Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Stavební úpravy – Vestavba školního klubu Oudoleň

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10762

Název zakázky: Stavební úpravy – Vestavba školního klubu Oudoleň

Druh zakázky: Stavební práce

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 6. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Obec Oudoleň

Sídlo zadavatele: Obec Oudoleň, 582 24 Oudoleň 123

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ivo Béna, starosta obce, 736 675 009, starosta@oudolen.cz

IČ zadavatele: 00267996

DIČ zadavatele: CZ00267996

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ivo Béna, starosta obce
  • Telefon: 736 675 009
  • E-mail: starosta@oudolen.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 7. 2016 13:00

Místo pro podání nabídek:
Obec Oudoleň, 582 24 Oudoleň 123. Osobní podání nabídky je možné v pracovních dnech v těchto úředních hodinách: pondělí, středa 7.30 - 17.00 hodin úterý, čtvrtek, pátek 7.30 - 11.30 hodin

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 380600,00 bez DPH

Registrační číslo projektu

CZ.03.1.51/0.0/0.0/15_013/0000419

Název projektu

Zřízení dětského klubu a příměstského tábora Oudoleň

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Vestavba školního klubu (stavební úpravy) do stávajících prostor nevyužívané půdy v podkroví objektu č.p. 123 v obci Oudoleň. Podrobně je rozsah stavebních prací definován projektovou dokumentací s výkazem výměr, které jsou součástí zadávacích podmínek (přílohy 1 a 2 výzvy).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

380 600,- Kč

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Předpokládaný termín podpisu smlouvy o dílo s vybraným dodavatelem: červenec / srpen 2016.

Termín realizace stavebních úprav: do 60 kalendářních dní od protokolárního termínu zahájení prací

Místo dodání / převzetí plnění

Obec Oudoleň, 582 24 Oudoleň 123, budova obecního úřadu a základní a mateřské školy. Blíže je místo plnění specifikováno v příslušné projektové dokumentaci.

Hodnotící kritéria

Zadavatel stanovil pro zadání veřejné zakázky základním hodnotícím kritériem nejnižší nabídkovou cenu.

Hodnotí se celková nabídková cena v Kč včetně DPH za realizaci celého předmětu veřejné zakázky, a to tak, že nejvhodnější nabídka je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.

Hodnotící komise stanoví pořadí nabídek podle výše nabídkové ceny, nabídky seřadí od nejnižší po nejvyšší. Celkové pořadí nabídek je dáno výší nabídkové ceny za realizaci předmětu zakázky. První nabídkou v pořadí (nejvhodnější nabídkou) se stane nabídka, která uvádí nejnižší cenu. Další pořadí nabídek bude určeno vzestupně podle nabídkové ceny (od nejnižší po nejvyšší).

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Dodavatel prokáže splnění kvalifikačních předpokladů předložením:

1.Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského / obchodního rejstříku) - postačující je prostá kopie.

2.Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti - originál čestného prohlášení, uchazeč může použít vzor v příloze č. 3 výzvy.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona o veřejných zakázkách).

a.Zhotovitel a jeho případní subdodavatelé jsou po celou dobu trvání smlouvy v rámci realizace díla až do jeho ukončení povinni splňovat všechny výše uvedené kvalifikační předpoklady.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

a.      Nabídka musí obsahovat všechny informace a skutečnosti vyplývající ze zadávacích podmínek.

b.      Nabídka bude zpracována v jednom originálním vyhotovení, v českém jazyce, v písemné formě a podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

c.      Nabídka musí být opatřena datem a podpisem, příp. razítkem, statutárního zástupce či osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

d.      Uchazeč je vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty, která činí 90 dní.

e.      Nabídka (všechny dokumenty tvořící obsah nabídky, které se podepisují) musí být podepsaná osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Parafa na každé straně není vyžadována. V případě, že nabídku podepisuje osoba, jejíž oprávnění k takovému úkonu není ověřitelné z veřejně dostupných zdrojů, doporučuje zadavatel, z důvodu právní jistoty obou stran, přiložit k nabídce rovněž doklad prokazující oprávněnost dané osoby podepisovat dokumenty jménem uchazeče (např. kopie plné moci, je-li uchazeč touto osobou na základě plné moci zastupován, nebo prohlášení uchazeče, že je daná osoba oprávněna za uchazeče podepisovat listiny tvořící nabídku, přičemž její oprávnění vyplývá z pracovněprávních vztahů či vnitřních předpisů uchazeče, popř. jiný doklad, z něhož bude oprávnění patrné).

