- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – vzdělávání v oblasti zjišťování potřeb klientů
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12423
Název zakázky: Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – vzdělávání v oblasti zjišťování potřeb klientů
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 7. 2018
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: Ing. Helena Zahálková, MBA
- Telefon: +420466026175
- E-mail: helena.zahalkova@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Ing. Veronika Fejtová
- Telefon: +420466026491
- E-mail: veronika.fejtova@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 8. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Místo pro podání nabídek prostřednictvím držitele poštovní licence: Krajský úřad Pardubického kraje, Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice. Místo pro podání nabídek osobně v pracovních dnech Po a St v době od 7:00 do 17:00 hod., ve dnech Út a Čt v době od 7:00 do 15:30 hod., v Pá v době od 7:00 do 14:30 hod. na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje, Podatelna (prostory Czech POINT), Komenského náměstí 120, 532 11 Pardubice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace akreditovaných vzdělávacích kurzů pro pracovníky příspěvkových organizací Pardubického kraje, poskytujících sociální služby osobám se zdravotním postižením a osobám s duševním onemocněním. Celkově se jedná o 3 běhy kurzu zaměřeného na vzdělávání v oblasti zjišťování potřeb klientů. Kurz je zaměřen na zjišťování a vyhodnocování potřeb klientů se zdravotním postižením s ohledem na možnosti jejich sociálního začlenění. Účastníci kurzu by se měli seznámit s tématy:
- potřeby klientů sociální služby,
- způsob a metody zjišťování a vyhodnocování potřeb klientů sociální služby,
- individuální plánování v sociálních službách založené na kvalitním zjištění potřeb a cílů klientů.
Nabízený kurz musí pokrýt minimálně 2 témata uvedená výše.
Kurzy budou probíhat prezenční formou v jednotlivých zařízeních poskytovatelů sociálních služeb. Minimální rozsah každého běhu kurzu je 6 výukových hodin, přičemž 1 výuková hodina odpovídá 45 minutám. Předpokládaný počet účastníků každého běhu kurzu je 19. V rámci každého běhu kurzu bude dodavatelem zajištěno (blíže viz návrh smlouvy):
a) Organizace kurzu
- Komunikace s účastníky (zajištění a distribuce pozvánek, přihlášení účastníků apod.).
- Zajištění technického vybavení.
- Vyhotovení prezenční listiny.
- Zpracování výukového materiálu pro každého účastníka kurzu.
- Vystavení osvědčení o absolvování kurzu, které obdrží každý absolvent kurzu.
b) Lektorská činnost
c) Publicita projektu
Výukové materiály a ostatní dokumenty poskytované dodavatelem (např. prezenční listiny) budou dodržovat propagaci projektu v souladu s aktuálně platnou Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ, která je k dispozici na www.esfcr.cz.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 57000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Kurzy budou realizovány v termínu od října 2018 do prosince 2018. Konkrétní termíny jednotlivých kurzů budou stanoveny na základě domluvy vítězného dodavatele s jednotlivými příspěvkovými organizacemi.
Místo dodání / převzetí plnění: Realizace kurzů bude probíhat v zařízeních následujících příspěvkových organizací Pardubického kraje: Domov na zámku Bystré, Zámecká 1, 569 92 Bystré (2 běhy), Domov pod Kuňkou, Ráby 162, 533 52 Staré Hradiště (1 běh).
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jediným kritériem pro hodnocení nabídek je nabídková cena. Hodnocena bude výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH uvedená dodavatelem v položkovém rozpočtu (Příloha č. 2 výzvy). Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti dvou či více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou rozhoduje o nejvýhodnější nabídce losování, které proběhne za přítomnosti notáře v sídle zadavatele a za účasti účastníků, jejichž nabídkové ceny byly shodné. Pravidla pro losování sdělí zadavatel dotčeným osobám v předstihu nejméně 5 pracovních dní. Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz přiložená výzva.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz přiložená výzva.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz přiložená výzva.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v jednom originále v českém jazyce v písemné listinné formě, je-li to důvodné, jednotlivé doklady budou podepsány oprávněnou osobou k zastupování dodavatele. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz přiložená výzva.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8) a směrnicí O zadávání veřejných zakázek VN/19/16 v platném znění. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vyjma zásad transparentnosti, přiměřenosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace dle § 6.
Soubory ke stažení:
- Vyzva.pdf-1 (25. 7. 2018 11:06)
- Editovatelné přílohy.zip-1 (25. 7. 2018 11:07)
- Oznameni_o_vyberu.pdf (3. 10. 2018 16:25)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy.pdf (25. 10. 2018 14:56)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 47970.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Asociace poskytovatelů sociálních služeb České republiky, z.s., Vančurova 2904, 390 01 Tábor, IČ 60445831
Datum podpisu smlouvy: 17. 10. 2018
Datum ukončení: 17. 10. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.