Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Služby psychologa

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12471

Název zakázky: Služby psychologa

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Azylový dům pro ženy a matky s dětmi o.p.s.

Sídlo zadavatele: Hrbová 1561, 755 01 Vsetín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Michal Trčálek
  • Telefon: +420739633345
  • E-mail: michal.trcalek@azylovydum.cz

IČ zadavatele: 25909614

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Petra Trčálková
  • Telefon: +420739633349
  • E-mail: petra.trcalkova@azylovydum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 9. 2018 11:00

Místo pro podání nabídek:
Hrbová 1561, 755 01 Vsetín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Dodavatel (dále též jen poskytovatel) se zavazuje, že bude poskytovat zadavateli (dále též jen odběratel)-  odběrateli služby psychologa pro odběratelovy klienty odborného sociálního poradenství.

Služby psychologa budou spočívat: zejm. v:

poskytování osobních ústních psychologických konzultací ambulantní formou;
poskytování psychologické pomoci při asistovaných kontaktech nezletilých dětí s rodiči či jinými osobami dítěti blízkými, které budou realizovány odběratelem;
v mimořádných případech zvláštního zřetele hodných v poskytování osobních ústních psychologických konzultací terénní formou ve  městě Vsetín.

 (dále též jen „služby psychologa“)

 

 

Mimořádným případem zvláštního zřetele hodným se rozumí např. případy, kdy je klient imobilní nebo v dlouhodobější pracovní neschopnosti nebo kdy klient celodenně pečuje o imobilní osobu apod. Zda se jedná o mimořádný případ zvláštního zřetele hodný, kdy je možno uskutečnit službu psychologa terénní formou, posuzuje a rozhoduje odběratel.

 

Předpokládaný termín zahájení poskytování plnění poskytovatelem je 1. listopadu 2018. K zahájení plnění bude poskytovatel odběratelem vyzván do deseti dnů ode dne účinnosti této smlouvy.

Plnění se poskytovatel zavazuje odběrateli poskytovat na dobu určitou do dne 31. května  2021, kdy končí   realizace projektu „Vsetín – místo pro rodinu“, registrační číslo projektu CZ.03.2.60/0.0/0.0/16_052/0009085.

Služby psychologa poskytne poskytovatel odběrateli v rozsahu maximálně 1440 hodin za dobu od zahájení poskytování plnění, nejdříve však od 1. listopadu  2018, do dne 31. května 2021.

 

Předpokládaný rozsah poskytnutých služeb psychologa poskytovatelem za období jednoho kalendářního měsíce činí zpravidla 47 hodin. Počet hodin v kalendářním měsíci se může po předchozí domluvě odběratele s dodavatelem změnit. Služby psychologa v kalendářním měsíci bude poskytovatel poskytovat po předchozí domluvě odběratele s dodavatelem podle požadavků odběratele dle časového harmonogramu v pracovní dny jednou (příp. dvakrát) týdně.

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 595041,32 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.5.2021

Místo dodání / převzetí plnění:
Svárov 323, Vsetín nebo Hrbová 1561, Vsetín

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nejnižší nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, splatný nedoplatek na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení musí být podepsáno dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[1]

 

  • Doklad dodavatele o dosaženém vysokoškolském vzdělání v magisterském studijním programu v oboru psychologie (prostá kopie; zadavatel si vyhrazuje právo požadovat po dodavateli před podpisem smlouvy s dodavatelem předložení originálu).

 

  • V případě, že dodavatel je právnická osoba, připojí dodavatel  k nabídce seznam zaměstnanců, prostřednictvím kterých bude plnění poskytovat, který musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele[2] a doloží u každého z nich  Doklad o dosaženém vysokoškolském vzdělání v magisterském studijním programu v oboru psychologie (prostá kopie; zadavatel si vyhrazuje právo požadovat po dodavateli před podpisem smlouvy s dodavatelem předložení originálu).

[1] Tj. statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou na základě plné moci v souladu se způsobem zastupování dodavatele. 

[2] Tj. statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou na základě plné moci v souladu se způsobem zastupování dodavatele. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Rozsah předmětu veřejné zakázky, na základě kterého má být stanovena nabídková cena:

Služby psychologa poskytne poskytovatel odběrateli v rozsahu maximálně 1440 hodin za dobu od zahájení poskytování plnění, nejdříve však od 1. listopadu 2018 do dne 31. května 2021.

 

Předpokládaný rozsah poskytnutých služeb psychologa poskytovatelem za období jednoho kalendářního měsíce činí zpravidla 47 hodin. Počet hodin v kalendářním měsíci se může po předchozí domluvě odběratele s dodavatelem změnit. Služby psychologa v kalendářním měsíci bude poskytovatel poskytovat po předchozí domluvě odběratele s dodavatelem podle požadavků odběratele dle časového harmonogramu v pracovní dny jednou (příp. dvakrát) týdně.

 

Doba trvání zakázky: do 31. května 2021.

Předpokládaný termín zahájení poskytování plnění poskytovatelem je 1. listopadu 2018. K zahájení plnění bude poskytovatel odběratelem vyzván do deseti dnů ode dne účinnosti této smlouvy.

 

 

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Předmětem hodnocení je jednotková cena plnění za jednu (1) hodinu plnění (poskytování služeb psychologa).

Dodavatel, který je plátcem daně z přidané hodnoty (DPH) stanoví nabídkovou cenu vč. DPH.

Dodavatel, který není plátcem daně z přidané hodnoty (DPH)  stanoví konečnou nabídkovou cenu.

Při hodnocení nabídek rozhoduje v případě dodavatelů, kteří jsou plátci DPH cena s daní z přidané hodnoty (tj. vč. DPH); u dodavatelů, kteří nejsou plátci DPH rozhoduje konečná cena.

Dodavatel s nabídkovou cenou (jednotková cena za plnění) vyšší než je 500,- Kč vč. DPH za jednu (1) hodinu plnění bude zadavatelem vyloučen ze zadávacího řízení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené veřejná zakázka „Služby psychologa“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (Tj. statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou na základě plné moci v souladu se způsobem zastupování dodavatele).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel předkládá podmínky poskytování služby psychologa ve formě a struktuře závazného návrhu SMLOUVY o poskytování služeb psychologa, která je přílohou této výzvy. Dodavatel je povinen tento závazný návrh smlouvy odevzdat zadavateli jako součást nabídky s tím, že barevně vyznačené buňky musí vyplnit. Tento závazný návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (tzn. statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou na základě plné moci v souladu se způsobem zastupování dodavatele). V případě, že závazný návrh smlouvy bude podepsán osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou na základě plné moci, dodavatel jako součást nabídky doloží též plnou moc (originál nebo úředně ověřenou kopii).

 

Další požadavky na formu nabídky: nabídku podá dodavatel v jednom originále a v jedné kopii.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Mgr. Katarína Struhařová, Popov 74, 763 33 Štítná nad Vláří, IČ: 76142582

    Datum podpisu smlouvy: 16. 10. 2018

Datum ukončení: 16. 10. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 8. 2018
 
Aktualizováno: 24. 10. 2018