Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Výběr zpracovatele evaluace projektu Karlovarského kraje na služby prevence

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11155

Název zakázky: Výběr zpracovatele evaluace projektu Karlovarského kraje na služby prevence

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 5. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj

Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, 360 06 Karlovy Vary

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jana Vildumetzová – hejtmanka Karlovarského kraje

IČ zadavatele: 70891168

DIČ zadavatele: CZ70891168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Karel Brandtl
  • Telefon: +420353993237
  • E-mail: brandtl@apdm.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 5. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Karlovarského kraje, Závodní 353/88, 360 06 Karlovy Vary.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět plnění veřejné zakázky vychází z klíčové aktivity projektu s názvem „Evaluace“, jejímž cílem je monitoring poskytovatelů sociálních služeb za účelem zjišťování efektivity poskytování sociálních služeb v projektu, průběžný monitoring a následné zpracování podkladů pro evaluaci. 

Cílem evaluace projektu je vyhodnocení, zda a do jaké míry došlo ke splnění cílů projektu. Vyhodnocování bude probíhat v průběhu realizace projektu především zkoumáním způsobu implementace projektu a identifikováním okamžitých dopadů jeho realizace. Následně pak budou vyhodnoceny dosažené výstupy a výsledky zkoumáním míry, do jaké byly dosaženy očekávané dopady projektu. Evaluace projektu by měla dále vyhodnotit efekty, přínosy a dopady realizace projektu a také vyslovit doporučení  pro optimální fungování vybraných sociálních služeb a jejich vzájemných vazeb a pro ostatní navazující resorty popřípadě samosprávné celky.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 550000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Místo dodání / převzetí plnění:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena v Kč bez DPH - 60 %
  • Kvalita nabízeného řešení - 40 %
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: viz oznámení o zrušení VŘ ke stažení

Datum ukončení: 11. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 12. 5. 2017
 
Aktualizováno: 11. 9. 2017