Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Ucelená politika samosprávy Královéhradeckého kraje o vodě

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12348

Název zakázky: Ucelená politika samosprávy Královéhradeckého kraje o vodě

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 5. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj

Sídlo zadavatele: Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Jiří Štěpán, Ph. D.
  • Telefon: +420495817111
  • E-mail: jstepan@kr-kralovehradecky.cz

IČ zadavatele: 70889546

DIČ zadavatele: CZ70889546

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jan Baše
  • Telefon: +420495817808
  • E-mail: vz@cirihk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 6. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Centrum investic, rozvoje a inovací, Soukenická 54, 500 03 Hradec Králové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zpracování Ucelené politiky samosprávy Královéhradeckého kraje o vodě (dále také „ucelená politika“), jejímž zpracováním bude vytvořen odborně - metodický a aplikační materiál pro činnost samosprávných orgánů Královéhradeckého kraje v otázkách týkajících se problematiky vodního hospodářství na území Královéhradeckého kraje. Využití vodní politiky se předpokládá zejména při tvorbě Zásad územního rozvoje Královéhradeckého kraje, pořizování Plánu dílčího povodí Horního a Středního Labe a dotační politice kraje. Zpracování ucelené politiky je jednou z aktivit projektu Rozvoj Královéhradeckého kraje – chytře, efektivně, s prosperitou, reg. číslo CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007370, který je spolufinancovaný z prostředků ESF, státního rozpočtu ČR a rozpočtu Královéhradeckého kraje za podpory Operačního programu zaměstnanost.

Předmět veřejné zakázky je podrobně specifikován těmito přílohami:

příloha č. 3 zadávacích podmínek         návrh smlouvy o dílo

příloha č. 6 zadávacích podmínek         podklady pro realizaci

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2480000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zhotovitel zahájí realizaci díla bezodkladně po doručení výzvy k plnění zaslané objednatelem zhotoviteli; zhotovitel předá dílo objednateli k připomínkování do 6 měsíců od výzvy objednatele k plnění; objednatel zpracuje připomínky do 1 měsíce od převzetí díla k připomínkování; zhotovitel předá kompletní dílo se zapracovanými připomínkami objednatele do 2 měsíců od převzetí připomínek objednatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Královéhradecký kraj, Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvalifikace nebo zkušenosti osob, které se mají přímo podílet na plnění veřejné zakázky.

Vymezení dílčích kritérií:

Celková nabídková cena v Kč bez DPH – váha dílčího kritéria: 60 %

Dílčím hodnotícím kritériem je absolutní hodnota celkové nabídkové ceny v korunách českých (Kč) bez daně z přidané hodnoty (DPH).

Předmět hodnocení

Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena v korunách českých (Kč) bez daně z přidané hodnoty uvedená dodavatelem. Pro určení číselné hodnoty hodnotícího kritéria je rozhodná nabídková cena uvedená v krycím listu nabídky. Jako výhodnější bude hodnocena nabídka s nižší nabídkovou cenou.

Kvalifikace nebo zkušenost osob, které se mají přímo podílet na plnění veřejné zakázky – váha dílčího kritéria: 40 %

Dílčí hodnotící kritérium kvalifikace nebo zkušenost osob, které se mají přímo podílet na plnění veřejné zakázky, konkrétně na výkonu funkce koordinátora realizace veřejné zakázky, (dále také jako „kvalifikace a zkušenosti osob“), bylo zvoleno z důvodu důrazu na maximální zkušenost a kvalitu při kontrole postupu prací dodavatele, jakožto zásadní aktivity v rámci realizace celého záměru. Kvalita a zkušenost osob má při výkonu jejich funkcí přímý dopad na kvalitu výsledku plnění.

Předmět hodnocení

Předmětem hodnocení budou praktické zkušenosti a vzdělání osoby koordinátora realizace veřejné zakázky (jedná se o osobu, která bude zajišťovat koordinaci činností dodavatele a bude plnění odborně zaštiťovat; dále jen „koordinátor“) hodnocené v rámci následujících podkritérií:

Podkritérium č. 1     Stupeň VŠ vzdělání koordinátora

                                Váha v rámci dílčího kritéria – 30 %

Podkritérium č. 2     Počet realizovaných zakázek obdobného charakteru

                                Váha v rámci dílčího kritéria – 70 %

Pro potřeby hodnocení nabídky v rámci kritéria předloží dodavatel:

Seznam služeb vstupujících do hodnocení osoby koordinátora

V tomto seznamu dodavatel uvede služby, v rámci kterých osoba koordinátora realizovala služby spočívající ve zpracování politik, koncepcí, studií či plánů v oblasti vodního hospodářství na úrovni republikové, krajské nebo účast při tvorbě plánů povodí dle § 24 zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů), a to ve vedoucí pozici. Aby mohla být uvedená služba pro hodnocení započtena, musí být její hodnota minimálně 500.000 Kč bez DPH.

