Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení v oblasti ICT pro společnost KonekTel

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11772

Název zakázky: Školení v oblasti ICT pro společnost KonekTel

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 10. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: KonekTel, a.s.

Sídlo zadavatele: Pražská 152, 530 06 Pardubice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Jiroušek, MBA
  • Telefon: +420466857411
  • E-mail: j.jirousek@konektel.cz

IČ zadavatele: 15051145

DIČ zadavatele: CZ15051145

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Zita Čížková
  • Telefon: +420466857411
  • E-mail: z.cizkova@konektel.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 11. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
ECONET OPENFUNDING s.r.o., Budějovická 2056/96, 140 00 Praha 4. Recepce společnosti je k dispozici v každý pracovní den mezi 9. a 15. hodinou.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti ICT.

Kurzy mohou být realizovány formou uzavřených i otevřených kurzů (za podmínky splnění veškerých požadavků zadavatele). Dodavatel uvede, zda se jedná o otevřený či uzavřený kurz v příloze č. 4.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména, pronájem prostor a odměna lektora, školicí pomůcky, materiály apod. Součástí nabídkové ceny je občerstvení pro školené osoby v minimálním rozsahu 2 ks pečiva dopoledne – chlebíček, slané pečivo, 1ks sladkého pečiva odpoledne,  káva/čaj a 1 ks minerálka dopoledne, káva/čaj a 1 ks minerálka odpoledne.

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

  • Dodavatel poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.
  • Součástí plnění bude rovněž dodání dokumentace ke vzdělávání, a to prezenčních listin, záznamů o školení a osvědčení/certifikátů o absolvování kurzů.
  • Harmonogram jednotlivých kurzů bude navržen účastníkem v předložené nabídce tak, aby byl dodržen termín začátku a konce realizace zakázky. Harmonogram bude před podpisem smlouvy s vybraným dodavatelem přizpůsoben dle potřeb zadavatele.
  • Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby účastník byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
  • U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.
  • Výukové hodiny jsou myšleny v délce 60 min. u všech plánovaných kurzů.
  • Školicí den je myšlen v délce 8 hodin školení, bez přestávek. Přestávky účastník navrhne nad výše uvedený rozsah a to v min. počtu 2, včetně pauzy na oběd.
  • Maximální počet osob ve skupině u kurzů připravených na míru je 12.
  • Plnění této veřejné zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž účastník je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a účastník je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.

Nabídka účastníka musí obsahovat všechna uvedená školení v celém svém rozsahu, není přípustné nabídnout pouze některá školení nebo pouze části. Součástí plnění účastníka budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro zhotovení díla a jeho funkci.

Požadovaná specifikace jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 1, která je nedílnou součástí výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 470000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládanou doba zahájení realizace zakázky: listopad 2017 (termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem). Doba dokončení: nejpozději do 30. 6. 2018 Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou školící prostory zajištěné dodavatelem ve vzdálenosti nejvíce 160 km od sídla společnosti KonekTel, a.s. Školení nesmí probíhat na území hlavního města Prahy. Dodavatel uveden předpokládané místo konání kurzů v příloze č. 4.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomickou výhodnost nabídek bude zadavatel hodnotit následovně.

Zadavatel vymezil níže uvedená dílčí hodnotící kritéria a přidělil jim uvedené váhy:

1. Celková nabídková cena bez DPH - váha 50 %

2. Kvalita nabízených služeb - váha 50 %

Podrobný způsob hodnocení je uveden ve Výzvě k podání nabídky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

  • základní způsobilost;
  • profesní způsobilost;
  • technická kvalifikace.

Podrobné informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podrobné informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník ve své nabídce předloží vyplněnou Kalkulaci nabídkové ceny (příloha č. 4 výzvy), ve které vyplní u jednotlivých kurzů závaznou cenu bez DPH za 1 školenou osobu a dále cenu celkem bez DPH za všechny osoby v rámci jednotlivého kurzu. 

Podrobné informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Podrobné informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 5. 2017). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 469820.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ICT Pro s.r.o., Sochorova 3209/38, 616 00 Brno, IČ: 46971441, Ing. Petr Slavík, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 28. 11. 2017

Datum ukončení: 28. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 10. 2017
 
Aktualizováno: 4. 12. 2017