- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení v oblasti specializovaného IT
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11695
Název zakázky: Školení v oblasti specializovaného IT
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005143 Komplexní podnikové vzdělávání ve společnosti Neit Consulting příjemce: Neit Consulting s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Neit Consulting s.r.o.
Sídlo zadavatele: Washingtonova 1624/5, Praha 1, PSČ 110 00
- Jméno: Ing. Radek Vojta
- Telefon: +420724003744
- E-mail: radek.vojta@neit
IČ zadavatele: 27369871
DIČ zadavatele: CZ27369871
- Jméno: Mgr. Michaela Trnková, ECONET OPENFUNDING s.r.o.
- Telefon: +420604602665
- E-mail: michaela.trnkova@econet-consultants.com
Lhůta pro podání nabídek: 3. 11. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Budějovická 2056/96, PSČ: 140 00, Praha 4. Recepce společnosti je k dispozici v každý pracovní den mezi 9. a 15. hodinou.
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti specializovaného IT. Více informací viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je listopad 2017 až červenec 2018. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory zajištěné zadavatelem v Písku. Školení nesmí probíhat na území hlavního města Prahy.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti
Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:
-Celková nabídková cena bez DPH (váha 80 %)
-Kvalita nabízených služeb (váha 20 %)
Více informací viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý účastník může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 5. 2017). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (20. 10. 2017 13:10)
- Příloha č. 1_Krycí list.doc (20. 10. 2017 13:10)
- Příloha č. 2_ČP - základní způsobilost.docx (20. 10. 2017 13:10)
- Příloha č. 3_Návrh smlouvy - část I.docx (20. 10. 2017 13:10)
- Příloha č. 4_Návrh smlouvy - část II.docx (20. 10. 2017 13:10)
- Příloha č. 5 Detailní vymezení předmětu zakázky č. 1.docx (20. 10. 2017 13:10)
- Příloha č. 6 Detailní vymezení předmětu zakázky č. 2.docx (20. 10. 2017 13:10)
- Příloha č. 7_Prohlášení o poddodavatelích.doc (20. 10. 2017 13:10)
- Výsledek výzvy k podání nabídek.pdf (22. 12. 2017 11:21)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (22. 12. 2017 11:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 436000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Teura s.r.o., IČ: 28370465Washingtonova 1624/5, Praha 1, PSČ 110 00michal.zima@teura.cz
Datum podpisu smlouvy: 20. 12. 2017
Zrušené části zakázky: část č.I
Datum ukončení: 20. 12. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.