Kopie dokladů o nejvyšším dosaženém relevantním vzdělání osoby koordinátora

Dodavatel vloží do nabídky kopii dokladu o nejvyšším dosaženém stupni vzdělání osoby koordinátora realizace veřejné zakázky v relevantním oboru. Za relevantní obory se pro potřeby hodnocení považuje vzdělání v ekonomickém, právním, přírodovědném nebo technickém směru.

Popis hodnocení kritéria „kvalifikace a zkušenosti osob“

Pro podkritérium č. 1 - Stupeň VŠ vzdělání koordinátora

Nabídka dodavatele bude v rámci tohoto podkritéria hodnocena podle stupně osobou koordinátora dosaženého vysokoškolského vzdělání v relevantním oboru. Za relevantní obory se pro potřeby hodnocení považuje vzdělání v ekonomickém, právním nebo technickém směru. V návaznosti na stupeň vzdělání bude v rámci podkritéria dodavateli přiděleno následující bodové hodnocení:

Stupeň vysokoškolského vzdělání

Bodové hodnocení

1. stupeň – bakalářský

0 bodů

2. stupeň - magisterský

50 bodů

3. stupeň - doktorský

100 bodů

Pro podkritérium č. 2 - Počet realizovaných zakázek obdobného charakteru

Nabídka dodavatele bude v rámci tohoto podkritéria hodnocena podle počtu služeb, v rámci kterých osoba koordinátora realizovala služby spočívající ve zpracování politik, koncepcí, studií či plánů v oblasti vodního hospodářství na úrovni republikové, krajské nebo účast při tvorbě plánů povodí dle § 24 zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů), a to ve vedoucí pozici. Aby mohla být uvedená služba pro hodnocení započtena, musí být její hodnota minimálně 100.000 Kč bez DPH.

Počet realizovaných služeb

Bodové hodnocení

3 a méně

0 bodů

4–10

50 bodů

11 a více

100 bodů

Způsob hodnocení nabídek podle hodnotících kritérií

Vážené body budou v rámci dílčích kritérií přiděleny na základě následujícího postupu:

u kritéria, kde nejvýhodnější nabídka má nejnižší hodnotu (Celková nabídková cena v Kč bez DPH“):

100 x (nejvýhodnější nabídka/hodnocená nabídka) x váha vyjádřená desetinným číslem 0,6

u kritéria kvalifikace a zkušenosti osob:

V rámci každého podkritéria bude počet bodů přidělených dodavateli vynásoben váhou podkritéria (0,7 nebo 0,3) a následně budou takto vážené body sečteny. Tento součet bude následně násoben váhou dílčího kritéria (0,4).

Hodnoty budou vypočteny na dvě desetinná místa, u každé nabídky budou hodnoty vypočteny u obou hodnotících kritérií sečteny. Nejvýhodnější nabídkou bude ta, která získá nejvyšší bodové hodnocení.

Viz. příloha Zadávací podmínky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • 1.1Základní způsobilost
  • Způsobilým není dodavatel, který:

    byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží;

    má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;

    má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;

    má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;

    je v likvidaci ve smyslu § 187 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku ve smyslu § 136 zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), v účinném znění, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

    Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat: tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

    Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu.

    Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu české právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu a vedoucí pobočky závodu.

    Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením:

    výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k písm. a);

    potvrzení příslušného finančního úřadu a zároveň písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani, to vše ve vztahu k písm. b);

    písemného čestného prohlášení ve vztahu k písm. c);

    potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k písm. d);

    výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k písm. e).

    K prokázání některých částí základní způsobilosti doporučuje zadavatel dodavatelům užít vzor čestného prohlášení dle přílohy č. 2 – vzor čestného prohlášení k základní způsobilosti.

    1.2Profesní způsobilost

    Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

    1.3Technická kvalifikace

    K prokázání technické kvalifikace požaduje zadavatel předložení:

    seznam významných služeb poskytnutých za poslední tři (3) roky před zahájením zadávacího řízení.

    Ze seznamu významných služeb musí vyplývat realizace alespoň dvou (2) zakázek na služby v oblasti zpracování politik, koncepcí, studií či plánů v oblasti vodního hospodářství na úrovni republikové, krajské nebo účast při tvorbě plánů povodí ve smyslu § 24 zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů), a to v celkové (součtové) hodnotě těchto dvou zakázek alespoň 1.500.000 Kč bez DPH.

