- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení v oblasti specializovaného IT
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11526
Název zakázky: Školení v oblasti specializovaného IT
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 8. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005417 Komplexní podnikové vzdělávání ve společnosti Emco spol. s r. o. příjemce: Emco spol. s r. o.
Název/obchodní firma zadavatele: Emco spol. s r. o.
Sídlo zadavatele: Praha 4 - Chodov, Türkova 2319/5b, PSČ 14900
- Jméno: Jan Hanuš, ředitel divize Emco, na základě plné moci
IČ zadavatele: 41191129
DIČ zadavatele: CZ41191129
- Jméno: Mgr. Michaela Trnková, ECONET OPENFUNDING s.r.o.
- Telefon: +420604602665
- E-mail: michaela.trnkova@econet-consultants.com
Lhůta pro podání nabídek: 11. 9. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Praha 6, Velflíkova 1427/2, PSČ 160 00. Recepce společnosti je k dispozici v každý pracovní den mezi 9. a 15. hodinou.
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti specializovaného IT . Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je září 2017 až květen 2018. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory zajištěné zadavatelem ve Středočeském kraji, cca do 30 km od východních hranic hlavního města Prahy. Školení nesmí probíhat na území hlavního města Prahy.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií: Celková nabídková cena bez DPH (váha 50 %); Kvalita nabízených služeb (váha 50 %). Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 5. 2017). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_AW_S IT.pdf (29. 8. 2017 13:01)
- Příloha č. 1_Krycí list.doc (29. 8. 2017 13:01)
- Příloha č. 2_ČP - základní způsobilost.docx (29. 8. 2017 13:01)
- Příloha č. 3_Návrh smlouvy.docx (29. 8. 2017 13:01)
- Příloha č. 4_Detailní vymezení předmětu zakázky.docx (29. 8. 2017 13:01)
- Příloha č. 5_Prohlášení o poddodavatelích.doc (29. 8. 2017 13:01)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (27. 11. 2017 17:29)
- Výsledek výzvy k podání nabídek.pdf (28. 11. 2017 12:55)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1899800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Principal engineering s.r.o., Hanusova 347/16140 00 Praha 4IČ: 267 75 794Petr Kania
Datum podpisu smlouvy: 14. 11. 2017
Datum ukončení: 14. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.