Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Strategie sociálního rozvoje a bezpečnosti

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11433

Název zakázky: Strategie sociálního rozvoje a bezpečnosti

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Jesenice

Sídlo zadavatele: Budějovická 303, 252 42 Jesenice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Radka Vladyková
  • Telefon: +420241021711
  • E-mail: mu@mujesenice.cz

IČ zadavatele: 00241318

DIČ zadavatele: CZ00241318

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Anna Maškarová
  • Telefon: +420226805951
  • E-mail: anna.maskarova@mujesenice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 8. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
podatelna Městského úřadu Jesenice nebo zaslat na adresu Městský úřad Jesenice, Budějovická 303, 252 42 Jesenice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

1. Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve zpracování koncepčního integrovaného dokumentu města Jesenice, které musí plnit podmínky a cíle stanovené v projektu CZ 03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002893 na základě žádosti o podporu Operačního programu Zaměstnanost (dále také OPZ) na realizaci předmětného projektu „Zvýšení kvality strategického řízení města Jesenice v oblasti sociálního rozvoje a bezpečnosti města Jesenice“.

2. Dokumenty předané zadavatelem jako výchozí podklady pro stanovení nabídkové ceny:

Strategický rozvoj Jesenice 2012
Územní plány
Demografická studie 2013
Výstup z průzkumu veřejného mínění z roku 2016 – Soudržnost obyvatel a rozvoj města Jesenice
Investiční akce 2017

 

Dodavatel má tyto dokumenty dálkově k dispozici na vzdáleném úložišti:

Google Disk (Uživatelský účet na Google – Gmail, uživatelské jméno a heslo slouží k přihlášení k účtu Gmail a úložišti Google Disk)

Uživatelské jméno:
jesenicestrategie2017@gmail.com
Heslo: Zadavacidokumentace2017
Po přihlášení k účtu a úložišti Google Disk ve složce Zadávací dokumentace Strategie sociálního rozvoje a bezpečnosti JESENICE, jsou již výše zmíněné dokumenty

 

Rozdělení zakázky na části

Zadavatel v souladu s § 35 ZZVZ rozdělil tuto veřejnou zakázka na dvě samostatné části. Dodavatel je oprávněn podat nabídku pouze na jednu část nebo na obě části této veřejné zakázky:

Část č. 1: Strategie sociálního rozvoje

Část č. 2: Strategie bezpečnosti

 

Parametry zakázky pro jednotlivé části:

Detailní specifikaci předmětu plnění zakázky pro část 1 Strategie sociálního rozvoje obsahuje Příloha č. 3 této zadávací dokumentace – Smlouva.

Detailní specifikaci předmětu plnění zakázky pro část 2 Strategie bezpečnosti obsahuje Příloha č. 4 této zadávací dokumentace – Smlouva.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 600000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky: 1.9.2917. Předpokládaný termín ukončení plnění veřejné zakázky: 28.2.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Jesenice na adrese zadavatele, příp. pobočka dodavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.

Hodnotící kritéria pro hodnocení ekonomické výhodnosti stanovil zadavatel takto:

Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH                                                             váha 60 %
Hodnocení navržené metody a formy zpracování díla                                 váha 40 %

složená ze 4 subkritérií každé s váhou 10 %

K hodnotícímu kritériu a):

Hodnocena bude absolutní výše základní nabídkové ceny v Kč bez DPH, která bude dle smlouvy splatná po dokončení a odevzdání příslušné části plnění. Hodnocená nabídka obdrží bodovou hodnotu, která vznikne poměrem hodnoty nejnižší nabídkové ceny v tomto dílčím kritériu k hodnocené nabídkové ceně. Následně bude výsledek vynásoben hodnotou váhy 60.

