Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Tvorba komunitního plánu rozvoje sociálních a souvisejících služeb ORP Chomutov 2018 - 2021

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11734

Název zakázky: Tvorba komunitního plánu rozvoje sociálních a souvisejících služeb ORP Chomutov 2018 - 2021

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 10. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV

Sídlo zadavatele: Zborovská 4602, 430 28 Chomutov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Marek Hrabáč
  • Telefon: +420474637231
  • E-mail: primator@chomutov-mesto.cz

IČ zadavatele: 00261891

DIČ zadavatele: CZ00261891

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Eva Procházková, DiS.
  • Telefon: +420727941830
  • E-mail: e.prochazkova@chomutov-mesto.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 11. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Magistrát města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět plnění v části č. 1

Dodavatelem budou zajištěny cíle, zájmy a potřeby účastníků komunitního plánování (obce v ORP Chomutov, poskytovatelé sociálních a souvisejících služeb v ORP Chomutov, neziskové organizace v ORP Chomutov, veřejnost), proběhne vyhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a ohrožení stávajícího systému sociálních a souvisejících služeb a v souvislosti s vyhotovenými analýzami budou vymezeny existující místní, krajské, národní i evropské finanční zdroje, ze kterých lze čerpat při plnění stanovených cílů a opatření.

Součástí zakázky budou následující činnosti:

  • zpracování, realizace a vyhodnocení sociálně - demografické analýzy pro účely komunitního plánu;
  • zpracování, realizace a vyhodnocení analýzy poskytovatelů sociálních služeb;
  • zpracování, realizace a vyhodnocení analýzy potřeb uživatelů služeb, realizace a vyhodnocení ankety pro uživatele sociálních služeb i pro jejich poskytovatele ve všech obcích ORP;
  • zpracování, realizace a vyhodnocení analýzy potřeb obcí včetně zajištění zpracování a podepsání memoranda o spolupráci při zpracování a naplňování cílů a opatření komunitního plánu ORP Chomutov se zástupci obcí a dalšími aktéry;
  • přehled finančních zdrojů místních, krajských, národních i evropských, ze kterých lze čerpat při plnění stanovených cílů a opatření;
  • příprava a realizace 2 veřejných setkání, zpracování výstupů  ze setkání;
  • koordinace 32 setkání pracovních skupin a 10 setkání  řídící skupiny, příprava materiálů pro jednání a zpracování výstupů z jednání řídící skupiny a pracovních skupin ve spolupráci s manažerem komunitního plánování ORP Chomutov;
  • konzultace plánovaných aktivit a průběhu projektu s manažerem komunitního plánování minimálně 1x měsíčně

Výstupy části č. 1

Výstupy této části budou materiály níže uvedené, požadované samostatně v elektronické podobě a v listinné podobě jako součást komunitního plánu pro ORP Chomutov.

  • Demografická analýza pro účely komunitního plánu
  • Analýza poskytovatelů sociálních služeb
  • Analýza potřeb uživatelů služeb
  • Vyhodnocení ankety pro uživatele sociálních služeb i pro jejich poskytovatele ve všech obcích ORP
  • Analýza potřeb obcí ORP Chomutov
  • Přehled finančních zdrojů místních, krajských, národních i evropských, ze kterých lze čerpat při plnění stanovených cílů a opatření
  • Výstupy ze setkání řídící skupiny, pracovních skupin, veřejných setkání

Předmět plnění v části č. 2

Komunitní plán bude zpracován včetně grafického designu a korektur textů. Součástí dokumentu bude realizační plán rozvoje sociálních a souvisejících služeb v ORP Chomutov 2018 – 2021 na 1 rok obsahující SWOT analýzu stávajícího systému sociálních služeb, vize rozvoje sociálních služeb, cíle pro jednotlivé skupiny uživatelů sociálních služeb a opatření pro naplnění cílů, budou vymezeny priority, podle kterých se bude rozvoj služeb orientovat, a zároveň reflektovat na překážky, se kterými se při procesu komunitního plánování mohou účastníci potýkat.

