Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Tisk odborných publikací

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10732

Název zakázky: Tisk odborných publikací

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Českomoravská konfederace odborových svazů - ČMKOS

Sídlo zadavatele: Nám. W. Churchilla 2/1800, 130 00 Praha 3,

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Vít Samek, místopředseda ČMKOS, tel. 234 463 553, E-mail: samek.vit@cmkos.cz

IČ zadavatele: 00675458

DIČ zadavatele: CZ00675458

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Dušan Martinek, vedoucí Oddělení RLZaP
  • Telefon: 234 462 572
  • E-mail: martinek.dusan@cmkos.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 6. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
ČMKOS, Oddělení RLZaP (kancelář 515), Nám. W. Churchilla 2/1800, 130 00 Praha 3

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1008264,47 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: ASTRON studio CZ, a.s., Veselská 699, 199 00 Praha 9 Letňany, IČ: 26751305, DIČ: CZ26751305, Dan Lošťák, na základě plné moci

Datum ukončení: 24. 8. 2016

Registrační číslo projektu

CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_002/0001831

Název projektu

Posilování kapacit sociálního dialogu v oblasti zavádění zkracování pracovní doby bez snížení mzdy a využívání flexibilních forem rozvržení pracovní doby ve vazbě na produktivitu práce, konkurenceschopnost a slaďování pracovního, osobního a rodinného života

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Zlom, grafická úprava, jazykové a stylistické korektury, tisk a případné překlady následujících materiálů v rámci projektu

a) Informační materiál
Počet materiálů: 4
Náklad: 8 000 ks (4 x 2 000 ks dle jednotlivých jazyků – čeština, francouzština, angličtina, němčina)
 

Překlad: překlad bude vycházet z české verze, a ta bude v rámci realizace této výzvy přeložena do 3 jazyků. Francouzština, angličtina, němčina s finančním nákladem za překlad 3 x 15 000,- Kč, celkem 45 000,- Kč vč. DPH. Maximální počet znaků u všech tří jazykových verzí musí být 55 800 znaků.
 

Vzorová strana: A6 plná - textová

  • Písmo: Helevetica Condensed 10/11 bodů
  • Počet znaků v řádce: 62
  • Počet řádek na stránce: 30
  • Celkem znaků na straně: 1 860
  • Počet stran 30 + titul + tiráž = celkem 32

      30x1860 = 55 800 znaků

Barevnost: text 1/1 (černobílá), obálka 4/0 (barevná – lesklé lamino)

Papír text: 80g ofset bílý

Papír obálka: 250g/m2  lesklá křída
Formát: A6 (105 x 147 mm)
Vazba: V1
Doprava a dodání: ČMKOS, nám. W. Churchilla 2, 130 00 Praha 3
Termín dodání: do 15. 12. 2016
Předpokládaná cena bez DPH: 202 479,34 Kč
Předpokládaná cena s DPH: 245 000,00 Kč

b) Sborník dobré praxe
Počet: 1
Náklad: 10 000 ks

Vzorová strana B5 plná – textová

  • Písmo: Helevetica Condensed 10/11 bodů
  • Počet znaků v řádce: 108
  • Počet řádek na stránce: 55
  • Celkem znaků na straně: 5 940
  • Počet stran 62 + titul +tiráž = celkem 64

62 x 5 940 = 368 280 znaků

Barevnost: text 1/1 (černobílá), obálka 4/0 (barevná – lesklé lamino)

Papír text: 80g ofset bílý

Papír obálka: 250g/m2  lesklá křída
Formát: B5 (167 x 230 mm)
Vazba: V2
Doprava a dodání: ČMKOS, nám. W. Churchilla 2, 130 00 Praha 3
Termín dodání: do 30. 9. 2018
Předpokládaná cena bez DPH: 247 933,89 Kč
Předpokládaná cena s DPH: 300 000,00 Kč

c) Odborná publikace „Motivační úlevy“
Počet: 1
Náklad: 7 000 ks
Vzorová strana B5 plná – textová

  • Písmo: Helevetica Condensed 10/11 bodů
  • Počet znaků v řádce: 108
  • Počet řádek na stránce: 55
  • Celkem znaků na straně: 5 940
  • Počet stran 50 + titul +tiráž = celkem 52

50 x 5 940 = 297 000 znaků

Barevnost: text 1/1 (černobílá), obálka 4/0 (barevná – lesklé lamin)

Papír text: 80g ofset bílý

Papír obálka: 250g/m2  lesklá křída
Formát: B5 (167 x 230 mm)
Vazba: V2
Doprava a dodání: ČMKOS, nám. W. Churchilla 2, 130 00 Praha 3
Termín dodání: do 30. 9. 2018
Předpokládaná cena bez DPH: 144 628,10 Kč
Předpokládaná cena s DPH: 175 000,00 Kč
 

d) Manuál jednotného metodického prostředí
Počet: 1
Náklad: 10 000 ks
Vzorová strana A4 plná – textová

  • Písmo: Helevetica Condensed 11/13 bodů
  • Počet znaků v řádce: 120
  • Počet řádek na stránce: 65
  • Celkem znaků na straně: 7 800
  • Počet stran 78 + titul +tiráž = celkem 80

78 x 7 800 = 608 400 znaků

Barevnost: text 1/1 (černobílá), obálka 4/0 (barevná – lesklé lamino)

Papír text: 80g ofset bílý

Papír obálka: 250g/m2  lesklá křída
Formát: A4 (205 x 292 mm)
Vazba: V2

Doprava a dodání: ČMKOS, nám. W. Churchilla 2, 130 00 Praha 3
Termín dodání: do 30. 10. 2018
Předpokládaná cena bez DPH: 413 223,14 Kč
Předpokládaná cena s DPH: 500 000,00 Kč

 

Tiskový výstup publikací musí být v textových částech, pro koncového uživatele (zástupce cílové skupiny projektu), výrazný a zřetelný.

