Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Stavební úpravy a změna užívání stavby při základní a mateřské škole Řeznovice

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11276

Název zakázky: Stavební úpravy a změna užívání stavby při základní a mateřské škole Řeznovice

Druh zakázky: Stavební práce

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 6. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: i-Kompas, z.s.

Sídlo zadavatele: Hrubšice 21, 664 91 Ivančice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Soňa Lhotáková
  • E-mail: klubsova@klubsova.cz

IČ zadavatele: 22714103

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: RPA Tender, s.r.o., Starobrněnská 20, 602 00 Brno, JUDr. Josef Kudrna
  • Telefon: +420511113230
  • E-mail: verejne-zakazky@rpa.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
RPA Tender, s.r.o., Starobrněnská 20, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o stavební úpravy stávajícího objektu sloužícího jako klubovna, sklad zahradního náčiní a tříděného odpadu. Stávající objekt je půdorysného tvaru "L" zastřešený pultovými střechami, nepodsklepený s nevyužívaným půdním prostorem. Stavebními úpravami dojde k úpravám dispozice objektu a provedení nástavby za účelem zřízení podkrovního prostoru. Bude provedena nová stropní konstrukce, konstrukce krovu, výměna výplní otvorů a zateplení objektu. Zastavěná plocha nebude měněna. Podmiňujícími stavbami jsou vnější domovní rozvody pitné vody, splaškové kanalizace a elektrické energie. Doplňkové stavby nejsou navrženy.

Zadavatel realizoval veřejnou zakázku “Stavební úpravy a změna užívání stavby při základní a mateřské škole Řeznovice“ zahájenou uveřejněním výzvy k podání nabídek na portálu www.esfcr.cz dne 12. 10. 2016, kde předmětem plnění byly činnosti v rozsahu dle projektové dokumentace. V realizační fázi došlo k ukončení plnění smlouvy v okamžiku, kdy již byly provedeny některé činnosti. Zadavatel tedy nyní zahajuje veřejnou zakázku, jejímž předmětem je provedení činností zbývajících, které nebyly provedeny v rámci veřejné zakázky “Stavební úpravy a změna užívání stavby při základní a mateřské škole Řeznovice“ zahájené uveřejněním výzvy k podání nabídek na portálu www.esfcr.cz dne 12. 10. 2016. V realizační fázi veřejné zakázky “Stavební úpravy a změna užívání stavby při základní a mateřské škole Řeznovice“ zahájené uveřejněním výzvy k podání nabídek na portálu www.esfcr.cz dne 12. 10. 2016dále vyvstala potřeba provedení dalších činností, které jsou nezbytné k řádnému dokončení díla. Tyto činnosti jsou pro větší přehlednost obsaženy v samostatném výkazu výměr s názvem Dětský klub Sovička - dodatek 2017 A. 

Podrobně je předmět díla popsán v projektové dokumentaci pro veřejnou zakázku „Stavební úpravy a změna užívání stavby při základní a mateřské škole Řeznovice“ vypracované v červnu 2016 Ing. Markétou Šafářovou, odpovědný projektant Ing. Josef Dvořáček (dále jen „projektová dokumentace“) a v neoceněném výkazu výměr (slepém rozpočtu). Technické specifikace jsou obsaženy v projektové dokumentaci.  Projektová dokumentace je přílohou č. 7 zadávací dokumentace „Příloha č. 7 Projektová dokumentace“.

Dílo je členěno do dvou etap.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1069659,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
etapa 1: do 90 kalendářních dnů od od doručení písemné výzvy k převzetí staveniště a zahájení stavebních prací. etapa 2: do 45 kalendářních dnů od doručení písemné výzvy k převzetí staveniště a zahájení stavebních prací. Etapa č. 2 bude zahájena po ukončení Etapy č. 1 na základě písemné výzvy zadavatele. Doba mezi ukončením Etapy č. 1 a odesláním písemné výzvy k zahájení Etapy č. 2 nebude delší než 30 kalendářních dnů.

Místo dodání / převzetí plnění:
6.1.Místo plnění veřejné zakázky je objekt sloužící jako klubovna v k.ú. Řeznovice 745421, parc.č. 310/3 a 310/1.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena bez DPH. To znamená, že hodnotící kritérium NEJNIŽŠÍ NABÍDKOVÁ CENA BEZ DPH má váhu 100 %.
Zadavatel příp. hodnotící komise stanoví pořadí jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje splnění základních kvalifikačních předpokladů. Základní kvalifikační předpoklady nesplňuje dodavatel, který
a)byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b)má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek
c)má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
d)má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e)je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Dodavatel prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů ve vztahu k České republice předložením originálu čestného prohlášení. Vzor čestného prohlášení je přílohou č. 3 zadávací dokumentace „Příloha č. 3 Vzor čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů“.

