- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
STRATEGICKÝ ROZVOJ MĚSTA KRÁLŮV DVŮR A JEHO OKOLÍ - PLÁN ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ MĚSTA KRÁLŮV DVŮR
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11543
Název zakázky: STRATEGICKÝ ROZVOJ MĚSTA KRÁLŮV DVŮR A JEHO OKOLÍ - PLÁN ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ MĚSTA KRÁLŮV DVŮR
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2017
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Město Králův Dvůr
Sídlo zadavatele: náměstí Míru 139, 267 01 Králův Dvůr
- Jméno: Petr Vychodil
- Telefon: +420311652036
- E-mail: starosta@kraluv-dvur.cz
IČ zadavatele: 00509701
- Jméno: Ing. Martin Bolek
- Telefon: +420724350670
- E-mail: bolek@mazeppa.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 9. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: Město Králův Dvůr - podatelna, náměstí Míru 139, 267 01 Králův Dvůr
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování Plánu odpadového hospodářství města Králův Dvůr na období 2018-2027 ve smyslu ustanovení § 44 zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech v aktuálním znění, včetně zapracování připomínek krajského úřadu. Roční produkce všech odpadů překročila hranici 2750 tun. Podklady dodá objednatel.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 100000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín předání: nejpozději do 8 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Město Králův Dvůr
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH.
- více viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- viz zadávací dokumentace ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz zadávací dokumentace ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz zadávací dokumentace ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz zadávací dokumentace ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti 1.5.2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva-KraluvDvur-SR-OdpadoveHosp.pdf (25. 8. 2017 14:26)
- ZD-KraluvDvur-SR-OdpadoveHosp.zip (25. 8. 2017 14:26)
- Dodatecne-informace-c1.pdf (7. 9. 2017 15:13)
- Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky_POH.pdf (20. 9. 2017 16:11)
- ukonceni_Odpadove_hospodarstvi.pdf (17. 4. 2018 13:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Není možné dodržet podmínky plnění
Datum ukončení: 30. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.