- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Výběr zpracovatele evaluace projektu Karlovarského kraje na služby prevence
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11155
Název zakázky: Výběr zpracovatele evaluace projektu Karlovarského kraje na služby prevence
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 5. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_005/0003784 Podpora vybraných služeb sociální prevence příjemce: Karlovarský kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj
Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, 360 06 Karlovy Vary
- Jméno: Mgr. Jana Vildumetzová – hejtmanka Karlovarského kraje
IČ zadavatele: 70891168
DIČ zadavatele: CZ70891168
- Jméno: Ing. Karel Brandtl
- Telefon: +420353993237
- E-mail: brandtl@apdm.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 5. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Karlovarského kraje, Závodní 353/88, 360 06 Karlovy Vary.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmět plnění veřejné zakázky vychází z klíčové aktivity projektu s názvem „Evaluace“, jejímž cílem je monitoring poskytovatelů sociálních služeb za účelem zjišťování efektivity poskytování sociálních služeb v projektu, průběžný monitoring a následné zpracování podkladů pro evaluaci.
Cílem evaluace projektu je vyhodnocení, zda a do jaké míry došlo ke splnění cílů projektu. Vyhodnocování bude probíhat v průběhu realizace projektu především zkoumáním způsobu implementace projektu a identifikováním okamžitých dopadů jeho realizace. Následně pak budou vyhodnoceny dosažené výstupy a výsledky zkoumáním míry, do jaké byly dosaženy očekávané dopady projektu. Evaluace projektu by měla dále vyhodnotit efekty, přínosy a dopady realizace projektu a také vyslovit doporučení pro optimální fungování vybraných sociálních služeb a jejich vzájemných vazeb a pro ostatní navazující resorty popřípadě samosprávné celky.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 550000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena v Kč bez DPH - 60 %
- Kvalita nabízeného řešení - 40 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (12. 5. 2017 10:46)
- oznámení o výsledku hodnocení.pdf (14. 6. 2017 08:39)
- oznámení o zrušení VŘ.pdf (11. 9. 2017 15:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: viz oznámení o zrušení VŘ ke stažení
Datum ukončení: 11. 9. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.