Zadavatel požaduje splnění profesní způsobilosti. Profesní způsobilost splňuje dodavatel, který předloží:
a)výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
b)doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídající předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. K prokázání způsobilosti dle tohoto písmene dodavatel předloží živnostenské oprávnění k předmětu podnikání “Provádění staveb, jejich změn a odstraňování“.

Zadavatel požaduje splnění technických kvalifikačních předpokladů, požadavky splňuje dodavatel, který předloží:
a)seznam stavebních prací poskytnutých dodavatelem za posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení.
Limit pro splnění kvalifikačního předpokladu je stanoven následovně:
Alespoň tři obdobné realizované zakázky za posledních 5 let s uvedením jejich hodnoty. Obdobná zakázka realizovaná dodavatelem je zakázka na stavební práce, jejímž předmětem byla rekonstrukce nebo výstavba pozemní stavby v hodnotě alespoň 500.000,- Kč bez DPH pro každou zakázku zvlášť.
Seznam stavebních prací bude obsahovat alespoň název zadavatele, kontaktní osobu zadavatele, u níž si zadavatel bude moct ověřit uváděné údaje, název zakázky, cenu, dobu a místo provádění stavebních prací a musí obsahovat prohlášení o tom, že tyto stavební práce byly provedeny řádně a odborně. Vzor seznamu stavebních prací je přílohou č. 4 zadávací dokumentace „Příloha č. 4 Vzor seznamu stavebních prací prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů“.
b)seznam techniků, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Limit pro splnění kvalifikačního předpokladu je stanoven na:
Osoba hlavního stavbyvedoucího:

Osvědčení o autorizaci podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů, pro obor pozemní stavby. Dodavatel doloží kopií osvědčení.
Minimálně tři zakázky, u nichž tato osoba vystupovala v pozici hlavního stavbyvedoucího, a jejichž předmětem byla rekonstrukce nebo výstavba pozemní stavby v hodnotě alespoň 500.000,- Kč bez DPH pro každou zakázku zvlášť. Dodavatel doloží jako osvědčení o odborné kvalifikaci profesní životopis podepsaný touto osobou, z něhož budou patrné všechny výše uvedené požadavky.

Podrobně pospáno v zadávací dokumentaci.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel doporučuje, aby nabídka obsahovala tyto samostatné části v pořadí, jak je dále uvedeno: 
i.krycí list nabídky - vyplněný formulář zadávací dokumentace podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Tento dokument tvoří přílohu č. 5 zadávací dokumentace „Příloha č. 5 Krycí list nabídky dodavatele„
ii.obsah s uvedením jednotlivých oddílů s číslem strany, na které se dokumenty tvořící daný oddíl uvedené v obsahu nachází,
iii.čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů. Vzor tohoto dokumentu tvoří přílohu č. 3 zadávací dokumentace „Příloha č. 3 Vzor čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů„. Uchazeč do uvedeného vzoru doplní požadované údaje.
iv.doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů, dodavatel předloží prostou kopii originálu, v případě, že bude předkládat elektronicky podepsaný dokument, zajistí, aby součástí předmětného dokumentu byla taktéž konverze elektronického podpisu, rovněž postačí prostá kopie.
v.Dokumenty prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů.
-Vzor požadovaného seznamu stavebních prací tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace „Příloha č. 4 Vzor seznamu stavebních prací prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů„. Uchazeč do uvedeného vzoru doplní požadované údaje.

