Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

STRATEGICKÝ ROZVOJ MĚSTA KRÁLŮV DVŮR A JEHO OKOLÍ - PLÁN ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ MĚSTA KRÁLŮV DVŮR

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11543

Název zakázky: STRATEGICKÝ ROZVOJ MĚSTA KRÁLŮV DVŮR A JEHO OKOLÍ - PLÁN ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ MĚSTA KRÁLŮV DVŮR

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Králův Dvůr

Sídlo zadavatele: náměstí Míru 139, 267 01 Králův Dvůr

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Vychodil
  • Telefon: +420311652036
  • E-mail: starosta@kraluv-dvur.cz

IČ zadavatele: 00509701

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martin Bolek
  • Telefon: +420724350670
  • E-mail: bolek@mazeppa.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 9. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
Město Králův Dvůr - podatelna, náměstí Míru 139, 267 01 Králův Dvůr

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování Plánu odpadového hospodářství města Králův Dvůr na období 2018-2027 ve smyslu ustanovení § 44 zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech v aktuálním znění, včetně zapracování připomínek krajského úřadu. Roční produkce všech odpadů překročila hranici 2750 tun. Podklady dodá objednatel.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 100000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín předání: nejpozději do 8 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Králův Dvůr

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH. 
  • více viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • viz zadávací dokumentace ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti 1.5.2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Není možné dodržet podmínky plnění

Datum ukončení: 30. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 8. 2017
 
Aktualizováno: 17. 4. 2018