 

nejnižší základní nabídková cena

Vzorec:            ------------------------------------------------  * 60  = počet bodů (a)

                           hodnocená základní nabídková cena

 

K hodnotícímu kritériu b):

Hodnoceny budou čtyři témata samostatně zpracovaná dodavatelem, každý s váhou 10 %. Jednotlivé téma bude ohodnoceno na základě kritérií stanovených v Příloze č. 6 ZD Hodnocení navržené metody a formy zpracování díla.  

Hodnocená nabídka obdrží bodovou hodnotu, která vznikne poměrem hodnoty součtu bodů dosažených u hodnocené nabídky v tomto dílčím subkritériu k hodnotě součtu bodů nejlépe hodnocené nabídky. Následně bude výsledek vynásoben hodnotou váhy 10.

 

              hodnocená nabídka v dílčím subkritériu

Vzorec:         -------------------------------------------------------------------------   *10  = počet bodů

                                     nejlépe hodnocená nabídka v dílčím subkritériu

 

 

Součet bodů dané nabídky za jednotlivá 4 subkritéria (v bodě b) a dále za daná kritéria (a + b) tvoří celkový počet získaných bodů za nabídku. Výsledné pořadí nabídek je stanoveno podle celkového počtu bodů nabídky sestupně.

Jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka na prvním místě, tedy s nejvyšším celkovým počtem získaných bodů.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel splňuje kvalifikační kritéria pro obě nabídky zvlášť i v případě, že podává nabídku pro obě části veřejné zakázky.

Vymezení minimální úrovně kvalifikace, kterou zadavatel požaduje, se týká obou částí, pouze pokud se tematicky liší, jsou popsány pro jednotlivé části samostatně.

 

Prokázání splnění kvalifikace podle požadavků zadavatele stanovených v souladu se ZZVZ je předpokladem posouzení a hodnocení nabídek v tomto řízení. Splnění kvalifikace se rozumí:

a. splnění základní způsobilosti
b. splnění profesní způsobilosti
c. splnění technické způsobilosti

 

a. základní  způsobilost

Způsobilým dle § 74 ZZVZ není dodavatel, který:

a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
d) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat

a) tato právnická osoba,
b) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
c) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

 

Způsob prokázání základní způsobilosti

Pro splnění základní způsobilosti předloží dodavatel ke dni podání nabídky zadavateli potvrzené Čestné prohlášení, jehož vzor Přílohou č. 2 této Zadávací dokumentace.

 

b. profesní způsobilost

Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice:

- předložením prosté kopie výpisu z obchodního rejstříku, či výpisu z jiné obdobné evidence, který nesmí být starší než 90 kalendářních dnů před termínem pro podání nabídek,
- předložením prostých kopií dokladů o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci,

 

c. technická způsobilost

Dodavatel předloží seznam (ve formě čestného prohlášení) významných služeb realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech, které měly obdobný charakter, s uvedením jejich rozsahu a doby plnění, a to:

- realizaci alespoň 3 služeb obdobného předmětu plnění realizovaných během uplynulých 3 let.

Službou obdobného předmětu plnění se rozumí služba o finančním objemu minimálně 150 000 Kč bez DPH realizovaná pro orgán státní správy nebo samosprávy jako strategický plán nebo jeho část, přičemž součástí těchto služeb bylo alespoň v jednom případě aktivní zapojení veřejnosti formou workshopu.

 

Pro část 1 se zaměření těchto služeb nebo jejich částí musí týkat sociálních oblastí obce,

pro část 2 se zaměření těchto služeb nebo jejich částí musí týkat bezpečnostních strategií

Dodavatel prokáže splnění tohoto kritéria technické kvalifikace předložením čestného prohlášení, s uvedením kontaktních údajů objednatele, rozsahu provedených prací se stručným uvedením předmětu realizovaného plnění, doby plnění a vyjádření, ze kterého vyplývá řádné provedení prací.

 

 - realizační tým – osoby, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to zejména těch, kteří zajišťují kontrolu kvality bez ohledu na to, jestli jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.

