Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení pro zaměstnance společnosti OG Soft s.r.o

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12151

Název zakázky: Školení pro zaměstnance společnosti OG Soft s.r.o

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 3. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: OG Soft s.r.o.

Sídlo zadavatele: M. R. Štefanika 264, 562 01 Ústí nad Orlicí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Helena Rozehnalová, Agentura EPONA s.r.o.
  • Telefon: +420773929529
  • E-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz

IČ zadavatele: 25108565

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Helena Rozehnalová
  • Telefon: +420773929529
  • E-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 3. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Mgr. Helena Rozehnalová, Seloutky 55, 798 04

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele, který zajistí vzdělávání zaměstnanců zadavatele. Předmět výběrového řízení je blíže specifikován v příloze č. 2 této výzvy –Specifikaci plnění.

Uchazeči mohou podat nabídku pouze na celý předmět veřejné zakázky. Podání nabídky pouze na část veřejné zakázky je vyloučeno.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1096197,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodavatel je povinen započít s poskytováním služeb do dvou měsíců od uzavření této smlouvy a je povinen zrealizovat řádně veškeré služby nejpozději do konce prosince 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Bílovice nad Svitavou

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • seznam 3 obdobných významných služeb, více viz přiložená ZD

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz přiložená ZD

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz přiložená ZD

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 608590.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ICT Pro s.r.o., Sochorova 38, 616 00 Brno, IČ 46971441

    Datum podpisu smlouvy: 15. 3. 2018

Datum ukončení: 15. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 3. 2018
 
Aktualizováno: 20. 3. 2018