Osvědčení o autorizaci, profesní životopis

vi.doplněné Obchodní podmínky zadavatele ve formě smlouvy o dílo respektující veškeré zadávací podmínky, zpracované podle pokynů obsažených v této zadávací dokumentaci podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Tento dokument tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace „Příloha č. 1 Obchodní podmínky v podobě návrhu smlouvy o dílo„
vii.časový a finanční harmonogram postupu výstavby členěný na týdny a obsahující všechny činnosti nutné pro realizaci díla
viii.vyplněné a oceněné soupisy prací, dodávek a služeb s výkazem výměr s označením „Dětský klub Sovička 2017 A“ a „Dětský klub Sovička - dodatek 2017 A“, které tvoří přílohu č. 2 zadávací dokumentace „Příloha č. 2 Výkaz výměr“,
ix.Součástí nabídky musí být rovněž prohlášení, které je přílohou č. 6 a které bude obsahovat prohlášení uchazeče, že se na zpracování uchazečovy nabídky nepodílel a ani nabídku nepodal: zaměstnanec zadavatele, člen statutárního orgánu zadavatele či prokurista zastupující zadavatele, statutární orgán zadavatele, člen realizačního týmu projektu či osoba, která se ve prospěch zadavatele podílela na přípravě nebo zadávání předmětné zakázky, nebo osoba, která se podílela na zpracování žádosti o podporu na projekt, v němž je realizována předmětná zakázka.
Vzor tohoto dokumentu tvoří přílohu č. 6 zadávací dokumentace Příloha č. 6 Vzor čestného prohlášení dle čl. 16 odst. 2 ix..) zadávací dokumentace„
x.Případně další dokumenty, pokud je jejich předložení požadováno v zadávacích podmínkách.

Podrobně pospáno v zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena v české měně (CZK) v členění na cenu celkem bez DPH, výše sazby DPH a cenu celkem včetně DPH.
Nabídkovou cenou se pro účely výběrového řízení rozumí celková cena za předmět plnění bez DPH. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré práce, dodávky a činnosti vyplývající ze zadávacích podkladů, o kterých zhotovitel podle svých odborných znalostí vědět měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení a dokončení díla dané povahy třeba. Podkladem pro zpracování cenové nabídky je tato zadávací dokumentace, a dále její veškeré přílohy.
Nabídkovou cenou za zhotovení stavby se pro účely výběrového řízení rozumí celková cena za celý předmět veřejné zakázky. Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady dodavatele k řádnému provedení dodávky, včetně všech nákladů vyplývajících z obchodních podmínek zadavatele (např. bezpečnostní opatření, pojištění, případné náklady s poskytováním bankovních záruk) a vyplývajících z individuálních podmínek stavby (např. zařízení staveniště, ztížené podmínky apod.).
Zadavatel jako součást zadávací dokumentace předkládá soupis stavebních prací, dodávek a služeb. Zadavatelem poskytnuté soupisy prací jsou pro zpracování nabídkové ceny závazné. Je vyloučeno jakékoliv vyřazení položek ze soupisu, doplnění položek do soupisu, jakýkoliv zásah do popisu položky, změna množství nebo jakéhokoliv jiného údaje v soupisu.
Dodavatel v rámci své nabídky předloží položkové rozpočty (oceněné soupisy stavebních prací, dodávek a služeb) do nichž doplní jednotkové ceny za jednotlivé položky stavebních prací, dodávek a služeb a u každé položky vyjádří celkovou nabídkovou cenu položky odpovídající požadovanému počtu měrných jednotek. Položkový rozpočet musí svoji strukturou a obsahem odpovídat příslušnému soupisu, změny v kterékoliv části položky jsou nepřípustné. Změna struktury či obsahu soupisu je nepřípustná. Dodavatel je povinen ocenit veškeré položky předloženého soupisu prací.

Podrobně pospáno v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Dodavatel může nabídku zaslat na adresu zástupce zadavatele prostřednictvím držitele poštovní licence nebo kurýrní poštou – za rozhodující okamžik pro posouzení, zda byla nabídka doručena včas, je vždy okamžik převzetí nabídky.Zadavatel požaduje, aby nabídka byla podána písemně, v listinné podobě, v českém jazyce, a to jednom originále v tištěné podobě a v jedné kopii v elektronické podobě na CD scan celé nabídky ve formátu.pdf + navíc předložení rozpočtu ve formátu .xls). V nabídce nesmí být přepisy a opravy.Zadavatel požaduje, aby nabídka byla odpovídajícím způsobem zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh a proti jejich vypadnutí, nejlépe pevným, nerozebíratelným svázáním, ale zároveň tak, aby bylo možné jednotlivé stránky nabídky při listování bezproblémově obracet, tzn. ideálně provázané šňůrkou, konce provázání zavázány a zapečetěny nebo přelepeny papírovou páskou opatřenou razítkem a podpisem osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele. Zadavatel dále doporučuje, aby všechny listy nabídky vč. příloh byly v pravém dolním rohu vzestupně a řádně číslovány.Nabídka v listinné podobě musí být podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a kontaktní adresou uchazeče.Podrobně pospáno v zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
veškeré požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 6. 2017
 
Aktualizováno: 2. 10. 2017