- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení bezpečné jízdy
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12472
Název zakázky: Školení bezpečné jízdy
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: AGRO SERVIS CZ, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: U Sýpky 1, Rajhradice 66461
- Jméno: Lucie Slavíčková
- Telefon: +420778761412
- E-mail: lucie.slavickova@plyny.com
IČ zadavatele: 25586360
- Jméno: Lucie Slavíčková
- Telefon: +420778761412
- E-mail: lucie.slavickova@plyny.com
Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2018 23:59
Místo pro podání nabídek: AGRO SERVIS CZ, spol. s r.o., U Sýpky 1, Rajhradice 66461
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění školení bezpečné jízdy pro zaměstnance firmy AGRO SERVIS CZ, s r.o.,, řidiče přepravující nebezpečné látky ADR. Kurz pro 32 řidičů, v časovém rozsahu 41 hodin, s obsahem čtyři částí a to 1. Rellover tréning s cisternou – teorie bezpečné jízdy s cisternovou soupravou, praktický výcvik s cisternou, nácvik krizových situací, 2. Ekonomická jízda s našimi vozidly – praktické jízdy v provozu, přenesení teoretických znalostí do praktického řízení, utvrzení zásad ekonomické jízdy v praxi, 3. Profesní školení řidičů- školení podle zákona o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a o změnách některých zákonů, noviny v silniční dopravě, praktické ukázky použitý tachografů včetně doplňování dat na kartu, nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 561/2006 ze dne 15. března 2006 o harmonizaci některých předpisů v sociální oblasti týkajících se silniční dopravy, o změně nařízení Rady (EHS) č. 3821/85 a (ES) č. 2135/98, 4. Bezpečná jízda v praxi – simulace opilosti, drog, únavy pomocí brýlí, praktické cvičení s vozidly a brýlemi, teorie bezpečné jízdy včetně animací a videí. Realizace jednotlivých částí bude probíhat v prostorách zajištěných dodavatelem. Součástí nabídkové ceny jsou studijní materiály a také veškeré další náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění. Součástí plnění je vydání certifikátu či osvědčení o absolvování kurzu.
Výukové hodiny jsou myšleny v délce 60 minut u všech částí zakázky.
Termíny konání jednotlivých školení budou projednány odpovědným zástupcem dodavatele s pověřenou osobou zadavatele alespoň 21 dní před realizací vzdělávání.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 634000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba plnění všech částí zakázky je období 1.10.2018-31.12.2019.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání budou prostory zajištěné dodavatelem určené k realizaci vzdělávacích aktivit.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
- Nabídky úplné dle zadávací dokumentace a přijaté v řádném termínu se budou hodnotit dle níže specifikovaných hodnotících kritérií: dodavatel s nevyšší ekonomickou výhodností – kvalita nabízených služeb s váhou pro hodnocení 40%, kvalita realizačního týmu s váhou pro hodnocení 40%, cena s váhou pro hodnocení 20%. Nabídky neúplné dle zadávací dokumentace nebo nabídky přijaté po termínu pro přijetí nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Profesní způsobilost- dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti: výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění (např. výpis z Živnostenského rejstříku).
Technická kvalifikace -doložení odborné kvalifikace lektorů, osvědčení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Název, adresa a IČO firmy, harmonogram a cenová nabídku kurzu - Školení bezpečné jízdy, tak aby obsahoval všechny čtyři požadované části kurzu v rozsahu 41 hodin, pro 32 řidičů. Doložení odborné kvalifikace lektorů, osvědčení. Vše dodáno v 1 kopii v Českém jazyce.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník ve své nabídce předloží cenovou nabídku za celkový kurz. Celková nabídka nesmí překročit částku 634.00,-Kč bez DPH. Cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora, školící pomůcky a materiály. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat. Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena dle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky Školení bezpečné jízdy a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek - AGRO SERVIS CZ.pdf-2 (28. 8. 2018 10:52)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.