- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Speciální stroje – nádoby na zpracování ovoce pro environmentální sociální podnik Biobýt; Část 1: Elektrický hrnec na povidla a džem, Část 2: Nerezový zásobník na mošt, Část 3: Nerezová sběrná vana na mošt
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12468
Název zakázky: Speciální stroje – nádoby na zpracování ovoce pro environmentální sociální podnik Biobýt; Část 1: Elektrický hrnec na povidla a džem, Část 2: Nerezový zásobník na mošt, Část 3: Nerezová sběrná vana na mošt
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 8. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: Jindřich Čejka
Sídlo zadavatele: Chotěnov 64, 570 01 Litomyšl
- Jméno: Mgr. Jindřich Čejka
- Telefon: +420777166316
- E-mail: jindrichcejka@seznam.cz
IČ zadavatele: 72564636
DIČ zadavatele: CZ7703133493
- Jméno: Mgr. Jaromír Kašpar
- Telefon: +420606101987
- E-mail: jaromir.kaspar@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 9. 2018 12:00
Místo pro podání nabídek: Široký Důl 20, 572 01 Polička
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Část 1: Elektrický hrnec na povidla a džem
V rámci této části zakázky se požaduje dodání elektrického hrnce na povidla a džem s výpustí a míchadlem o objemu min. 90 l,
Část 2: Nerezový zásobník na mošt
V rámci této části zakázky se požaduje dodání 3 ks nerezového zásobníku na mošt s podstavcem, výpustí a protiprašným víkem o objemu min. 200 l
Část 3: Nerezová sběrná vana na mošt
V rámci této části zakázky se požaduje dodání nerezové sběrné vany na mošt s podstavcem a výpustí o objemu min. 100 l a výškou max. 40 cm.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 98600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 20.10.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Chotěnov 64, 570 01 Litomyšl
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou ve všech částech hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti, přičemž jediným kritériem hodnocení byla stanovena nejnižší nabídková cena.
Nabídková cena bude hodnocena v Kč bez DPH.
Hodnoticí komise seřadí nabídky podle výše nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší, přičemž jako nejvhodnější bude označena nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání splnění základní způsobilosti formou čestného prohlášení doložit, že dodavatel
a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e) není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu ani není v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Pokud je dodavatel právnickou osobou, platí, že podmínku podle podmínku podle písm. a) musí splnit jak dodavatel jako právnická osoba, tak i (každý) člen statutárního orgánu.
Zadavatel požaduje prokázání splnění profesních způsobilosti, a to předložením výpisu
z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence (pokud je v takové evidenci zapsán)
a předložením oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (tj. např. Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona). Výpis
z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom vyhotovení v písemné formě v českém jazyce a v rozsahu
a pořadí dokumentů jak následuje. Nabídka nesmí obsahovat jakékoliv přepisy, opravy nebo symboly, které by zadavatele mohly uvést v omyl.
Zadavatel doporučuje, aby všechny listy nabídky byly očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Dále doporučuje, aby všechny listy nabídky byly prošity a na zadní straně nabídky byla nit zalepena samolepkou s razítkem dodavatele tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možno žádný list nabídky volně vyjmout.
Doporučené pořadí a obsah dokumentů tvořících nabídku se stanoví následovně:
a) Krycí list nabídky: Titulní list bude opatřen razítkem a podpisem oprávněné osoby dodavatele. Pokud oprávněnou osobou není statutární orgán dodavatele, musí být jako příloha titulního listu doložena plná moc oprávněné osoby k podpisu nabídky.
b) Doklad o splnění základní způsobilosti: Dodavatel ve své nabídce doloží Čestné prohlášení
o splnění základní způsobilosti podepsané oprávněnou osobou dodavatele.
c) Doklady o splnění profesních kvalifikačních předpokladů: Dodavatel ve své nabídce doloží prostou fotokopii výpisu z obchodního rejstříku (pokud je v něm zapsán) a prostou fotokopii oprávnění k podnikání.
d) Návrh kupní smlouvy opatřený razítkem a podepsaný oprávněnou osobou dodavatele
e) Vyplněné soupisy dodávek pro části, na něž dodavatel podává nabídku
f) Technické či katalogové listy dodávaných výrobků, z nichž bude patrné, zda nabízené výrobky splňují kritéria a parametry dle zadávací dokumentacePožadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídkovou cenu uvede dodavatel pro každou část zakázky samostatně v příslušném soupisu dodávek. Rovněž ji uvede v návrhu kupní smlouvy. Cena bude členěna na cenu bez DPH, dále sazbu DPH, vyčíslení DPH a cenu včetně DPH. Cena bude uváděna výhradně v korunách českých (Kč, CZK).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka bude odevzdána v uzavřené obálce opatřené na místě uzavření razítkem a podpisem oprávněné osoby dodavatele. Obálka bude na přední straně obsahovat adresu zástupce zadavatele (Mgr. Jaromír Kašpar, Široký Důl 20, 572 01 Polička, dále razítko dodavatele a adresu, na níž je možné učinit oznámení, a bude označena nápisem: Veřejná zakázka malého rozsahu „Speciální stroje – nádoby na zpracování ovoce pro environmentální sociální podnik Biobýt“ - NEOTEVÍRAT!
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Tuto osobu uvede v krycím listu nabídky.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pro každou část zakázky pouze jednu nabídku. Dodavatel je oprávněn podat nabídku na jednu libovolnou část, na více libovolně zvolených částí i na všechny části zakázky.Podává-li dodavatel nabídku pro více částí zakázky, předkládá požadované doklady k prokázání způsobilosti pouze jednou a k návrhu smlouvy kupní (taktéž jednomu) doloží oceněné soupisy dodávek pouze těch částí, do kterých podává svou nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Obchodní i platební podmínky, možnosti změny ceny a smluvní pokuty pro případ porušení smluvních povinností jsou specifikovány v textu závazného návrhu kupní smlouvy.
Varianty nabídek zadavatel předem vylučuje.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva+k+podání+nabídek+Čejkovi potřetí podpis.pdf (22. 8. 2018 20:17)
- Soupis dodávek - potřetí.docx (22. 8. 2018 20:17)
- Text návrhu kupní smlouvy.docx (22. 8. 2018 20:17)
- Formuláře - III.doc (22. 8. 2018 20:17)
- Vysledek vyzvy k podani nabidek - oznameni o vysledku hodnoceni_vyberu Cast 1-podpis.pdf (6. 9. 2018 19:52)
- Vysledek vyzvy k podani nabidek - oznameni o vysledku hodnoceni_vyberu Cast 2-podpis.pdf (6. 9. 2018 19:52)
- Vysledek vyzvy k podani nabidek - oznameni o vysledku hodnoceni_vyberu Cast 3-podpis.pdf (6. 9. 2018 19:52)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem FURYCH.pdf (13. 12. 2018 09:41)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Martin Furych, Pod Cihelným vrchem 169, 264 01 Sedlčany, 693 78 291
Datum podpisu smlouvy: 12. 9. 2018
Datum ukončení: 12. 9. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.