Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

STRATEGICKÝ ROZVOJ MĚSTA KRÁLŮV DVŮR A JEHO OKOLÍ - STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE OBCE PRO OBCE NIŽBOR, HUDLICE, KUBLOV, SVATÁ

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11544

Název zakázky: STRATEGICKÝ ROZVOJ MĚSTA KRÁLŮV DVŮR A JEHO OKOLÍ - STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE OBCE PRO OBCE NIŽBOR, HUDLICE, KUBLOV, SVATÁ

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Králův Dvůr

Sídlo zadavatele: náměstí Míru 139, 267 01 Králův Dvůr

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Vychodil
  • Telefon: +420311652036
  • E-mail: starosta@kraluv-dvur.cz

IČ zadavatele: 00509701

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martin Bolek
  • Telefon: +420724350670
  • E-mail: bolek@mazeppa.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 9. 2017 09:30

Místo pro podání nabídek:
Město Králův Dvůr - podatelna, náměstí Míru 139, 267 01 Králův Dvůr

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je vytvoření Strategického plánu rozvoje obce pro obce Nižbor, Hudlice, Kublov, Svatá na období 2017 - 2030.

Kompletní zpracování pro jednotlivé obce bude provedeno komunitním způsobem dle celostátní metodiky zpracování Programů rozvoje obcí zpracované Ministerstvem pro místní rozvoj ČR (dále jen „MMR“) - http://zam.uur.cz/novakova/Obcepro/Metodika_tvorby_PRO.pdf.

Minimální požadavky na předmět plnění pro jednotlivé obce jsou uvedeny v příloze č.3 této Zadávací dokumentace - Specifikace předmětu plnění PRO.

více viz zadávací dokumentace ke stažení

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 400000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín předání: nejpozději do 12 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Králův Dvůr

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH. Pořadí nabídek bude seřazeno podle výše nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší. 
  • více viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

viz zadávací dokumentace ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti 1.5.2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Není možné dodržet termíny plnění.

Datum ukončení: 30. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 8. 2017
 
Aktualizováno: 17. 4. 2018