Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Tvorba komunitního plánu rozvoje sociálních a souvisejících služeb ORP Chomutov 2018-2021

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11866

Název zakázky: Tvorba komunitního plánu rozvoje sociálních a souvisejících služeb ORP Chomutov 2018-2021

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV

Sídlo zadavatele: Zborovská 4602, 430 28 Chomutov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Marek Hrabáč
  • Telefon: +420474637230
  • E-mail: primator@chomutov-mesto.cz

IČ zadavatele: 00261891

DIČ zadavatele: CZ00261891

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Eva Procházková, DiS.
  • Telefon: +420606886904
  • E-mail: e.prochazkova@chomutov-mesto.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 12. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Podatelna Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět plnění v této výzvě má informativní charakter, podrobněji je specifikován v příloze č. 3 Smlouva o dílo této výzvy.

 

A.Předmět plnění v části č. 1

Dodavatelem budou zajištěny cíle, zájmy a potřeby účastníků komunitního plánování (obce v ORP Chomutov, poskytovatelé sociálních a souvisejících služeb v ORP Chomutov, neziskové organizace v ORP Chomutov, veřejnost), proběhne vyhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a ohrožení stávajícího systému sociálních a souvisejících služeb a v souvislosti s vyhotovenými analýzami budou vymezeny existující místní, krajské, národní i evropské finanční zdroje, ze kterých lze čerpat při plnění stanovených cílů a opatření.

 

Součástí zakázky budou následující činnosti:

  • zpracování, realizace a vyhodnocení sociálně - demografické analýzy pro účely komunitního plánu;
  • zpracování, realizace a vyhodnocení analýzy poskytovatelů sociálních služeb;
  • zpracování, realizace a vyhodnocení analýzy potřeb uživatelů služeb, realizace a vyhodnocení ankety pro uživatele sociálních služeb i pro jejich poskytovatele ve všech 25 obcích ORP;
  • zpracování, realizace a vyhodnocení analýzy potřeb 25 obcí ORP Chomutov včetně zajištění zpracování a podepsání memoranda o spolupráci při zpracování a naplňování cílů a opatření komunitního plánu ORP Chomutov se zástupci obcí a dalšími aktéry;
  • přehled finančních zdrojů místních, krajských, národních i evropských, ze kterých lze čerpat při plnění stanovených cílů a opatření;
  • příprava a realizace 2 veřejných setkání, zpracování výstupů ze setkání;
  • koordinace 32 setkání pracovních skupin a 10 setkání řídicí skupiny, příprava materiálů pro jednání a zpracování výstupů z jednání řídící skupiny a pracovních skupin ve spolupráci s manažerem komunitního plánování ORP Chomutov (předmět plnění je podrobněji specifikován v příloze č. 3 této výzvy k podání nabídek);
  • konzultace plánovaných aktivit a průběhu projektu s manažerem komunitního plánování minimálně 1x měsíčně;

 

Výstupy části č. 1

Výstupy této části budou materiály níže uvedené, požadované samostatně v elektronické podobě a v listinné podobě jako součást komunitního plánu pro ORP Chomutov.

  • Demografická analýza pro účely komunitního plánu
  • Analýza poskytovatelů sociálních služeb
  • Analýza potřeb uživatelů služeb
  • Vyhodnocení ankety pro uživatele sociálních služeb i pro jejich poskytovatele ve všech 25 obcích ORP
  • Analýza potřeb 25 obcí ORP Chomutov
  • Přehled finančních zdrojů místních, krajských, národních i evropských, ze kterých lze čerpat při plnění stanovených cílů a opatření
  • Výstupy ze setkání řídící skupiny, pracovních skupin, veřejných setkání

 

B.Předmět plnění v části č. 2

Komunitní plán bude zpracován včetně grafického designu a korektur textů. Součástí dokumentu bude realizační plán rozvoje sociálních a souvisejících služeb v ORP Chomutov 2018 – 2021 na 1 rok obsahující SWOT analýzu stávajícího systému sociálních služeb, vize rozvoje sociálních služeb, cíle pro jednotlivé skupiny uživatelů sociálních služeb a opatření pro naplnění cílů, budou vymezeny priority, podle kterých se bude rozvoj služeb orientovat, a zároveň reflektovat na překážky, se kterými se při procesu komunitního plánování mohou účastníci potýkat.

V komunitním plánu budou také zakotveny možnosti průběžného vyhledávání a zapojování nových poskytovatelů služeb. Součástí bude také na základě spolupráce s účastníky plánovacího procesu navržen systém vyhodnocování jednotlivých cílů a opatření s důrazem na informovanost volených zástupců obcí ORP Chomutov, účastníků plánování a veřejnosti.

V neposlední řadě budou součástí plnění vymezeny nástroje potřebné k průběžné aktualizaci komunitního plánu.

Součástí plnění je nutná konzultace plánovaných aktivit a průběhu projektu s projektovým manažerem komunitního plánování minimálně 1x měsíčně.