f.       Všichni uchazeči jsou povinní strukturovat svou nabídku následujícím způsobem:

1.      Doklad o oprávnění k podnikání viz „Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele“,

2.      Čestné prohlášení viz „Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele“,

3.      Návrh smlouvy včetně položkového rozpočtu díla viz příloha č. 4 výzvy.

4.      Další dokumenty dodavatele - nepovinné dokumenty, které chce dodavatel zadavateli předložit

g.     Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Zadavatel dále doporučuje pro právní jistotu obou stran:

h.      Označit každý jednotlivý list (včetně přebalových listů, či listů oddělujících jednotlivé části) nabídky v pravém dolním rohu viditelně a čitelně pořadovým číslem listu vzestupnou, nepřerušenou číselnou řadou (nezávisle na číslování stran jednotlivých dokumentů nabídkové dokumentace).

i.       Zajistit všechny listy nabídky proti manipulaci (pevně spojit) a provázat je provázkem, jehož volný konec bude zapečetěn nebo přelepen nebo jinak ukončen tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možno žádný list volně vyjmout.

Obchodní a platební podmínky

a.      Zadavatel definuje obchodní a platební podmínky vymezující budoucí rámec smluvního vztahu formou závazného návrhu smlouvy o dílo viz příloha č. 4 výzvy.

b.      Součástí nabídky bude návrh smlouvy, který musí respektovat veškeré zadávací podmínky a být v souladu s předpisy platnými v ČR, zejména v souladu s ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění (zákon č. 89/2012 Sb.). Nabídka dodavatele musí respektovat stanovené obchodní podmínky a v žádné části nesmí obsahovat ustanovení, které by bylo v rozporu s obchodními podmínkami a které by znevýhodňovalo zadavatele. Smlouva musí být vypracována podle vzorového znění obsaženého v příloze č. 4 výzvy. Dodavatelé tyto obchodní podmínky pouze doplní o údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (zejména identifikační údaje dodavatele, cenové údaje a popřípadě jiné údaje, které zadavatel požaduje) a takto doplněné obchodní podmínky předloží jako svůj návrh smlouvy o dílo, který musí být podepsaný osobou oprávněnou za uchazeče jednat.

c.      Ustanovení vzorového znění smlouvy jsou závazná a uchazeč je nesmí ve svém návrhu smlouvy měnit, doplňovat ani jinak upravovat, pokud v zadávacích podmínkách není výslovně stanoveno jinak. V případě, že uchazeč vypracuje smlouvu v rozporu s uvedenými zadávacími podmínkami bude jeho nabídka vyřazena a uchazeč vyloučen z účasti ve výběrovém řízení pro nesplnění zadávacích podmínek.

d.      Dodavatel je povinen podat jediný návrh smlouvy pokrývající celý předmět plnění zakázky.

e.      V případě nejasností v obsahu obchodních podmínek mají dodavatelé možnost si případné nejasnosti vyjasnit ještě v průběhu lhůty pro podání nabídek formou dodatečných informací.

f.       Pro účely vymezení návrhu smlouvy o dílo a obchodních a platebních podmínek se rozumí zhotovitelem dodavatel a objednatelem zadavatel po uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

a.      Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu za celý předmět plnění absolutní částkou v českých korunách v členění částka bez DPH, % sazba a částka DPH, částka s DPH.

b.      Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, platná po celou dobu plnění předmětu zakázky, kterou nelze překročit nebo změnit, mimo případy uvedené v bodu níže

  1. Cenu díla v průběhu realizace stavby je možné změnit pouze v případech a za podmínek uvedených v návrhu smlouvy o dílo (viz příloha č. 4 výzvy).

d.      Nabídková cena bude obsahovat přiměřený zisk i veškeré náklady dodavatele nutné k realizaci zakázky.

e.      Sleva z ceny – pokud dodavatel míní nabídnout zadavateli slevu z ceny, musí tuto slevu promítnout do jednotkových cen jednotlivých položek v jím kalkulovaném rozpočtu na realizaci zakázky. Jiná forma slevy z nabídkové ceny (např. paušální částkou z celkové ceny) není přípustná.