V komunitním plánu budou také zakotveny možnosti průběžného vyhledávání a zapojování nových poskytovatelů služeb. Součástí bude také na základě spolupráce s účastníky plánovacího procesu navržen systém vyhodnocování jednotlivých cílů a opatření s důrazem na informovanost volených zástupců obcí ORP Chomutov, účastníků plánování a veřejnosti.

V neposlední řadě budou součástí plnění vymezeny nástroje potřebné k průběžné aktualizaci komunitního plánu.

Součástí plnění je nutná konzultace plánovaných aktivit a průběhu projektu s projektovým manažerem komunitního plánování minimálně 1x měsíčně.

Výstup části č. 2

Výstupem této části bude Komunitní plán rozvoje sociálních a souvisejících služeb v ORP Chomutov 2018 – 2021 a to 1x v písemné a 1x v elektronické podobě ve formátu pdf a doc.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 634450,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.08.2018 / část č. 1: od 01.01.2018 do 30.06.2018; část č. 2: od 01.02.2018 do 31.08.2018 / 01.01.2018 - 31.08.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Magistrát města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek bude prováděno podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky.

Zadavatel stanoví dílčí hodnotící kritéria a váhy kritérií dle jejich důležitosti ve vztahu k charakteru, rozsahu a složitosti předmětu plnění veřejné zakázky. Jednotlivým dílčím hodnotícím kritériím jsou zadavatelem stanoveny váhy v procentech podle jejich důležitosti pro konkrétní zadávací řízení tak, že jejich součet je celkem 100.

Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria.

Procentuální hodnota jednotlivých nabídkových cen - dílčí hodnotící kritérium 1. Nabídková cena - bude vypočítána podle vzorce:

                                                                         nejnižší cena

Váha vyjádřená v procentech = -------------------------------------------- x 100

                                                                cena hodnocené nabídky

 

Uchazeč není oprávněn podmínit jím navrhované údaje, které jsou předmětem hodnocení, další podmínkou. Podmínění hodnot je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení. Obdobně bude zadavatel postupovat v případě, že dojde k uvedení hodnoty, která je předmětem hodnocení, v jiné veličině či formě než zadavatel stanovil.

 

Dílčí hodnotící kritéria pro veřejnou zakázku jsou:

  1. Nabídková cena, která bude hodnocena podle nejnižší hodnoty v Kč.
  2. Technická způsobilost dodavatele – zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění technické způsobilosti předložením min. 1 obdobné zakázky realizované uchazečem za poslední 3 roky s následujícím vymezením (uchazeč předloží zároveň s obdobnou zakázkou kontakt na zodpovědnou osobu pro ověření kvality plnění):
  • 2A Předložení zpracovaných analýz obdobného charakteru
  • 2B Předložení návrhů zjišťování potřeb, realizačního plánu, aktualizace a vyhodnocování
  • 2C Předložení zpracovaného komunitního plánu či obdobného strategického dokumentu

 

HODNOTÍCÍ KRITÉRIA

 

Číslo

Dílčí hodnotící kritérium  (DHK)

Hodnota pro dosažení 0 bodů

Hodnota pro dosažení 100 bodů

Váha kritéria

1

Nabídková cena

  

70%

2

Technická způsobilost

0 bodů

100 bodů

30%

2A

Předložení zpracovaných analýz obdobného charakteru (min. rozsah 1 analýzy 15 normostran)

Chybějící předložení analýz nebo předložení analýz zpracovaných v souvislosti s obdobnou zakázkou poskytnutou za poslední 3 roky v menším rozsahu než minimálním:                                                                                                          

  • chybějící sociálně-demografická analýza nebo předložení analýzy v menším rozsahu než minimálním                                                                                      
  • chybějící analýza poskytovatelů sociálních a souvisejících služeb nebo předložení analýzy v menším rozsahu než minimálním                                                                             
  • chybějící analýza potřeb uživatelů sociálních a souvisejících služeb nebo předložení analýzy v menším rozsahu než minimálním                                                                                       
  • chybějící analýza potřeb obcí v působnosti obce s rozšířenou působností či jiného obdobného celku obcí nebo předložení analýzy v menším rozsahu než minimálním