 

Výstup části č. 2

Výstupem této části bude Komunitní plán rozvoje sociálních a souvisejících služeb v ORP Chomutov 2018 – 2021 a to 1x v písemné a 1x v elektronické podobě ve formátu pdf a doc.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 634450,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.8.2018/Část č. 1 od 01_2018 do 06_2018; Část č. 2 od 02_2018 do 08_2018/ 8 měsíců

Místo dodání / převzetí plnění:
Centrum komunitního plánování, Školní pěšina 5249, Chomutov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek bude prováděno podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny. Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou, která splní kvalifikaci požadovanou zadavatelem, bude vyhodnocena jako nejvýhodnější.

V případě rovnosti nabídek rozhodne o výběru náhodné losování, kterého se mohou zúčastnit zástupci účastníků.

Uchazeč není oprávněn podmínit jím navrhované údaje, které jsou předmětem hodnocení, další podmínkou. Podmínění hodnot je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení. Obdobně bude zadavatel postupovat v případě, že dojde k uvedení hodnoty, která je předmětem hodnocení, v jiné veličině či formě než zadavatel stanovil.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení výběrového řízení, a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu https://zakazky.chomutov-mesto.cz a www.esfcr.cz.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje doložení následující kvalifikace :

 

Základní způsobilost

Základní způsobilost k plnění veřejné zakázky prokazuje uchazeč předložením čestného prohlášení, které je uvedeno v příloze č. 2 této Výzvy k podání nabídek. Čestné prohlášení musí být podepsáno statutárním orgánem nebo jeho členem či členy v souladu se zápisem v obchodním rejstříku či jiném zákonném registru, případně jinou oprávněnou osobou.

 

Profesní způsobilost

Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží :

  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje, ne starší tří měsíců před zahájením Výzvy k podání nabídky;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů ne starší tří měsíců před zahájením Výzvy k podání nabídky v rozsahu odpovídajícím předmětu této veřejné zakázky, zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

 

Technická způsobilost

Technickou způsobilost prokáže dodavatel splněním následujících podmínek:   

  • Alespoň jeden člen týmu je odborník na tvorbu analýz týkajících se sociální oblasti (analýz specifikovaných v bodě č. 3 této výzvy). Svou odbornost prokáže doložením podepsaného strukturovaného životopisu, ze kterého je zřejmá minimální praxe 5 let v průzkumu sociální oblasti.
  • Alespoň jeden člen týmu je odborník na tvorbu komunitního plánu či obdobného strategického dokumentu. Svou odbornost prokáže doložením podepsaného strukturovaného životopisu, ze kterého je zřejmá minimální praxe 5 let v tvorbě komunitních plánů.
  • Předložení seznamu 3 zakázek, v rámci kterých byly zpracovány strategické dokumenty obsahující analytickou, návrhovou a implementační část v celkové hodnotě 500 000,- Kč bez DPH (součet cen všech 3 zakázek), z nichž cena jedné ze zakázek nebyla nižší než 300 000,- Kč bez DPH. Seznam bude obsahovat u každé zakázky předmět plnění, dobu realizace, identifikační údaje objednatele a cenu zakázky. Zadavatel si vyhrazuje právo informovat se na kvalitu provedení služby.

 

Zadavatel bude akceptovat doklady z jiných členských států (zejména členských států EU či EHP) prokazující rovnocennou kvalifikaci, jejíž splnění v rámci výběrového řízení požaduje, zadavatel zároveň neomezuje účast v soutěži těm dodavatelům, kteří mají sídlo nebo místo podnikání v jiném členském státě EU. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku zpracuje uchazeč písemně v českém jazyce. Nabídky budou prošité a strany očíslované dle této osnovy:

a) Vyplněný krycí list nabídky podepsaný uchazečem, pro sestavení krycího listu uchazeč závazně použije přílohu č. 1. Na krycím listu budou uvedeny všechny požadované údaje a podpis osoby oprávněné jménem či za uchazeče jednat.

b) Vyplněné a podepsané čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti, pro sestavení čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti uchazeč závazně použije přílohu č. 2. Na čestném prohlášení budou uvedeny všechny požadované údaje a podpis osoby oprávněné jménem či za uchazeče jednat.

c) Doklady, jimiž uchazeč prokazuje splnění profesní způsobilosti.

d) Podepsaný návrh smlouvy, který je přílohou č. 3.

e) Seznam poddodavatelů, případně prohlášení, že realizace všech aktivit bude prováděna přímo dodavatelem.

f) Zpracování nabídkové ceny.

g) Ostatní doklady či informace tvořící nabídku.

Tento bod Výzvy k podání nabídek má informativní charakter. Vyplývají-li z textu zadávací dokumentace ještě další skutečnosti, které je nutno doložit, je uchazeč povinen tyto skutečnosti doložit.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.

Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele). Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

  • Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách v členění bez DPH, částka DPH, s DPH, která bude uvedena v návrhu smlouvy.
  • Celková nabídková cena s DPH je předmětem hodnocení.
  • V nabídkové ceně budou obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění veřejné zakázky. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací aktivit a je nepřekročitelná.
  • Nabídková cena bude rozepsána podle jednotlivých aktivit a jejich obsahových náplní.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Elektronická žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 499000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Asistenční centrum, a.s., Sportovní 3302, 434 01 Most, IČ: 63144883, Ing. František Jochman

    Datum podpisu smlouvy: 21. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 11. 2017
 
Aktualizováno: 7. 3. 2018