- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – vzdělávání v oblasti podpory uživatelů v trávení volného času
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12590
Název zakázky: Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – vzdělávání v oblasti podpory uživatelů v trávení volného času
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 12. 2018
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: Ing. Helena Zahálková, MBA
- Telefon: +420466026175
- E-mail: helena.zahalkova@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Ing. Veronika Fejtová
- Telefon: +420466026491
- E-mail: veronika.fejtova@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 12. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Místo pro podání nabídek prostřednictvím držitele poštovní licence: Krajský úřad Pardubického kraje, Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice. Místo pro podání nabídek osobně v pracovních dnech Po a St v době od 7:00 do 17:00 hod., ve dnech Út a Čt v době od 7:00 do 15:30 hod., v Pá v době od 7:00 do 14:30 hod. na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje, Podatelna (prostory Czech POINT), Komenského náměstí 120, 532 11 Pardubice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace akreditovaných vzdělávacích kurzů pro pracovníky příspěvkových organizací Pardubického kraje, poskytujících sociální služby osobám se zdravotním postižením a osobám s duševním onemocněním. Celkově se jedná o 5 běhů kurzu zaměřeného na vzdělávání v oblasti podpory uživatelů v trávení volného času. Cílem tohoto kurzu je naučit pracovníky, jak vést klienty k tomu, aby si sami aktivně rozhodovali o využití svého volného času. Účastníci kurzu by se měli seznámit s následujícími tématy:
- aktivizace a motivace uživatelů sociálních služeb - osob s mentálním postižením, ve využití volného času,
- podpora autonomie a individuálních schopností klientů,
- volnočasové aktivity uživatelů pobytových zařízení,
- rozdíl mezi aktivitou přirozenou a umělou.
Nabízený kurz musí pokrýt minimálně 3 témata uvedená výše. Bližší informace jsou uvedeny v přiložené výzvě.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 68000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Kurzy budou realizovány v termínu od ledna 2019 do října 2019. Konkrétní termíny jednotlivých kurzů budou stanoveny na základě domluvy vítězného dodavatele s jednotlivými příspěvkovými organizacemi.
Místo dodání / převzetí plnění: Realizace kurzů bude probíhat v zařízeních následujících příspěvkových organizací Pardubického kraje: Domov na zámku Bystré, Zámecká 1, 569 92 Bystré (1 běh), Domov pod Kuňkou, Ráby 162, 533 52 Staré Hradiště (1 běh), Domov pod hradem Žampach, Žampach 1, 564 01 Žamberk (1 běh), Domov sociálních služeb Slatiňany, Klášterní 795, 538 21 Slatiňany (1 běh), Domov na rozcestí Svitavy, T. G. Masaryka 11/31, 568 02 Svitavy (1 běh).
Pravidla pro hodnocení nabídek: Jediným kritériem pro hodnocení nabídek je nabídková cena. Hodnocena bude výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH uvedená dodavatelem v položkovém rozpočtu (Příloha č. 2 výzvy). Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti dvou či více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou rozhoduje o nejvýhodnější nabídce losování, které proběhne za přítomnosti notáře v sídle zadavatele a za účasti účastníků, jejichž nabídkové ceny byly shodné. Pravidla pro losování sdělí zadavatel dotčeným osobám v předstihu nejméně 5 pracovních dní. Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz přiložená výzva.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz přiložená výzva.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz přiložená výzva.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené označením: „Neotevírat – veřejná zakázka“ a názvem (případně zkráceným) veřejné zakázky. Zadavatel doporučuje označit v souladu se shora uvedenými pokyny i případnou transportní obálku, do které bude vložena obálka s nabídkou.Na obálce bude uvedena adresa dodavatele, na kterou je možné odeslat oznámení o případném pozdním doručení nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz přiložená výzva.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9) a směrnicí O zadávání veřejných zakázek VN/19/16 v platném znění. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vyjma zásad transparentnosti, přiměřenosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace dle § 6.
Soubory ke stažení:
- Vyzva.pdf (3. 12. 2018 16:42)
- Editovatelné přílohy.zip (3. 12. 2018 16:42)
- Oznameni_o_pozdnim_doruceni.pdf (2. 1. 2019 16:32)
- Oznameni_o_vyberu.pdf (28. 1. 2019 15:00)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy.pdf (6. 3. 2019 17:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 48000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SEDUCA-CZE s.r.o., Dolní Rožínka 140, 592 51 Dolní Rožínka, IČ 01470906
Datum podpisu smlouvy: 26. 2. 2019
Datum ukončení: 26. 2. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.