Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení zaměstnanců Bezpečnostní agentury HB, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11121

Název zakázky: Školení zaměstnanců Bezpečnostní agentury HB, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Bezpečnostní agentura HB, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Šubertova 1226/4, Moravská Ostrava a Přívoz 70200

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Aleš Bachořík
  • Telefon: +420777759678
  • E-mail: bachorik.a@seznam.cz

IČ zadavatele: 28633938

DIČ zadavatele: CZ28633938

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Aleš Bachořík
  • Telefon: +420777759678
  • E-mail: bachorik.a@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Šubertova 1226/4, Moravská Ostrava a Přívoz 70200

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je poskytnutí služeb v oblasti vzdělávání. Náplní služby je organizační zajištění školení, příprava a realizace vzdělávacích kurzů, příprava souvisejících dokumentů, zpracování studijních materiálů a dalších zadavatelem požadovaných výstupů. Vzdělávání bude realizováno formou uzavřených prezenčních školení, které budou zajištěny vítězným dodavatelem vzdělávacích služeb na základě podmínek uvedených ve výzvě a v uzavřené smlouvě. Realizované vzdělávací kurzy spadají do oblasti měkkých a manažerských dovedností pro cílovou skupinu zaměstnanců Bezpečnostní agentury HB. Jsou to osoby, které jsou v pracovněprávním nebo obdobném vztahu ke společnosti (zadavateli zakázky). Další informace jsou uvedeny v příloze č. 2 Seznamu školení.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1185000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Květen 2017- Říjen 2018. Toto období je předpokládaná doba realizace. Termín zahájení školení je bezprostředně po úspěšném ukončení výběrového řízení a uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Školení budou probíhat během celé doby dle harmonogramu a možností zadavatele. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele. Přesné termíny jednotlivých školení budou vždy upřesněny nejpozději 10 kalendářních dní před daným seminářem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena s váhou 85 %
  • Praktické zkušenosti lektorů – 15 %

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., Jaroslava Seiferta 1158/26, 725 25 Ostrava – Polanka nad Odrou, IČ 28641949

    Datum podpisu smlouvy: 7. 6. 2017

Datum ukončení: 7. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 4. 2017
 
Aktualizováno: 12. 6. 2017