Předložení analýz zpracovaných v souvislosti s obdobnou zakázkou poskytnutou za poslední 3 roky:                                                                                                       

  • předložena sociálně-demografická analýza ve stanoveném rozsahu                                                                                     
  • předložena analýza poskytovatelů sociálních a souvisejících služeb ve stanoveném rozsahu                                                             
  • předložena  analýza potřeb uživatelů sociálních a souvisejících služeb ve stanoveném rozsahu                                                                                
  • předložena analýza potřeb obcí v působnosti obce s rozšířenou působností či jiného obdobného celku obcí ve stanoveném rozsahu 

30% v rámci DHK 2 (max. 30 bodů)

2B

Předložení návrhů zjišťování potřeb, realizačního plánu, aktualizace a vyhodnocování (max. rozsah přehledu návrhů 2 normostrany)

Chybějící návrhy:                                                                                                                     

  • chybějící návrh metody zjištění potřeb poskytovatelů sociálních a souvisejících služeb                                                                                                                           
  • chybějící návrh metody zjištění potřeb obcí v oblasti sociálních a souvisejících služeb                                                                                                                                                          
  • chybějící návrh realizačního plánu rozvoje sociálních a souvisejících služeb na 1 rok, vizí rozvoje sociálních služeb, cílů pro jednotlivé skupiny uživatelů sociálních služeb a opatření pro naplnění cílů, finančního zajištění při naplňování cílů na úrovni místní, krajské, národní i evropské                                                                                  
  • chybějící návrh systému vyhodnocování stanovených cílů v oblasti rozvoje sociálních a souvisejících služeb                                                                                                                              
  • chybějící návrh nástrojů potřebných k průběžné aktualizaci komunitního plánu 

Předložení návrhů (přehled návrhů ve větším rozsahu než maximálním nebude bodově krácen):                                                                                                                                            

  • předložen návrh metody zjištění potřeb poskytovatelů sociálních a souvisejících služeb                                                                                                                                      
  • předložen návrh metody zjištění potřeb obcí v oblasti sociálních a souvisejících služeb                                                                                                                                                          
  • předložen návrh realizačního plánu rozvoje sociálních a souvisejících služeb na 1 rok, vizí rozvoje sociálních služeb, cílů pro jednotlivé skupiny uživatelů sociálních služeb a opatření pro naplnění cílů, finančního zajištění při naplňování cílů na úrovni místní, krajské, národní i evropské                                                                  
  • předložen návrh systému vyhodnocování stanovených cílů v oblasti rozvoje sociálních a souvisejících služeb                                                                                                                              
  • předložen návrh nástrojů potřebných k průběžné aktualizaci komunitního plánu 

30% v rámci DHK 2 (max. 20 bodů)

2C

Předložení zpracovaného komunitního plánu či obdobného strategického dokumentu (min. rozsah dokumentu 70 normostran)

Chybějící předložení komunitního plánu či obdobného strategického dokumentu zpracovaného v souvislosti s obdobnou zakázkou poskytnutou za poslední 3 roky:                                                                                                                                                        

  • chybějící komunitní plán či obdobný strategický dokument nebo předložení komunitního plánu či obdobného strategického dokumentu v menším rozsahu než minimálním

Předložení komunitního plánu či obdobného strategického dokumentu zpracovaného v souvislosti s obdobnou zakázkou poskytnutou za poslední 3 roky:                                                                                                                                                        

  • předložení komunitního plánu či obdobného strategického dokumentu ve stanoveném rozsahu

40% v rámci DHK 2 (max. 40 bodů)

SUMA   

100%

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč splní kvalifikaci, jestliže:

  • prokáže splnění základní způsobilosti dle zákona č. 134/2016 Sb.
  • prokáže splnění profesní způsobilosti dle zákona č. 134/2016 Sb.
  • prokáže splnění technické způsobilosti dle zákona č. 134/2016 Sb.

Uchazeč předloží doklady prokazující splnění kvalifikace v prostých kopiích (to se netýká případů, kdy uchazeč dokládá čestná prohlášení). Předložení originálů či úředně ověřených kopií dokladů je zadavatel oprávněn požadovat před uzavřením smlouvy po vítězném uchazeči.

