Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Výběrové řízení na dodavatele akreditovaných vzdělávacích kurzů

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11089

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele akreditovaných vzdělávacích kurzů

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Domov seniorů POHODA Chválkovice, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Švabinského č.403/3, 779 00 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PaedDr. Jiří Floder – ředitel
  • Telefon: +420585111334
  • E-mail: floder@ddol.cz

IČ zadavatele: 75004372

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Zdeněk Kotulák, MBA
  • Telefon: +420602763127
  • E-mail: zdenek.kotulak@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 4. 5. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Zasílejte poštou na: Domov seniorů POHODA Chválkovice, příspěvková organizace, sekretariát ředitele, Švabinského č. 403/3 779 00 Olomouc nebo předkládejte v pracovní dny osobně na výše uvedené adrese v době: od 8:00 do 14:00 hodin.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajistit akreditované vzdělávací kurzy a tím tak zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků příspěvkové organizace DS POHODA Chválkovice.

Předmět plnění je rozdělen na 6 dílčí části s tím, že uchazeč je oprávněn podat nabídku na kteroukoli část zakázky zvlášť, nebo i na všech 6 částí. V případě, že uchazeč chce podat nabídku na více částí zakázky, podá nabídku na každou část zakázky samostatně.

  1. část zakázky – dílčí plnění – Kurz 1 - Aktivizační metody pro seniory. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – činí 96 000 Kč bez DPH.
  2. část zakázky – dílčí plnění – Kurz 2 - Bazální stimulace – základní kurz. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – činí 378 000 Kč bez DPH.
  3. část zakázky – dílčí plnění – Kurz 3 - Prvky kinestetiky v každodenní péči o klienty s poruchou hybnosti. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – činí 96 000 Kč bez DPH.
  4. část zakázky – dílčí plnění – Kurz 4 - Alternativní komunikace se seniory v sociálních službách. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – činí 96 000 Kč bez DPH.
  5. část zakázky – dílčí plnění – Kurz 5 - Stimulační techniky u klientů s poruchami hybnosti v sociálních zařízeních. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – činí 96 000 Kč bez DPH.
  6. část zakázky – dílčí plnění – Kurz 6 - Základy trénování paměti a kognitivních funkcí u seniorů v sociálních zařízeních. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – činí 96 000 Kč bez DPH.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 858000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Kurzy budou zahájeny nejdříve 15. pracovní den od uzavření smlouvy a budou ukončeny nejpozději 31. 8. 2018. Kurzy budou probíhat v pracovních dnech. Dodavatel bude kurzy realizovat na základě harmonogramu odsouhlaseného vedením Domova seniorů POHODA Chválkovice.

Místo dodání / převzetí plnění:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotící kritéria (společná pro všech 6 dílčích částí zakázky):                                                                              

  • Nabídková cena v Kč bez DPH – 100%

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou z částí zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 4. 2017
 
Aktualizováno: 12. 5. 2017