Zadavatel požaduje předložení seznamu složení realizačního týmu, přičemž vedoucí realizačního týmu bude v postavení projektového manažera, který bude odpovědný za řádné plnění zakázky a za komunikaci se zadavatelem.

Dodavatel splní tento požadavek zadavatele předložením seznamu realizačního týmu formou čestného prohlášení a čestným prohlášením projektového manažera, které bude dokládat profesní praxi v oboru účastí na alespoň 3 službách za uplynulé 3 roky realizovaných pro orgán státní správy nebo samosprávy jako strategický plán nebo jeho část o finančním objemu minimálně 150 000,- bez DPH pro každou službu, přičemž součástí těchto služeb musí být alespoň v jednom případě aktivní zapojení veřejnosti formou workshopu.

 

Realizační tým bude mít minimálně 5 členů s minimálním dosaženým vzděláním:

projektový manažer – vysokoškolské vzdělání

dva členové – vysokoškolské vzdělání

dva členové – středoškolské vzdělání s maturitou.

 

Nabídka musí být podána jako samostatný svazek v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky „Strategie sociálního rozvoje – NEOTVÍRAT“ pro část 1, „Strategie bezpečnosti – NEOTVÍRAT“ pro část 2 veřejné zakázky.

 

Obálka bude přes přelepení opatřena razítkem nebo podpisem dodavatele, je-li fyzickou osobou nebo jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou.

 

Další informace k prokázání způsobilosti

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti výpisem z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů přede dnem podání nabídky.

 

Prokazování způsobilosti prostřednictvím jiné osoby:

Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části profesní (mimo výpisu z obchodního rejstříku) či technické způsobilosti požadované zadavatelem v plném rozsahu, je oprávněn splnění způsobilosti v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím jiné osoby. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit dle § 83 zákona následující doklady:

a)       doklady prokazující splnění profesní způsobilosti (výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje) jinou osobou,

b)      doklady prokazující splnění chybějící části způsobilosti prostřednictvím jiné osoby,

c)       doklady o splnění základní způsobilosti jinou osobou

d)      písemný závazek, z něhož vyplývá závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala způsobilost za dodavatele.

 

V případě společné účasti dodavatelů prokazuje splnění základní způsobilost a profesní způsobilost každý dodavatel samostatně.

 

Dodavatel zapsaný v seznamu kvalifikovaných dodavatelů vydaném v souladu s § 226 ZZVZ a následných může prokázat splnění základní způsobilosti nebo profesní způsobilosti v rozsahu ve výpisu uvedeném. Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nesmí být starší než 90 dnů od posledního dne, ke kterému má být prokázáno splnění způsobilosti.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel požaduje nabídku (pro každou část VZ zvlášť) předložit v jednom originále v písemné podobě; Smlouvy vč. přílohy rovněž na elektronickém nosiči v otevřeném formátu .doc resp. .xls, totožné s listinnou formou. S ohledem na usnadnění kontroly nabídky při procesu posouzení kvalifikace a hodnocení nabídek požaduje, aby nabídka byla strukturovaná v následujícím pořadí:

 

a) Vyplněný formulář "KRYCÍ LIST NABÍDKY" (viz příloha č. 1 ZD)
b) Obsah nabídky
c) Doklady prokazující splnění způsobilosti dodavatele (viz příloha č. 2 ZD)
d) Doplněná smlouva podepsaná osobou oprávněnou jednat za dodavatele (viz příloha č. 3 ZD). Nedílnou součástí návrhu smlouvy dodavatele musí být příloha:

Nabídka poskytovatele, tzn. Kalkulace ceny v tištěné i elektronické podobě ve formátu *xls (vyplní a doloží dodavatel při podání nabídky) a Návrh metody a formy zpracování předmětu díla  (doloží dodavatel při podání nabídky)

e) V případě, že nabídku podepisuje osoba oprávněná jednat jménem dodavatele na základě plné moci, je požadováno doložení originálu nebo úředně ověřené kopie písemné plné moci či jiného platného písemného pověřovacího dokumentu.

f) Seznam poddodavatelů, popř. prohlášení, že dodavatel nemá v úmyslu zadat určitou část veřejné zakázky jiné osobě – poddodavateli.

