Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školní autobus v Jesenici

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10780

Název zakázky: Školní autobus v Jesenici

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 7. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Město Jesenice

Sídlo zadavatele: Budějovická 303, 252 42 Jesenice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zastoupena: Bc. Radka Vladyková – starostka, tel.:241 021 711, mob.:602 684 818, radka.vladykova@mujesenice.cz

IČ zadavatele: 00241318

DIČ zadavatele: ---

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Ivan Ševčík, tajemník
  • Telefon: Tel.: 241 021 714, mob.: 724 368 353
  • E-mail: ivan.sevcik@mujesenice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 8. 2016 17:00

Místo pro podání nabídek:
Místem pro předání nabídek je podatelna Města Jesenice, Budějovická 303, 252 42 Jesenice, přičemž rozhodující je datum a čas přijetí nabídky zadavatelem, nikoliv datum odeslání nabídky uchazečem.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1950000,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: ARIA TRAVEL s.r.o., IČ: 28518411, Poděbradská 56/186, Praha 9, 180 66.

Datum ukončení: 29. 8. 2016

Registrační číslo projektu

CZ.03.1.51/0.0/0.0/15_013/0000252

Název projektu

Společná doprava dětí 1. stupně do základní školy v Jesenici

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem této zakázky je zajištění těchto služeb:

 

Provozování linky společného školního autobusu, a to v období od 1.9.2016 do 30.6.2018. Pravidelný každodenní společný svoz dětí 1. stupně do Základní školy v Jesenici, a to v rozsahu dle technické specifikace. Provoz autobusu výhradně v den školní docházky.

 

Přílohy:

A.Zadávací dokumentace, jejímiž přílohami dále jsou:

 

1.        Technická specifikace služby

2.        Krycí list nabídky

3.        Vzor čestného prohlášení pro splnění základních kvalifikačních předpokladů

4.        Obchodní a platební podmínky – návrh smlouvy o přepravě cestujících autobusovou linkovou dopravou

5.        Vzor čestného prohlášení pro splnění technických kvalifikačních předpokladů

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Zadavatel požaduje zahájit plnění bezprostředně po uzavření smlouvy a poskytovat přepravu školním autobusem to v období od 1.9.2016 do 30.6.2018.

Místo dodání / převzetí plnění

Místem plnění je katastrální území města Jesenice. 

Hodnotící kritéria s uvedením váhy kritéria

Jediným hodnotícím kritériem je celková nabídková cena v CZK bez DPH. Uchazeč nacení vedle celkové nabídkové ceny i cenu za jednotlivý den/měsíc poskytování služby.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů jsou podrobně popsány v Zadávací dokumentaci.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Požadavky na Obsah nabídky, členění a způsob plnění nabídky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Požadavky na zpracování nabídkové ceny jsou popsány v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Požadavky na písemnou formu a strukturu nabídky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Požadavky na uvedení kontaktní osoby dodavatele jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Postup pro poskytování dodatečných informací upravuje Zadávací dokumentace.

Další požadavky na zpracování nabídky

Další požadavky na zpracování nabídky upravuje Zadávací dokumentace.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 7. 2016
 
Aktualizováno: 9. 9. 2016