Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Stavební úpravy dětského koutku na ÚP v Hradci Králové

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11422

Název zakázky: Stavební úpravy dětského koutku na ÚP v Hradci Králové

Druh zakázky: Stavební práce

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 7. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: RG RYCON z.s.

Sídlo zadavatele: Kollárova 1714/1, 500 02 Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Yvonna Ronzová
  • Telefon: +420775214223
  • E-mail: ronzova@rycon.cz

IČ zadavatele: 03486486

DIČ zadavatele: CZ03486486

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Zuzana Drahošová
  • Telefon: +420775714226
  • E-mail: drahosova@rycon.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 8. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
písemně na adresu: RG RYCON z.s., Kollárova 1714/1, 500 02 Hradec Králové osobně: na výše uvedené adrese dne 11.8.2017 od 9.00 do 11.00 a dne 14.8.2017 od 9.00 do 14.00 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace stavebních úprav a změny užívání umožňujících následné vybavení a provoz dětského koutku v budově KPÚP v Hradci Králové, Wonkově ulici. Součástí stavebních úprav budou:

 

1. Stavební část

2. Úprava zdravotní techniky

3. Úprava vzduchotechniky

4. Úprava elektroinstalace

 

Stavební úpravy spočívají v částečném bourání stávajících příček a některého technického vybavení. Mění se a doplňují podlahové krytiny a částečně se upravují zavěšené sádrokartonové podhledy. Nemění se vzhled budovy a nezasahuje se do nosných konstrukcí ani do schodišť, výtahů a ostatních komunikačních prostor. Rovněž tak se nezasahuje do velikosti a počtu oken na obvodovém plášti budovy. Součástí stavebních úprav budou úpravy elektroinstalace, vzduchotechniky a zdravotní techniky.

Podrobnější specifikace je uvedená v přiložené Projektové dokumentaci stavební části i jednotlivých profesí (elektroinstalace, vzduchotechnika, zdravotní technika), která je součástí této Výzvy. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 437506,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
2 měsíce od převzetí Staveniště

Místo dodání / převzetí plnění:
Úřad práce České republiky, krajská pobočka v Hradci Králové, Wonkova 1142/1

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

 

Předpokládaná celková hodnota veřejné zakázky je 437.506,- Kč bez DPH. Tato hodnota se skládá z částek dle jednotlivých stavebních částí, ke kterým je možno přihlásit se i jako k dílčím. V tom případě se jedná o maximální částky:

1. Stavební část  173.263,- Kč

2. Úprava zdravotní techniky  131.442,- Kč

3. Úprava vzduchotechniky  77.001,- Kč

4. Úprava elektroinstalace  55.800,- Kč

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je zároveň maximální nabídkovou cenou, což platí i pro dílčí nabídky. Překročí-li nabídková cena účastníka hodnotu maximální nabídkové ceny, bude účastník zadavatelem ze zadávacího řízení vyloučen.

Nabídková cena dodavatele musí zahrnovat veškeré náklady na realizaci předmětu plnění zakázky.

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny.

Předmětem hodnocení je vždy celková cena plnění v korunách českých (CZK) bez daně z přidané hodnoty (DPH). Jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou, která však splňuje všechny předepsané náležitosti a odpovídá předložené výzvě a projektové dokumentaci tak, aby stavba byla kompletní a v plné kvalitě. Nabídky na dalších místech budou seřazeny podle výše nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší, přičemž nabídka s nejvyšší nabídkovou cenou bude nabídkou nejméně výhodnou. V případě rovnosti nabídek bude nejvýhodnější nabídka vybrána losem.

Účastníci výběrového řízení se mohou účastnit výběru dne 14.8.2017 ve 14.00 hod.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

 

Dodavatel zároveň předloží seznam referencí s obdobným předmětem plnění za poslední 3 roky, a to formou vlastního seznamu referenčních staveb a stavebních úprav, bez nutnosti potvrzení referencí od objednatelů. Seznam referencí předloží pro každou z dílčích částí stavebních úprav na kterou bude podávat nabídku.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel má možnost přihlásit se k zakázce jako celku, případně se ucházet o jednotlivé dílčí stavební práce (stavební část, úpravy elektroinstalace, úpravy vzduchotechniky, úpravy zdravotní techniky). Zároveň má možnost podílet se na jednotlivých částech pomocí poddodavatelů.

 

Nabídka bude zpracována formou doplnění přiložené Smlouvy o dílo (podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele), přiloženého podrobného členění cenové nabídky u jednotlivých dílčích částí/celku a příloh vyžádaných ve Výzvě a prokazujících profesní kvalifikaci dodavatele.

 

V případě plnění pomocí poddodavatelů uvede Dodavatel v příloze jejich seznam.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz. Soupis prací (neboli Výkaz výměr) – součástí projektové dokumentace. Obsahuje přesnou specifikaci daných prací a umožňuje vlastní kalkulaci dodavatele. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na jednotlivé dílčí části nebo na zakázku jako celek (a to i formou poddodavatelů).

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Uchazeč není oprávněn měnit závazný návrh smlouvy vyjma míst k tomu určených.

viz. přiložený návrh Smlouvy o dílo

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Do stanovené lhůty nebyla podána žádná nabídka

Datum ukončení: 14. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 7. 2017
 
Aktualizováno: 15. 8. 2017