- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení pro zaměstnance společnosti
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11099
Název zakázky: Školení pro zaměstnance společnosti
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: ZÁLESÍ a.s.
Sídlo zadavatele: Luhačovice, Uherskobrodská 119, PSČ 76326
- Jméno: Ing. Jaromír Semela
IČ zadavatele: 00135143
DIČ zadavatele: CZ00135143
- Jméno: Mgr. Helena Rozehnalová, Agentura EPONA s.r.o.
- Telefon: +420773929529
- E-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka bude doručena na adresu zadavatele: ZÁLESÍ a.s., Luhačovice, Uherskobrodská 119, PSČ 76326, a to buď: osobně od pondělí do pátku od 8:30 do 13:30 hod; nebo prostřednictvím poštovních služeb, přičemž rozhoduje termín fyzického doručení, nikoli odeslání.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele, který zajistí vzdělávání zaměstnanců zadavatele. Předmět výběrového řízení je blíže specifikován v příloze č. 2 této výzvy –Specifikaci plnění.
Uchazeči mohou podat nabídku pouze na celý předmět veřejné zakázky. Podání nabídky pouze na část veřejné zakázky je vyloučeno.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1223577,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dodavatel je povinen započít s poskytováním služeb do jednoho měsíce od uzavření této smlouvy a je povinen zrealizovat řádně veškeré služby nejpozději do 28.2.2019
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávací kurzy budou uskutečněny v prostorách zadavatele na adrese: Luhačovice, Uherskobrodská 119, PSČ 76326
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena bez DPH - 30%
- Kvalifikace a zkušenosti realizačního týmu - 20%
- Kvalita navrhovaných obsahů - 20%
- Metoda výuky vzdělávacích kurzů - 10%
- Metody vyhodnocování výsledků účastníků a způsob poskytování zpětné vazby - 20%
Více viz Výzva k podní nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podní nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podní nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podní nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podní nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. (v krycím listu nabídky)
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemné vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na adresu pověřené osoby:Agentura EPONA s.r.o.Mgr. Helena Rozehnalová,e-mail: rozehnalova@agenturaepona.cztel. +420 773 929 529Písemná žádost o vysvětlení zadávacích podmínek musí obsahovat kontaktní údaje uchazeče. Zadavatel odešle písemné vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.Písemné vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje), anebo dodatečné informace zadavatel také zveřejní na portálu www.esfcr.cz
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podní nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5, platné od 1.10.2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (21. 4. 2017 11:08)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.pdf (25. 4. 2017 11:02)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.pdf (9. 5. 2017 11:00)
- oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (27. 6. 2017 11:31)
- rozhodnutí o vyloučení ACTIVCONZULT.pdf (27. 6. 2017 11:31)
- rozhodnutí o vyloučení TREXIMA.pdf (27. 6. 2017 11:31)
- oznam podpisu smlouvy_signed.pdf (31. 7. 2017 13:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o., Kudlov 500, 760 01 Zlín, IČ 25568027
Datum podpisu smlouvy: 26. 7. 2017
Datum ukončení: 26. 7. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.