- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení informačního systému OR-SYSTEM
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12900
Název zakázky: Školení informačního systému OR-SYSTEM
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 8. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: RŰCKL CRYSTAL a.s.
Sídlo zadavatele: Lánská 141, 267 05 Nižbor
- Jméno: Ing. Simona Prokopová
- Telefon: +420605229201
- E-mail: prokopova@ruckl.cz
IČ zadavatele: 04504798
DIČ zadavatele: CZ04504798
- Jméno: Zlatka Šimečková
- Telefon: +420605221218
- E-mail: simeckova@ruckl.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 8. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: RUCKL CRYSTAL a.s., Lánská 141, 267 05 Nižbor
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Tato vzdělávací aktivita je určena pouze pro zaměstnance společnosti RŰCKL CRYSTAL a.s. a bude vždy probíhat v prostorách společnosti na adrese Lánská 141, 267 05 Nižbor.
Cílem vzdělávací aktivity je prohloubení znalostí a dovedností při používání informačního systému OR-SYSTEM Open, a to v oblastech zavedených modulů - ekonomická část (finanční účetnictví, majetek, personalistika, mzdy), výrobní část (prodej, kalkulace, skladové hospodářství, nákup, technická příprava výroby, výroba, plánování výroby, operativní řízení výroby, odvádění výroby, neshodná výroba).
Zaměstnanci budou proškoleni v zavedených modulech v pokročilém ovládání a budou schopni také vytvářet požadované sestavy, vlastní pohledy a exportovat data do nejrůznějších systémů.
Školení bude probíhat v oblastech a rozsahu uvedených v příloze této Výzvy
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 630000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Září 2019 - Červen 2020
Místo dodání / převzetí plnění: RŰCKL CRYSTAL a.s., Lánská 141, 267 05 Nižbor
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Je možno podat nabídky jen na učité oblasti školení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Školení bude realizováno v rozsahu uvedeném v příloze k tomuto dokumentu (1 hodina počítána v délce 60 minut, 1 školicí den = 8 hodin). Nabídkovou cenu zadejte jako cenu za 1 školicí hodinu a cenu celkem.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Platební podmínky - fakturace, hrazeno bankovním převodem
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha k Výzvě k podání nabídek.docx (9. 8. 2019 13:36)
- Výzva k podání nabídek - podepsaná.pdf (9. 8. 2019 14:32)
- 5a Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - Ekonomika 1.pdf-1 (7. 10. 2019 11:25)
- 5a Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - Ekonomika 2.pdf-1 (7. 10. 2019 11:25)
- 5a Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - Výroba 1.pdf-1 (7. 10. 2019 11:25)
- 5a Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - Výroba 2.pdf-1 (7. 10. 2019 11:25)
- 5a Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - Výroba 3.pdf-1 (7. 10. 2019 11:25)
- 5a Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - Výroba 4.pdf-1 (7. 10. 2019 11:25)
- 5a Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - Výroba 5.pdf-1 (7. 10. 2019 11:25)
- 6a Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - Ekonomika 1.docx (7. 10. 2019 11:25)
- 6a Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - Ekonomika 2.docx (7. 10. 2019 11:25)
- 6a Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - Výroba 1.docx (7. 10. 2019 11:25)
- 6a Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - Výroba 2.docx (7. 10. 2019 11:25)
- 6a Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - Výroba 3.docx (7. 10. 2019 11:25)
- 6a Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - Výroba 4.docx (7. 10. 2019 11:25)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 540000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ekonomika 1 - ORTEX spol. s r.o., Resslova 935/3, 500 02 Hradec Králové, IČ: 00529745
Datum podpisu smlouvy: 2. 9. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ekonomika 2 - ORTEX spol. s r.o., Resslova 935/3, 500 02 Hradec Králové, IČ: 00529745
Datum podpisu smlouvy: 2. 9. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Výroba 1 - OR-CZ spol. s r.o., Brněnská 19, 571 01 Moravská Třebová, IČ: 48168921
Datum podpisu smlouvy: 30. 8. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Výroba 2 - OR-CZ spol. s r.o., Brněnská 19, 571 01 Moravská Třebová, IČ: 48168921
Datum podpisu smlouvy: 2. 9. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Výroba 3 - OR-CZ spol. s r.o., Brněnská 19, 571 01 Moravská Třebová, IČ: 48168921
Datum podpisu smlouvy: 30. 8. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Výroba 4 - OR-CZ spol. s r.o., Brněnská 19, 571 01 Moravská Třebová, IČ: 48168921
Datum podpisu smlouvy: 2. 9. 2019
Zrušené části zakázky: Výroba 5 - porušení zadávacích podmínek ze strany zadavatele (chybně zadán počet požadovaných školicích hodin) - bude provedeno nové zadávací řízení
Datum ukončení: 2. 9. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.