 

 

1 008 264,47 Kč
Cena byla stanovena na základě předchozích zkušeností (cena zakázek s obdobným plněním).

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Oslovení dodavatelů: 16. 5. 2016
Lhůta dodání nabídky: do 24. 6. 2016, 12:00 hod.
Otevírání obálek a hodnocení: 27. 6. 2016
Vyhlášení výsledků: 28. 6. 2016
Doby trvání zakázky: 1. 7. 2016 – 30. 11. 2018

Místo dodání / převzetí plnění

ČMKOS, Nám. W. Churchilla 2, 130 00  Praha 3

Hodnotící kritéria

Základním jediným hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je cena nabídky.

Celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH                                                       100%
 

Vybrána bude nabídka s nejnižší nabízenou cenou. V případě shodnosti cen, bude vybrána nabídka losováním.


 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Splněním kvalifikace se rozumí

  1. splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených dle § 53 zákona
  2. splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona

 

 Splnění kvalifikačních předpokladů v souladu s § 62 odst. 3 zákona prokazuje předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady (základní, profesní) požadované zadavatelem níže splňuje. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4.


V případě, že dodavatel předloží zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů
dle § 125 a násl. zákona ve lhůtě pro prokázání splnění kvalifikace, nahrazuje tento výpis
ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů prokázání splnění:

 

  1. základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1,
  2. profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 písm. a) až d) zákona v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění těchto profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.


V případě, že dodavatel předloží zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů dle § 133 a násl. zákona, který obsahuje náležitosti stanovené v § 139 zákona, ve lhůtě pro prokázání splnění kvalifikace a údaje v certifikátu jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace (§ 52 zákona), nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace dodavatelem.


Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů dle § 57 odst. 2 zákona. Čestné prohlášení dodavatele o splnění kvalifikace, musí obsahovat zákonem a zadavatelem požadované údaje o splnění kvalifikačních předpokladů a musí být současně podepsáno osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat za dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.


Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek.


 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

POKYNY PRO ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY:

  1. V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje uchazeče. Nabídka bude předložena v jednom originále a 3 kopiích v písemné formě, za účelem efektivní kontroly nabídek při otevírání obálek s nabídkami a následně při posouzení a hodnocení nabídek. Za účelem odlišení originálu nabídky s originály úředních listin je nutné originál nabídky označit jako „Originál“ a ostatní výtisky jako „Kopie č. …“. V nabídce (ve vyhotovení nazvaném „Originál“) musí být dále vložen nosič s elektronickou podobou nabídky ve formátu pdf (scan originálu). Nabídka bude předložena v českém jazyce.
  2. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést
    v omyl.
  3. Zadavatel doporučuje, aby všechny listy nabídky včetně příloh byly řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a zabezpečeny proti neoprávněné manipulaci.
  4. Zadavatel doporučuje, aby uchazeč použil pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech tohoto článku zadávací dokumentace.

 

  • Titulní strana nabídky, na které bude uveden alespoň název veřejné zakázky
    a označení „originál“ nebo „kopie“.
  • Obsah nabídky – nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek
    u jednotlivých oddílů (kapitol)
  • Návrh smlouvy
  • Doklady, jimiž uchazeč prokazuje splnění kvalifikace, a to:
  1. základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 zákona,
  2. profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 zákona,
  • Podrobný popis a specifikace plnění nabízeného uchazečem
  • Další doklady a prohlášení.

 

Dle § 68 odst. (3) zákona o veřejných zakázkách uchazeč do své nabídky přiloží rovněž:

  1. seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele,
  2. má-li dodavatel formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě pro podání nabídek,
  3. prohlášení uchazeče o tom, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zvláštního právního předpisu v souvislosti se zadávanou veřejnou zakázkou.

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění veřejné zakázky v souladu se zadávacími podmínkami a bude ji strukturovat dle níže uvedeného požadavku:
 

a) Informační materiál
b) Sborník dobré praxe
c) Odborná publikace „Motivační úlevy“

d) Manuál jednotného metodického prostředí

a to vždy následujícím způsobem:
 

Cena bez daně z přidané hodnoty (DPH)

Daň z přidané hodnoty (DPH)                                   
Cena celkem včetně daně z přidané hodnoty (DPH) 

Maximální a nepřekročitelná výše zakázky činí:

1 008 264,47 Kč bez DPH       
 

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Adresa pro vydání dodatečných informací je:
DOS, Nám. W. Churchilla 2, 130 00 Praha 3

Mgr. Dušan Martinek, tel. +420 234 462 572, e-mail: martinek.dusan@cmkos.cz

 

Další požadavky na zpracování nabídky

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 3 k 1. 11. 2015), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

 

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 5. 2016
 
Aktualizováno: 24. 8. 2016