- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Spotřební materiál do tiskáren 2016 II.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10760
Název zakázky: Spotřební materiál do tiskáren 2016 II.
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 6. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 876/7, 170 00 Praha 7
- Jméno: RNDr. Miroslav Procházka, CSc., ředitel
IČ zadavatele: 00405698
DIČ zadavatele: ---
- Jméno: Mgr. Michaela Kuzníková
- Telefon: +420 778 447 786
- E-mail: michaela.kuznikova@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 6. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel požaduje podání nabídek písemně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického tržiště GEMIN (elektronického tržiště GEMIN – viz www.gemin.cz, provozované provozovatelem SYNTAXIT, s.r.o., IČO: 24797715).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 817901,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Návrh rámcové smlouvy vč. přílohy.docx (21. 6. 2016 08:04)
- Příloha č. 2 - Vzor prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů.docx (21. 6. 2016 08:05)
- Příloha č. 3 - Vzor prohlášení o výslovném souhlasu s obsahem nabídky.docx (21. 6. 2016 08:05)
- Výzva k podání nabidky dle OPZ.pdf (21. 6. 2016 08:05)
- Výzva k podání nabídky.pdf (21. 6. 2016 08:05)
- Dodatečné informace č. 1 (22. 6. 2016 11:27)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (4. 8. 2016 14:05)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: 1.SDZP Družstvo, se sídlem: Riegrova 909/5, 405 02 Děčín, IČO: 25476092, zastoupen: Ing. Janem Paličkou, předsedou družstva
Datum ukončení: 4. 8. 2016
Registrační číslo projektu |
CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002735 CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002746 CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002762 CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002761 |
Název projektu |
Prohlubování kompetencí pro zvýšení zaměstnatelnosti I. Podpora začleňování cizích státních příslušníků na trh práce Cesta k uplatnění na trhu práce Vzdělávání praxí pro zvýšení zaměstnatelnosti |
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku spotřebního materiálu do tiskáren dle specifikace uvedené v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky - Návrh rámcové smlouvy. S jedním vybraným uchazečem bude pro účely plnění veřejné zakázky uzavřena rámcová smlouva, jejíž návrh je uveden v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky - Návrh rámcové smlouvy (dále také jen „návrh smlouvy“). Návrh smlouvy je konstruován tak, že obsahuje veškeré podmínky plnění veřejné zakázky ve vztahu ke svému obsahu. Rozsah požadovaných dodávek bude vycházet z aktuálních potřeb zadavatele, které bude zadavatel detailně specifikovat v jednotlivých dílčích objednávkách. Zadavatel je oprávněn dle svých aktuálních potřeb odebrat u jednotlivých druhů zboží jiná množství, než jaká jsou uvedena ve sloupci „Předpokládaný počet ks“. Bližší specifikace předmětu plnění je vymezena v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky - Návrh rámcové smlouvy (závazný vzor). |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den následující po dni uzavření rámcové smlouvy na plnění veřejné zakázky s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření rámcové smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 12. 2016, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v návrhu smlouvy (předpokládaná hodnota veřejné zakázky) podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve. |
Místo dodání / převzetí plnění |
Místem plnění veřejné zakázky, resp. místem dodání, je hlavní město Praha, sídlo zadavatele. |
Hodnotící kritéria |
|
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí:
Blíže viz Výzva k podání nabídky.
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Uchazeč uvede v nabídce kontaktní osobu, a to včetně kontaktní adresy, e-mailové adresy a telefonu. Nabídka jako celek bude podepsána uznávaným elektronickým podpisem osoby oprávněné uchazeče zastupovat. Jestliže nabídku podepíše osoba zmocněná osobou oprávněnou uchazeče zastupovat, musí být součástí nabídky uchazeče též příslušná platná plná moc, a to ve formě naskenovaného dokumentu. Uchazeč také může do nabídky přiložit prohlášení podepsané osobou oprávněnou uchazeče zastupovat (jestliže toto prohlášení podepíše osoba zmocněná osobou oprávněnou uchazeče zastupovat, musí být součástí nabídky uchazeče též příslušná platná plná moc, a to ve formě naskenovaného dokumentu) s uvedením výslovného souhlasu s obsahem nabídky. Toto prohlášení může být ve formě naskenovaného dokumentu a má stejnou váhu jako podpis nabídky uznávaným elektronickým podpisem. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč uvede do nabídky vygenerované v elektronickém tržišti nabídkovou cenu v korunách českých za celý předmět plnění požadovaný zadavatelem včetně DPH. Současně přílohou nabídky uchazeče bude vyplněný návrh smlouvy, včetně její přílohy č. 1 – „Specifikace zboží pro daný typ tiskárny“, ve které bude uvedena jednotková cena za 1 ks každého požadovaného druhu zboží. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Zadavatel požaduje podání nabídek pouze písemně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického tržiště Gemin – viz www.gemin.cz, provozovaného provozovatelem SYNTAXIT, s.r.o., IČO: 24797715. Listinné podání nabídky zadavatel nepřipouští. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele https://mpsv.ezak.cz/profile_display_12.html. a na elektronickém tržišti Gemin – viz www.gemin.cz. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.