- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Supervize členů realizačního týmu projektu „Systémová podpora sociální práce v obcích“ – II.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12143
Název zakázky: Supervize členů realizačního týmu projektu „Systémová podpora sociální práce v obcích“ – II.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 3. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_017/0003527 Systémová podpora sociální práce v obcích příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2
- Jméno: Ing. Lada Hlaváčková
IČ zadavatele: 00551023
- Jméno: Jan Beránek
- Telefon: +420950194085
- E-mail: jan.beranek@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 3. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající v zajištění supervize členům realizačního týmu projektu Systémová podpora sociální práce v obcích k zefektivnění jejich pracovní činnosti.
Předmět plnění je blíže specifikován v příloze č. 1 návrhu smlouvy (a to ve znění Změny zadávacích podmínek č. 1 ze dne 1. 3. 2018).
Bližší informace viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 249600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018
Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018
Zadávací dokumentace je uveřejněna v Národním elektronickém nástroji NEN pod systémovým číslem N006/18/V00002322. Nabídky se podávají pouze elektronicky prostřednictvím NEN.
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva k podání nabídky ze dne 21. 2. 2018
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace_komplet.zip (27. 2. 2018 11:18)
- Změna zadávacích podmínek_1.zip (1. 3. 2018 12:01)
- Rozhodnutí o zrušení.pdf (20. 4. 2018 10:06)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Viz Rozhodnutí o zrušení
Datum ukončení: 26. 3. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.