    V seznamu významných služeb musejí být pro každou službu uvedeny alespoň následující údaje:

    Identifikace objednatele včetně uvedení kontaktních údajů odpovědné osoby;

    Datum realizace služby

    Hodnota služby v Kč bez DPH

    Popis služby, ze kterého bude vyplývat splnění požadavku na předmět zakázky

    seznam techniků, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky

    Dodavatel vloží do nabídky jmenný seznam osob, které budou zajišťovat plnění v rámci dále uvedených odborností. Jedna osoba může prokazovat odbornost v rámci vícero odborností.

    Vodní hospodářství

    < >< >< >

    Hydraulika povrchových a podzemních vod

    < >< >

    Územní plánování

    Ekologie a krajinné inženýrství

    osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám

    Dodavatel vloží do nabídky pro každou osobu uvedenou v seznamu techniků dle písm. b) stručný profesní životopis, ze kterého bude vyplývat minimálně tříletá (36měsíční) praxe v příslušné oblasti odbornosti, ke které jsou uvedeni. Splnění požadavku na délku praxe předmětné osoby může dodavatel prokázat jak uvedením nepřetržité praktické zkušenosti, tak součtem jednotlivých dílčích praktických zkušeností.

    1.4Prokázání kvalifikace prostřednictvím jiných osob

    Dodavatel může prokázat určitou část technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti kromě zákonem stanovených výjimek prostřednictvím jiných osob. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit:

    výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence této osoby, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;

    doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby;

    doklady o splnění základní způsobilosti jinou osobou a

    písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele. Má se za to, že požadavek písemného závazku je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem. Prokazuje-li však dodavatel prostřednictvím jiné osoby kvalifikaci a předkládá seznam poskytnutých služeb vztahující se k takové osobě, musí písemný závazek obsahovat závazek, že jiná osoba bude vykonávat stavební práce či služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.

    1.5Doklady o kvalifikaci

    Zadavatel v souladu s § 86 odst. 2 zákona stanoví, že dodavatel není oprávněn nahradit v nabídce předložení dokladů čestným prohlášením.

    Dodavatel může vždy nahradit požadované doklady jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky. Dodavatel není povinen předložit zadavateli doklady osvědčující skutečnosti obsažené v jednotném evropském osvědčení pro veřejné zakázky, pokud zadavateli sdělí, že mu je již předložil v předchozím zadávacím řízení.

    Před uzavřením smlouvy si zadavatel od vybraného dodavatele vždy vyžádá předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů o kvalifikaci, pokud již nebyly v zadávacím řízení předloženy. Tyto doklady budou součástí dokumentace veřejné zakázky a nebudou dodavateli vráceny.

    Doklady prokazující základní způsobilost a výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době tří (3) měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.

    Povinnost předložit doklad ve smyslu zadávací dokumentace může dodavatel splnit odkazem na odpovídající informace vedené v informačním systému veřejné správy nebo v obdobném systému vedeném v jiném členském státu, který umožňuje neomezený dálkový přístup. Takový odkaz musí obsahovat internetovou adresu a údaje pro přihlášení a vyhledání požadované informace, jsou-li takové údaje nezbytné.

    1.6Změny kvalifikace účastníka zadávacího řízení

    Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně kvalifikace účastníka zadávacího řízení, je účastník zadávacího řízení povinen tuto změnu zadavateli do 5 pracovních dnů oznámit a do 10 pracovních dnů od oznámení této změny předložit nové doklady nebo prohlášení ke kvalifikaci. Povinnost podle věty první účastníku zadávacího řízení nevzniká, pokud je kvalifikace změněna takovým způsobem, že:

    podmínky kvalifikace jsou nadále splněny;

    nedošlo k ovlivnění kritérií pro snížení počtu účastníků zadávacího řízení nebo nabídek a

    nedošlo k ovlivnění kritérií hodnocení nabídek.

  • Viz. příloha Zadávací podmínky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zpracování nabídky
Nabídka dodavatele musí být zpracována v českém jazyce. Tím není dotčeno ustanovení § 45 odst. 3 zákona.
Vyžaduje-li zadavatel na některém dokumentu podpis dodavatele, podepíše tento dokument vždy osoba oprávněná jednat za dodavatele uvedená ve veřejném rejstříku či jiné obdobné evidenci. Je-li k podání nabídky zmocněna dodavatelem osoba jiná, musí nabídka obsahovat dokument, prokazující takové zmocnění.
Nabídka bude zpracována v písemné podobě, a to v elektronické, nebo v listinné. Zadavatel doporučuje následující členění nabídky:

Krycí list nabídky

Dodavatel na označených místech vyplní krycí list nabídky dle přílohy č. 1 – krycí list nabídky. V krycím listu bude uvedena nabídková cena v požadovaném členění.

