- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Výběrové řízení na dodavatele akreditovaných vzdělávacích kurzů
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11089
Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele akreditovaných vzdělávacích kurzů
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Domov seniorů POHODA Chválkovice, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Švabinského č.403/3, 779 00 Olomouc
- Jméno: PaedDr. Jiří Floder – ředitel
- Telefon: +420585111334
- E-mail: floder@ddol.cz
IČ zadavatele: 75004372
- Jméno: Bc. Zdeněk Kotulák, MBA
- Telefon: +420602763127
- E-mail: zdenek.kotulak@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 4. 5. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Zasílejte poštou na: Domov seniorů POHODA Chválkovice, příspěvková organizace, sekretariát ředitele, Švabinského č. 403/3 779 00 Olomouc nebo předkládejte v pracovní dny osobně na výše uvedené adrese v době: od 8:00 do 14:00 hodin.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajistit akreditované vzdělávací kurzy a tím tak zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků příspěvkové organizace DS POHODA Chválkovice.
Předmět plnění je rozdělen na 6 dílčí části s tím, že uchazeč je oprávněn podat nabídku na kteroukoli část zakázky zvlášť, nebo i na všech 6 částí. V případě, že uchazeč chce podat nabídku na více částí zakázky, podá nabídku na každou část zakázky samostatně.
- část zakázky – dílčí plnění – Kurz 1 - Aktivizační metody pro seniory. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – činí 96 000 Kč bez DPH.
- část zakázky – dílčí plnění – Kurz 2 - Bazální stimulace – základní kurz. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – činí 378 000 Kč bez DPH.
- část zakázky – dílčí plnění – Kurz 3 - Prvky kinestetiky v každodenní péči o klienty s poruchou hybnosti. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – činí 96 000 Kč bez DPH.
- část zakázky – dílčí plnění – Kurz 4 - Alternativní komunikace se seniory v sociálních službách. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – činí 96 000 Kč bez DPH.
- část zakázky – dílčí plnění – Kurz 5 - Stimulační techniky u klientů s poruchami hybnosti v sociálních zařízeních. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – činí 96 000 Kč bez DPH.
- část zakázky – dílčí plnění – Kurz 6 - Základy trénování paměti a kognitivních funkcí u seniorů v sociálních zařízeních. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – činí 96 000 Kč bez DPH.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 858000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Kurzy budou zahájeny nejdříve 15. pracovní den od uzavření smlouvy a budou ukončeny nejpozději 31. 8. 2018. Kurzy budou probíhat v pracovních dnech. Dodavatel bude kurzy realizovat na základě harmonogramu odsouhlaseného vedením Domova seniorů POHODA Chválkovice.
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotící kritéria (společná pro všech 6 dílčích částí zakázky):
- Nabídková cena v Kč bez DPH – 100%
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou z částí zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (12. 4. 2017 15:49)
- odpovědi na dotazy 1.png (25. 4. 2017 13:32)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (12. 5. 2017 09:49)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.