- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení zaměstnanců
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11145
Název zakázky: Školení zaměstnanců
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 5. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004322 Realizace školení zaměstnanců PRO NORTH CZECH, a.s. příjemce: PRO NORTH CZECH, a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: PRO NORTH CZECH, a.s.
Sídlo zadavatele: Bezručova 446, Třinec-Staré Město 739 61
- Jméno: Ing. Czeslaw Kura, Ph.D., MBA
- Telefon: +420605201010
- E-mail: kura@pronorth.cz
IČ zadavatele: 25834860
DIČ zadavatele: CZ25834860
- Jméno: PhDr. Kateřina Hudečková
- Telefon: +420605201011
- E-mail: hudeckova@pronorth.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 5. 2017 11:00
Místo pro podání nabídek: Bezručova 446, Třinec-Staré Město 739 61
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmět zakázky vychází z projektu Realizace školení zaměstnanců PRO NORTH CZECH, a.s.. Projekt je zaměřen na podporu zaměstnanosti našich zaměstnanců a adaptability pracovní síly vedoucí ke zvýšení odbornostní úrovně znalostí, dovedností a kompetencí našich zaměstnanců.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1400000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Květen 2017- Srpen 2018 (zahájení školení bude po podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem). Školení budou probíhat během celé doby dle harmonogramu a možností zadavatele. Přesné termíny jednotlivých školení budou vždy upřesněny nejpozději 10 dní před daným seminářem.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jednotlivých vzdělávacích aktivit bude sídlo zadavatele, popř. vybrané školící místo dle zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena 80 %
- Metody, formy a organizace výuky 20 %
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace mohou být doručeny elektronicky e-mailem na adresu hudeckova@pronorth.cz. Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (9. 5. 2017 11:46)
- Vysvetleni_zadavacich_podminek_1.pdf (17. 5. 2017 16:06)
- Vysvetleni_zadavacich_podminek_2.pdf (17. 5. 2017 16:06)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (5. 6. 2017 07:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., IČ: 286 41 949, Jaroslava Seiferta 1158, 725 25 Ostrava-Polanka nad Odrou
Datum podpisu smlouvy: 8. 6. 2017
Datum ukončení: 8. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.