Základní způsobilost

Základní způsobilost k plnění veřejné zakázky prokazuje uchazeč předložením čestného prohlášení, které je uvedeno v příloze č. 2 této Výzvy k podání nabídek. Čestné prohlášení musí být podepsáno statutárním orgánem nebo jeho členem či členy v souladu se zápisem v obchodním rejstříku či jiném zákonném registru, případně jinou oprávněnou osobou.

Profesní způsobilost

Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží:

  1. výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;
  2. doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu této veřejné zakázky, zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Technická způsobilost

Splnění technické způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží seznam členů realizačního týmu, ze kterého bude patrné, že:

  1. alespoň jeden člen týmu je specialista na tvorbu analýz týkajících se sociální oblasti (např. specifikovaných v bodě č. 3 této Výzvy k podání nabídek) a prokáže minimální praxi 5 let – doloží strukturovaný životopis, který splňuje výše uvedený požadavek na potřebnou dobu praxe;
  2. alespoň jeden člen týmu je specialista na tvorbu komunitního plánu či obdobného strategického dokumentu a prokáže minimální praxi 5 let – doloží strukturovaný životopis, který splňuje výše uvedený požadavek na potřebnou dobu praxe.

Další doložení technické způsobilosti je vymezeno v dílčím hodnotícím kritériu č. 2 této veřejné zakázky (bod č. 10 Výzvy k podání nabídek, viz příloha).

Zadavatel bude akceptovat doklady z jiných členských států (zejména členských států EU či EHP) prokazující rovnocennou kvalifikaci, jejíž splnění v rámci výběrového řízení požaduje, zadavatel zároveň neomezuje účast v soutěži těm dodavatelům, kteří mají sídlo nebo místo podnikání v jiném členském státě EU. Zadavatel nicméně upozorňuje na povinnost předložit veškeré doklady v českém jazyce, tedy v případě cizojazyčných dokladů anebo podkladů v úředně ověřeném překladu.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku zpracuje uchazeč písemně v českém jazyce. Nabídky budou prošité a strany očíslované dle této osnovy:

  1. Vyplněný krycí list nabídky podepsaný uchazečem, pro sestavení krycího listu uchazeč závazně použije přílohu č. 1. Na krycím listu budou uvedeny všechny požadované údaje a podpis osoby oprávněné jménem či za uchazeče jednat.
  2. Vyplněné a podepsané čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti, pro sestavení čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti uchazeč závazně použije přílohu č. 2. Na čestném prohlášení budou uvedeny všechny požadované údaje a podpis osoby oprávněné jménem či za uchazeče jednat.
  3. Doklady, jimiž uchazeč prokazuje splnění profesní způsobilosti.
  4. Podepsaný návrh smlouvy, který je přílohou č. 3.
  5. Seznam subdodavatelů, případně prohlášení, že realizace všech aktivit bude prováděna přímo dodavatelem, který je přílohou č. 4.
  6. Zpracování nabídkové ceny.
  7. Ostatní doklady či informace tvořící nabídku.

Tento bod Výzvy k podání nabídek (viz příloha) má informativní charakter. Vyplývají-li z textu zadávací dokumentace ještě další skutečnosti, které je nutno doložit, je uchazeč povinen tyto skutečnosti doložit.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.

Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách v členění bez DPH, částka DPH, s DPH, která bude uvedena v návrhu smlouvy.

Celková nabídková cena s DPH je předmětem hodnocení.

V nabídkové ceně budou obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění veřejné zakázky. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací aktivit a je nepřekročitelná.

Nabídková cena bude rozepsána podle jednotlivých aktivit a jejich obsahových náplní.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Řídicí orgán Operačního programu Zaměstnanost, kterým je Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, rozporuje obsah zadávací dokumentace v takovém rozsahu, že je nutné upravit její znění. Pokud zadavatel neupraví obsah dokumentace, může dojít ke korekci poskytnuté dotace z Operačního programu Zaměstnanost.

Datum ukončení: 10. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 10. 2017
 
Aktualizováno: 13. 11. 2017