Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení bezpečné jízdy

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12472

Název zakázky: Školení bezpečné jízdy

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: AGRO SERVIS CZ, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: U Sýpky 1, Rajhradice 66461

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Lucie Slavíčková
  • Telefon: +420778761412
  • E-mail: lucie.slavickova@plyny.com

IČ zadavatele: 25586360

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lucie Slavíčková
  • Telefon: +420778761412
  • E-mail: lucie.slavickova@plyny.com

Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2018 23:59

Místo pro podání nabídek:
AGRO SERVIS CZ, spol. s r.o., U Sýpky 1, Rajhradice 66461

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění školení bezpečné jízdy pro zaměstnance firmy AGRO SERVIS CZ, s r.o.,, řidiče přepravující nebezpečné látky ADR. Kurz pro 32 řidičů, v časovém rozsahu 41 hodin, s obsahem čtyři částí a to 1. Rellover tréning s cisternou – teorie bezpečné jízdy s cisternovou soupravou, praktický výcvik s cisternou, nácvik krizových situací, 2. Ekonomická jízda s našimi vozidly – praktické jízdy v provozu, přenesení teoretických znalostí do praktického řízení, utvrzení zásad ekonomické jízdy v praxi, 3. Profesní školení řidičů- školení podle zákona o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a o změnách některých zákonů, noviny v silniční dopravě, praktické ukázky použitý tachografů včetně doplňování dat na kartu, nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 561/2006 ze dne 15. března 2006 o harmonizaci některých předpisů v sociální oblasti týkajících se silniční dopravy, o změně nařízení Rady (EHS) č. 3821/85 a (ES) č. 2135/98, 4. Bezpečná jízda v praxi – simulace opilosti, drog, únavy pomocí brýlí, praktické cvičení s vozidly a brýlemi, teorie bezpečné jízdy včetně animací a videí. Realizace jednotlivých částí bude probíhat v prostorách zajištěných dodavatelem. Součástí nabídkové ceny jsou studijní materiály a také veškeré další náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění. Součástí plnění je vydání certifikátu či osvědčení o absolvování kurzu.
Výukové hodiny jsou myšleny v délce 60 minut u všech částí zakázky.
Termíny konání jednotlivých školení budou projednány odpovědným zástupcem dodavatele s pověřenou osobou zadavatele alespoň 21 dní před realizací vzdělávání.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 634000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaná doba plnění všech částí zakázky je období 1.10.2018-31.12.2019.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem dodání budou prostory zajištěné dodavatelem určené k realizaci vzdělávacích aktivit.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena
  • Nabídky úplné dle zadávací dokumentace a přijaté v řádném termínu se budou hodnotit dle níže specifikovaných hodnotících kritérií: dodavatel s nevyšší ekonomickou výhodností – kvalita nabízených služeb s váhou pro hodnocení 40%, kvalita realizačního týmu s váhou pro hodnocení 40%, cena s váhou pro hodnocení 20%. Nabídky neúplné dle zadávací dokumentace nebo nabídky přijaté po termínu pro přijetí nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Profesní způsobilost- dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti: výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění (např. výpis z Živnostenského rejstříku).

    Technická kvalifikace -doložení  odborné kvalifikace lektorů, osvědčení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Název, adresa a IČO  firmy, harmonogram a cenová nabídku kurzu -  Školení bezpečné jízdy, tak aby obsahoval všechny čtyři požadované části kurzu v rozsahu 41 hodin, pro 32 řidičů. Doložení  odborné kvalifikace lektorů, osvědčení. Vše dodáno v 1 kopii v Českém jazyce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník ve své nabídce předloží cenovou nabídku za celkový kurz. Celková nabídka nesmí překročit částku 634.00,-Kč bez DPH. Cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora, školící pomůcky a materiály. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat. Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena dle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky Školení bezpečné jízdy a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 8. 2018
 
Aktualizováno: 28. 8. 2018