- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení v oblasti Měkkých a manažerských dovedností
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10952
Název zakázky: Školení v oblasti Měkkých a manažerských dovedností
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 2. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Emco spol. s r. o.
Sídlo zadavatele: Praha 4 - Chodov, Türkova 2319/5b, PSČ 14900
- Jméno: Jan Hanuš, ředitel divize Emco, na základě plné moci
IČ zadavatele: 41191129
DIČ zadavatele: CZ41191129
- Jméno: Mgr. Michaela Trnková, ECONET OPENFUNDING s.r.o.
- Telefon: +420604602665
- E-mail: michaela.trnkova@econet-consultants.com
Lhůta pro podání nabídek: 21. 2. 2017 11:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Praha 6, Velflíkova 1427/2, PSČ 160 00. Recepce společnosti je k dispozici v každý pracovní den mezi 9. a 15. hodinou.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností. Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1100000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je březen 2017 až říjen 2018. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory zadavatele: Hrdly 121, PSČ 412 01, okres Litoměřice nebo OÁZA Říčany, V Chobotě 2112, 251 01 Říčany Detailní popis je uveden v příloze č. 4. Školení nesmí probíhat na území hlavního města Prahy.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií: Celková nabídková cena bez DPH (váha 50 %); Kvalita nabízených služeb (váha 50 %). Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý účastník může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5, datum účinnosti od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (1. 2. 2017 08:36)
- 01_Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů_2.2.2017.pdf (2. 2. 2017 15:29)
- 02_Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů_3.2.2017.pdf (3. 2. 2017 13:50)
- 03_Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů_6.2.2017.pdf (6. 2. 2017 17:18)
- 04_Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů_10.2.2017.pdf (10. 2. 2017 11:46)
- Výzva k podání nabídek_UPRAVENÁ.docx (10. 2. 2017 11:46)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (6. 3. 2017 17:49)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (6. 3. 2017 17:49)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Centrum andragogiky, s.r.o., Hradec Králové, K Dolíkám 809/8b, PSČ 503 11, IČ: 27489698, Ing. Daniel Suchochleb, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 6. 3. 2017
Datum ukončení: 6. 3. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.