Plná moc

Dodavatel předloží doklad o udělení plné moci osobou oprávněnou jednat za dodavatele, jedná-li v případě podání jeho nabídky osoba odlišná od osoby (osob) uvedené ve veřejném rejstříku či jiné obdobné evidenci. V případě, že nabídku podává přímo osoba oprávněná jedna za dodavatele dle zápisu ve veřejném rejstříku či obdobné evidenci, plná moc se nevyžaduje.

Doklady pro hodnocení nabídky

Dodavatel do nabídky vloží všechny dokumenty požadované zadavatelem pro potřeby hodnocení nabídky dle článku 4 zadávacích podmínek.

Doklady k prokázání naplnění podmínek kvalifikace

Dodavatel do nabídky vloží všechny dokumenty k prokázání splnění podmínek kvalifikace dle článku 6 zadávacích podmínek.

Seznam poddodavatelů

Dodavatel součástí nabídky předloží seznam poddodavatelů, které hodlá využít při plnění veřejné zakázky a kteří jsou dodavateli známi. V seznamu poddodavatelů dodavatel vždy uvede identifikační údaje poddodavatele a dále plnění, které má poddodavatel pro dodavatele v rámci realizace veřejné zakázky vykonat. V seznamu poddodavatelů dodavatel vyznačí, zda se jedná i o poddodavatele, kterým dodavatel prokazuje splnění části kvalifikačních předpokladů.

Nehodlá-li dodavatel využít při plnění veřejné zakázky poddodavatele, vloží do nabídky čestné prohlášení v tomto smyslu.

Zadavatel doporučuje předložení seznamu poddodavatelů dle vzoru, který je přílohou č. 4 tohoto dokumentu.

Elektronická kopie nabídky

V případě, že dodavatel podává nabídku v listinné podobě, vloží do nabídky datový nosič (např. CD, DVD, USB disk), který bude obsahovat kompletní elektronickou kopii nabídky (postačí prostě naskenovaná podoba).

Viz. příloha Zadávací podmínky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena dodavatele musí zahrnovat veškeré náklady na realizaci předmětu plnění zakázky. Nabídková cena je zároveň cena nejvýše přípustná a musí být platná po celou dobu plnění veřejné zakázky, nedojde-li k podstatné změně výchozích podmínek.

Dodavatel specifikuje nabídkovou cenu v členění uvedeném v krycím listu nabídky.

Viz. příloha Zadávací podmínky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
1Podání nabídky v elektronické podoběPodmínkou podání nabídky v elektronické podobě je dokončená registrace a přihlášení dodavatele v elektronickém nástroji E-ZAK. Nabídka podaná prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK musí být podepsána kvalifikovaným elektronickým podpisem.Všechny dokumenty, které musejí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele, je nutné do elektronického nástroje vložit opatřené tímto podpisem v naskenované podobě (např. ve formátu PDF), případně musí být podepsány elektronicky osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.Zadavatel doporučuje vložit do elektronického nástroje soubor nebo soubory s nabídkou označené obchodní firmou dodavatele (nemusí se jednat o zcela přesný přepis obchodní firmy). Maximální velikost jednotlivých souborů vkládaných do elektronického nástroje je omezena na 150 MB. Počet vkládaných souborů omezen není. 2Podání nabídky v listinné podoběDodavatel podá nabídku v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a slovem NEOTVÍRAT. Na obálce s nabídkou musí být vždy uvedeno, kdo nabídku podává – alespoň obchodní firma a identifikační číslo osoby (IČO).Zadavatel doporučuje předložení nabídky v pevně spojené podobě tak, aby bylo zabráněno ztrátě či výměně jednotlivých listů nabídky a užití přelepky s razítkem dodavatele.Nabídky v listinné podobě se podávají zástupci zadavatele na adrese:Centrum investic, rozvoje a inovací, Soukenická 54, 500 03 Hradec KrálovéNabídky lze podávat písemně prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobně v pracovní dny od 8:30 do 11:00 hodin a od 12:00 do 14:00 v podatelně zástupce zadavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Viz. příloha Zadávací podmínky.

Zadávací řízení se řídí:
postupem dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v účinném znění

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 5. 2018
 
Aktualizováno: 5. 6. 2018