- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Tiskové služby 2016
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10727
Název zakázky: Tiskové služby 2016
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 4. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 876/7, 170 00 Praha 7
- Jméno: RNDr. Miroslav Procházka, CSc., ředitel
IČ zadavatele: 004 05 698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Jan Vodička
- Telefon: +420 775 779 683
- E-mail: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 5. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel požaduje podání nabídek písemně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického tržiště GEMIN (elektronického tržiště GEMIN – viz www.gemin.cz, provozované provozovatelem SYNTAXIT, s.r.o., IČO: 24797715).
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na poskytování tiskových služeb a dalších služeb s tím spojených, tzv. managed print services v sídle zadavatele (hlavní město Praha) a jeho regionálních kancelářích v Brně a Ostravě, a to v případě, kdy budou tyto zadavatelem zřízeny a zadavatel vyzve vítězného uchazeče k jejich pokrytí výše uvedenými službami
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1754170,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den následující po dni uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení.Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 1. 2019, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v návrhu smlouvy podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve
Místo dodání / převzetí plnění: Místy plnění veřejné zakázky jsou hlavní město Praha, konkrétně sídlo zadavatele, a dále regionální kanceláře zadavatele v Brně a Ostravě, a to v případě, kdy budou tyto zadavatelem zřízeny a zadavatel vyzve vítězného uchazeče k jejich pokrytí výše uvedenými službami
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele· Prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán· Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění či licenci;. Uchazeč předloží seznam nejméně 2 významných služeb odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění, poskytnutého uchazečem v posledních 3 letech, s uvedením jejich předmětu, rozsahu a doby plnění. Finanční objem každé významné služby musí činit minimálně 500.000,- Kč bez DPH.Blíže viz Výzva k podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Zadavatel požaduje podání nabídek pouze písemně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického tržiště Gemin – viz www.gemin.cz, provozovaného provozovatelem SYNTAXIT, s.r.o., IČO: 24797715. Listinné podání nabídky zadavatel nepřipouští.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ ve verzi 3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele https://mpsv.ezak.cz/profile_display_12.html. a na elektronickém tržišti Gemin – viz www.gemin.cz.
Soubory ke stažení:
- priloha-c-2-vzor-prohlaseni-o-splneni-zakladnich-kvallifikacnich-predpokladu.docx (3. 5. 2016 14:30)
- priloha-c-1-smlouva-o-poskytovani-tiskovych-sluzeb.docx (3. 5. 2016 14:30)
- priloha-c-3-vzor-prohlaseni-o-vyslovnem-souhlasu-s-obsahem-nabidky.docx (3. 5. 2016 14:30)
- priloha-c.-1-smlouvy-technicka-specifikace.xlsx (3. 5. 2016 14:30)
- priloha-c.-3-smlouvy-cenova-struktura.docx (3. 5. 2016 14:30)
- priloha-c.-2-smlouvy-tiskovy-system.docx (3. 5. 2016 14:30)
- vyzva-k-podani-nabidky-1.pdf (3. 5. 2016 14:30)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zadáno
Pořadí hodnocených nabídek: Vybraný uchazeč: 1.SDZP družstvo, Se sídlem: Riegrova 909/5, 405 02 Děčín, IČO: 25476092, Zastoupen: Ing. Janem Paličkou, předsedou družstva. Výběrového řízení se neúčastnil žádný další dodavatel.
Datum ukončení: 21. 6. 2016
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.