Dodavatel ve své nabídce uvede Seznam poddodavatelů, včetně popisu části plnění poddodavatelem, identifikačních údajů, kontaktních osob a procentuálního zastoupení poddodávky. K tomu použije formulář, který je jako Příloha č. 5 Seznam poddodavatelů přílohou této Zadávací dokumentace. Současně zadavatel požaduje, aby dodavatel uvedl identifikační údaje a všechny související informace dle tohoto odstavce pro všechny úrovně poddodavatelského řetězce.

g) Případné další dokumenty

 

Za obsahovou úplnost nabídky odpovídá výhradně dodavatel. Výše uvedený výčet dokumentů slouží pouze pro usnadnění orientace dodavatele při kompletaci nabídky a zadavateli při kontrole úplnosti nabídky. Pokud v tomto výčtu nebude uvedený dokument, jehož povinnost doložení do nabídky by eventuelně vyplývala ze zadávacích podmínek, nebo zákona, nemůže se dodavatel zbavit odpovědnosti za obsahovou neúplnost nabídky poukazem na tento výčet dokumentů.

 

Další podmínky zadavatele:

Zadavatel doporučuje, aby všechny listy nabídky byly očíslovány souvislou číselnou řadou, a aby nabídka byla zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy tak, aby nebylo možné žádný list volně vyjmout.

 

Zadavatel nepožaduje jistotu.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu za provedení celého předmětu plnění veřejné zakázky. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách v členění: nabídková cena bez DPH, sazba DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH, která bude uvedena v návrhu smlouvy.

Nabídková cena bude uvedena v návrhu smlouvy tomto členění:

Cena bez DPH …………………… Kč

DPH ve výši …………………… Kč

Cena včetně DPH ve výši …………………… Kč

 

Nabídková cena bude stanovena v Kč jako cena nejvýše přípustná za splnění specifikovaného předmětu plnění veřejné zakázky v nabízeném termínu a kvalitě. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré práce a dodávky nutné k řádnému a úplnému zhotovení předmětu plnění veřejné zakázky a jeho uvedení do provozu, které vyplývají ze zadávacích podmínek včetně nutných nákladů, jejichž vynaložení dodavatelé předpokládají při plnění veřejné zakázky, zejména včetně dopravy a pojištění pro transport, poplatky, vedlejší náklady, kursové vlivy, obecný vývoj cen, apod. Nabídková cena je tedy cenou konečnou a nelze ji překročit vyjma změny daňových právních předpisů týkajících se DPH.

 

Pro nacenění služeb a činností slouží pro každou část VZ Kalkulace ceny, která musí být součástí nabídky jako Příloha smlouvy (dodavatel ocení veškeré jednotlivé položky, a to bez úprav a změn textů a řazení položek formuláře). Jakékoliv zásahy dodavatelů formuláře Kalkulace ceny, krycího listu a jejich členění nabídkové ceny jsou bez předchozího souhlasu zadavatele nepřípustné a budou důvodem pro vyloučení nabídky.

 

Zadavatel doporučuje si případné rozpory vyjasnit v průběhu lhůty pro vyžádání dodatečných informací. Dodavatel je povinen veškerá sporná ustanovení nebo technické nejasnosti projednávat pouze s kontaktní osobou VZ.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána jako samostatný svazek v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky „Strategie sociálního rozvoje – NEOTVÍRAT“ pro část 1, „Strategie bezpečnosti – NEOTVÍRAT“ pro část 2 veřejné zakázky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 3. 8. 2017
 
Aktualizováno: 31. 7. 2017