- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Supervize v projektu Proč zrovna já? II - 2
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12048
Název zakázky: Supervize v projektu Proč zrovna já? II - 2
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 1. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Probační a mediační služba
Sídlo zadavatele: Hybernská 18, 110 00 Praha 1
- Jméno: PhDr. Andrea Matoušková
- Telefon: +420737247526
- E-mail: amatouskova@pms.justice.cz
IČ zadavatele: 70888060
- Jméno: Romana Skořepová
- Telefon: +420778495521
- E-mail: rskorepova@pms.justice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 2. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Probační a mediační služba, Hybernská 18, 110 00, Praha 1
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace supervizí pro pracovníky zadavatele, tj. poradce pro oběti trestných činů a odborné regionální konzultanty projektu s názvem „Proč zrovna já? II“ registrační číslo CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_29/0003557.
Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 14 částí:
1. část - provádění případových supervizí v Praze
2. část - provádění případových supervizí v Plzni
3. část - provádění případových supervizí v Českých Budějovicích
4. část - provádění případových supervizí v Ústí n. Labem
5. část - provádění případových supervizí v Hradci Králové
6. část - provádění případových supervizí v Brně
7. část - provádění případových supervizí v Olomouci
8. část - provádění případových supervizí v Ostravě
9. část - provádění případových supervizí ve Zlíně
10. část - provádění případových supervizí v Jihlavě
11. část - provádění případových supervizí v Pardubicích
12. část - provádění případových supervizí v Liberci
13. část - provádění případových supervizí v Karlových Varech
14. část - provádění manažerských supervizí v Praze
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1008000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.4.2020
Místo dodání / převzetí plnění: 14 výše uvedených lokalit
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- ekonomická výhodnost - hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny.
Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu za 1hodinu poskytování služeb v Kč
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
základní způsobilost - předložením čestného prohlášení, ve kterém uvede, že nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (vzor viz příloha č. 3 Výzvy k podání nabídek).
profesní způsobilost - předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence a dokladu prokazujícího oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (doklad prokazující živnostenské oprávnění).
technická kvalifikace- předložením seznamu min. 1 osoby, která bude odpovědná za poskytování předmětu plnění zakázky.
Tato osoba musí splňovat následující požadavky:
ukončené magisterské vzdělání humanitního směru zakončené státní zkouškou (doložené diplomem),
pětiletá praxe v pomáhajících profesích v sociální oblasti (doloženo životopisem),
tříletá praxe v oboru supervize (doloženo životopisem a osvědčeními od organizací, kterým byly supervize poskytovány),
ukončený supervizní výcvik (doloženo diplomem nebo certifikátem) nebo ukončený akreditovaný psychoterapeutický výcvik (doloženo diplomem nebo certifikátem).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
a) Krycí list nabídky – dodavatelem řádně vyplněný a podepsaný krycí list nabídky dle přílohy č. 1 této výzvy.
b) Doklady k prokázání kvalifikace – dle čl. 10 této Výzvy.
c) Podepsaný návrh smlouvy dle přílohy č. 2 této Výzvy.
d) Seznam poddodavatelů, popř. prohlášení dodavatele, že k realizaci veřejné zakázky nebude poddodavatele využívat.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenu dodavatel zpracuje jako:
- hodinovou sazbu za poskytování služby bez DPH
- hodinovou sazbu za poskytování služby s DPH
Hodinová sazba za poskytování služby bez DPH bude stanovena jako maximální a nepřekročitelná a musí obsahovat veškeré náklady potřebné k poskytnutí služby (cestovné, stravné, související administrativa (např. příprava materiálů a podkladů pro supervizi)).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zpracována v listinné podobě v 1 originále. Dodavatel podává nabídku v řádně uzavřené obálce, označené názvem a číslem části VZ, textem „NEOTEVÍRAT“ a adresou dodavatele.Nabídka může být během lhůty pro podání nabídek doručena osobně, v pracovní dny od 9:00 do 15:00 (poslední den lhůty do 10:00 hod.) do podatelny zadavatele, poštou nebo kurýrní službou na adresu: Probační a mediační služba, Hybernská 18, 110 00 Praha 1.Za rozhodující pro doručení nabídky je vždy považován okamžik převzetí nabídky v podatelně pracovníkem zadavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemné vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (18. 1. 2018 14:58)
- Příloha č.1.pdf (18. 1. 2018 14:58)
- Příloha č.2.pdf (18. 1. 2018 14:58)
- Příloha č.3.pdf (18. 1. 2018 14:58)
- Rozhodnutí zadavatele_část3.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Rozhodnutí zadavatele_část4.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Rozhodnutí zadavatele_část5.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Rozhodnutí zadavatele_část6.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Rozhodnutí zadavatele_část7.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Rozhodnutí zadavatele_část8.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Rozhodnutí zadavatele_část9.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Rozhodnutí zadavatele_část10.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Rozhodnutí zadavatele_část11.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Rozhodnutí zadavatele_část12.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Rozhodnutí zadavatele_část13.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Rozhodnutí zadavatele_část14.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Rozhodnutí zadavatele_část1.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Rozhodnutí zadavatele_část2.pdf (13. 3. 2018 15:01)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (13. 4. 2018 15:11)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.