Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Šumperk Portál občana

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14038

Název zakázky: Šumperk Portál občana

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 5. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: Město Šumperk

Sídlo zadavatele: náměstí Míru 364/1, 787 01 Šumperk

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Tomáš Spurný
  • Telefon: +420583388504
  • E-mail: tomas.spurny@sumperk.cz

IČ zadavatele: 00303461

DIČ zadavatele: CZ00303461

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jiří Žák
  • Telefon: +420604273438
  • E-mail: zak@ajl.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 5. 2022 09:00

Místo pro podání nabídek:
https://zakazky.sumperk.cz/contract_display_1141.html

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka informačního systému (dále jen IS) Portál občana.

Včetně zajištění podpory provozu předmětu veřejné zakázky po dobu udržitelnosti projektu tj. po dobu 5 let od předání předmětu veřejné zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1864000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
říjen 2027

Místo dodání / převzetí plnění:
Šumperk, nevyplývá-li z povahy plnění něco jiného.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek bude prováděno dle § 114 odst. 2 ZZVZ podle hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky v souladu s následujícími dílčími kritérii:

a) Nabídková cena bez DPH:                    váha 70 %
b) Lhůta dodání v pracovních dnech:         váha 30 %

Celkové hodnocení nabídky bude vypočteno součtem bodů obou dílčích kritérií předtím vynásobených vahou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1.1. Základní způsobilost

Zadavatel požaduje, aby účastník prokázal splnění základní způsobilosti v rozsahu dle ustanovení § 74 ZZVZ. Způsobilý není dodavatel, který:

byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele,
má v České republice nebo zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Splnění základní kvalifikační způsobilosti účastník prokáže předložením jednotného evropského osvědčení nebo čestného prohlášení. Účastník může použít vzorové čestné prohlášení dle přílohy č. 4 ZP.

Doklady prokazující základní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

1.2. Profesní způsobilost

Zadavatel požaduje, aby účastník prokázal splnění profesní způsobilosti v rozsahu dle ustanovení § 77 odst. 1 a § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ.

Splnění profesní způsobilosti prokazuje účastník předložením jednotného evropského osvědčení nebo čestného prohlášení. Účastník může použít vzorové čestné prohlášení dle přílohy č. 4 této ZP.

Doklady prokazující profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

Před uzavřením smlouvy účastník na výzvu zadavatele dále doloží:

výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;
doklad o oprávnění k podnikání – doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazujícího následující nebo podobné živnostenské oprávnění:

- Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

1.3. Technické kvalifikační předpoklady
1.3.1. Seznam významných dodávek

Účastník prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ust. § 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ:

předložením seznamu významných dodávek realizovaných účastníkem v posledních 3 letech s uvedením jejich ceny, doby poskytnutí a identifikace objednatele;

Zadavatel bude akceptovat i neukončené významné dodávky, ovšem pouze za předpokladu splnění požadovaného finančního objemu za poslední 3 roky ve smyslu ZZVZ.

Za významné dodávky přitom zadavatel považuje provedení projektů, jejichž předmětem byly dodávky uvedené v následujících předpokladech a) až c).

a) Rozsah požadovaných informací a dokladů:
i) dodávka, implementace, uvedení do provozu a následná technická podpora informačního systému typu portál občana, přičemž minimální finanční objem činil celkem nejméně 500.000, - Kč bez DPH

b) Způsob prokázání splnění těchto kvalifikačních předpokladů:

Splnění těchto technických kvalifikačních předpokladů prokazuje účastník předložením jednotného evropského osvědčení nebo čestného prohlášení, které bude obsahovat údaje o výše uvedené významné dodávce v rozsahu, který umožní posouzení splnění kvalifikace účastníkem.

c) Minimální úroveň těchto kvalifikačních předpokladů

Z předloženého seznamu musí vyplývat, že účastník realizoval v uvedeném období alespoň:

3 významné dodávky uvedenou pod bodem a) i. výše.

1.3.2.Projektový tým

Dle ust. § 79 odst. 2 písm. c) ZZVZ má účastník pro plnění předmětu veřejné zakázky k dispozici projektový tým minimálně:

vedoucí projektového týmu                                    1 osoba
technik – specialista IT                                           2 osoby

U každé z osob projektového týmu prokáže účastník tyto požadavky na vzdělání, kvalifikaci, praxi a zkušenosti:

vedoucí týmu bude mít vzdělání VŠ, praxe min. 5 let v oblasti poskytování služeb informačních technologií, zkušenosti prokázané seznamem realizovaných zakázek v oblasti informačních technologií, na kterých působil v obdobné pozici jako vedoucí týmu – min. 2 zakázky.
technik - specialista IT bude mít vzdělání min. SŠ, praxe min. 3 roky v oblasti poskytování služeb informačních technologií, zkušenosti prokázané seznamem realizovaných zakázek v oblasti informačních technologií, na kterých působil v obdobné pozici jako technik - specialista IT – min. 2 zakázky.

Způsob prokázání splnění těchto kvalifikačních předpokladů:

Dle ust. § 79 odst. 2 písm. d) ZZVZ účastník ve své nabídce předloží následující doklady o vzdělání a odborné kvalifikaci u každé z osob projektového týmu:

vzdělání – prostou kopií VŠ diplomu nebo maturitního vysvědčení (zadavatel připouští začernění osobních údajů: RČ; datum narození; adresa bydliště);
délka praxe – profesní životopis, který bude podepsán osobou, který délku praxe prokazuje s přehledem realizovaných zakázek s uvedením požadovaných údajů k prokázání reference, tj. v profesním životopise musí být k prokázání relevantní zkušenosti uvedeny konkrétní projekty, kterých se tyto osoby účastnily a na jaké pozici, včetně uvedení subjektů, pro které byly služby poskytovány, přesného vymezení předmětu projektu a doby poskytování služby;

Další Viz zadávací podmínky "Šumperk ZP Portál občana v2".

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací podmínky "Šumperk ZP Portál občana v2".

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz zadávací podmínky "Šumperk ZP Portál občana v2".

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky (včetně dokladů, které prokazují kvalifikaci) se podávají pouze elektronicky dle § 103 odst. 1, písm. c) ZZVZ pomocí elektronického nástroje E-ZAK, který je veřejně dostupný na adrese: https://zakazky.sumperk.cz/profile_display_271.htmlVeškeré podmínky a informace týkající se elektronického nástroje jsou dostupné na: https://zakazky.sumperk.cz.Nabídky musí být el. podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací podmínky "Šumperk ZP Portál občana v2".

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1795000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GORDIC spol. s r.o.Erbenova 2108/4, 586 01 Jihlava IČ: 47903783

    Datum podpisu smlouvy: 15. 7. 2022

Datum ukončení: 15. 7. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 3. 5. 2022
 
Aktualizováno: 15. 7. 2022