f.       Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

g.     Zadavatel požaduje, aby uchazeč při zpracování položkového rozpočtu dodržel strukturu soupisu prací, ocenil bez výjimek veškeré položky a dodržel obsahovou náplň soupisu prací. Výkaz výměr je pro zpracování nabídkové ceny závazný. Dodavatel je povinen ocenit všechny položky ve výkazu výměr. Pokud některá z položek ve výkazu výměr nebude oceněna, či pokud bude z výkazu výměr odstraněna, je uchazeč povinen tento postup v nabídce vysvětlit. V opačném případě zadavatel uchazeče vyloučí ze zadávacího řízení. V případě jakéhokoliv rozporu mezi výkresovou a textovou částí zadávací dokumentace a výkazem výměr je prioritním dokumentem pro zpracování nabídkové ceny výkaz výměr.

h.

Požadavek na písemnou formu nabídky

1.      Nabídka bude doručena osobně či poštou v písemné listinné formě v jednom originálním vyhotovení do ukončení lhůty pro podání nabídky na adresu zadavatele. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Stavební úpravy – Vestavba školního klubu Oudoleň“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.

2.      Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

3.      Nabídka musí být zpracována (podána) pouze v písemné listinné (tištěné) formě. Nelze podat nabídku v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje.

4.      Nabídka musí být opatřena datem a podpisem, příp. razítkem, statutárního zástupce či osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

 

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

S žádostmi o dodatečné informace k zadávacím podmínkám se obracejte na kontaktní osobu zadavatele: Ivo Béna, starosta obce, e-mail: starosta@oudolen.cz  

Další informace a podmínky pro dodavatele

a.      Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených v zadávací dokumentaci, a to buď na základě žádosti uchazečů o dodatečné informace k zadávacím podmínkám, nebo z vlastního podnětu.

b.      Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení, nejpozději však do uzavření smlouvy o dílo v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, viz kap. 20.10..

c.      Dodavatel nemá právo na náhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení.

d.      Nabídky se dodavatelům nevracejí a zůstávají zadavateli jako součást dokumentace o zadání veřejné zakázky.

e.      V případě, že dojde ke změně údajů uvedených v nabídce do doby uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, je příslušný uchazeč povinen o této změně zadavatele bezodkladně písemně informovat.

f.       Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace obsažené v nabídce dodavatele u třetích osob.

g.     Dodavatel je dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, osobou povinnou spolupůsobit při finanční kontrole.

h.      Pokud činností dodavatele dojde ke způsobení škody objednateli nebo jiným subjektům z důvodu opomenutí, úmyslu, nedbalosti nebo neplnění podmínek smlouvy s dodavatelem, obecně závazných předpisů ČR, EN, ČSN či jiných závazných i doporučených norem a předpisů, je dodavatel povinen bez zbytečného odkladu škodu odstranit, a není-li to možné, pak finančně uhradit. Veškeré náklady s tím spojené nese dodavatel.

i.       Dodavatel je povinen mít uzavřenou smlouvu odpovědnosti za škodu, kterou by při provádění díla mohl způsobit třetím osobám – pojištění stavebních a montážních rizik, která mohou vzniknout v průběhu provádění stavebních nebo montážních prací. Výše pojištění odpovědnosti za škodu je stanovena minimálně ve výši ceny díla včetně DPH. Dodavatel je povinen před podpisem smlouvy o dílo předložit Objednateli pojistnou smlouvu. Nepředložení pojistné smlouvy před podpisem smlouvy bude posuzováno jako neposkytnutí řádné součinnosti k uzavření smlouvy.

j.       Zakázka je součástí realizace projektu „Zřízení dětského klubu a příměstského tábora Oudoleň “ spolufinancovaného z EU v rámci Operačního programu Zaměstnanost na období 2014 – 2020 (dále jen „OPZ“). Dodavatel bere na vědomí, že zadavatel je příjemcem dotace z OPZ a jako takový je povinen respektovat veškerá ustanovení závazných pokynů pro žadatele a příjemce dotace z OPZ a dalších závazných ustanovení obsažených v předpisech pro příjemce dotací. Dodavatel bere rovněž na vědomí, že pravidla a povinnosti vyplývající z předpisů OPZ se mohou vztahovat i na něj, v takovém případě je povinen se jimi řídit. To platí pro všechny fáze realizace projektu, tedy i veřejné zakázky. Veškeré dokumenty upravující poskytování dotace OPZ je možné stáhnout zde: www.esfcr.cz

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení výběrového řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 6. 2016
 
Aktualizováno: 13. 7. 2016