Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vybudování a provoz zařízení péče o děti v Příbrami

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11935

Název zakázky: Vybudování a provoz zařízení péče o děti v Příbrami

Druh zakázky: Stavební práce

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 12. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Oblastní nemocnice Příbram, a.s.

Sídlo zadavatele: Gen.R.Tesaříka 80, 261 01 Příbram

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MUDr. Stanislav Holobrada
  • Telefon: +420318641122
  • E-mail: reditelstvi@onp.cz

IČ zadavatele: 27085031

DIČ zadavatele: CZ27085031

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jaroslav Schovanec
  • Telefon: +420318641102
  • E-mail: investicni.odbor@onp.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 12. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Oblastní nemocnice Příbram, a.s

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce je dílčí přestavba budovy J, která je aktuálně využívána jako provizorní zázemí personálu (lékařů) gynekologicko-porodnického oddělení (tč. v rekonstrukci), je změna na polyfunkční objekt obsahující prostory pro dětskou skupinu a administrativu.

Záměrem investora je nabídnout zaměstnancům nemocnice benefit v podobě možnosti umístění dětí předškolního věku v zařízení situovaném přímo v areálu nemocnice – tzv. dětské skupině. Dojde tím ke zvýšení kvality pracovních podmínek, což může být v řadě případů motivací při rozhodování zaměstnanců o případném dřívějším návratu z rodičovské dovolené zpět do pracovního procesu.

Zastavěná plocha budovy J                                                                                                217m2

Celková řešená plocha stavebních úprav v dotčených podlažích                                                       215m2

Plocha zpevněného podkladu hřiště:                                                                                     80m2

Užitná podlahová plocha třídy dětské skupiny:                                                                  109,1 m2

Užitná podlahová plocha třídy dětské skupiny/1 dítě:                                                          4,54m2        

Max. počet dětí ve skupině:                                                                                                     24

Počet výchovných pracovnic:                                                                                                   2

(v případě umístnění dětí do 3 let věku – 3 pracovnice )

Pro přípravu jídel uvažována 1 pracovnice

 v rozsahu dle technické zprávy a výkazů výměr.

Bližší specifikace stavebních prací je obsažena v příloze číslo 1 této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 5963495,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
nejpozději do 31.3.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Oblastní nemocnice Příbram, a.s.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán,

    Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů uchazeče předkládá v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Podkladem pro vypracování nabídky je tato výzva.

Nabídka musí být zpracována v listinné podobě v českém jazyce a nesmí obsahovat žádné přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Variantní řešení nabídky zadavatel nepřipouští.

Nabídka bude zadavateli doručena v řádně uzavřené zapečetěné obálce, zřetelně označené názvem veřejné zakázky:

„NABÍDKA – „Vybudování a provoz zařízení péče o děti v příbrami “ – NEOTEVÍRAT“

Dále budou na obálce uvedeny identifikační údaje o uchazeči obsahující obchodní firmu, sídlo, právní formu, identifikační číslo a daňové identifikační číslo, byla-li přidělena a kontaktní adresu, je-li tato adresa odlišná od adresy sídla uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu součtem všech oceněných položek výkazu výměr (soupisu prací a dodávek) veřejné zakázky. Nabídková cena musí být stanovena na základě této výzvy v členění cena bez DPH, DPH, částka DPH a celková cena včetně DPH.

Do nabídkové ceny každé oceňované položky zahrne uchazeč veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním provedením díla včetně započtení rizik a vnějších vlivů během provádění díla (např. předpokládaný vývoj cen ve stavebnictví, předpokládaný vývoj kurzu české koruny k zahraničním měnám atd.). Součástí ceny každé položky výkazu výměr jsou i veškeré práce a dodávky, které sice z jejího názvu přímo nevyplývají, nicméně jsou v odborných kruzích s provedením takové položky obvykle spojeny.

Cena za dílo ve smlouvě o dílo s uchazečem bude stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit bez dohody obou smluvních stran.

Překročení nabídkové ceny je možné pouze za podmínek, kdy po podpisu smlouvy o dílo a před termínem dokončení díla dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty.

Za soulad položkového rozpočtu (oceněného soupisu prací a dodávek) a výkazu výměr, který je součástí této výzvy, je odpovědný uchazeč (má se na mysli soulad jak v označení a kvalitativním a technickém vymezení jednotlivých položek, tak v uvedení jejich množství). Uchazeč stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celé plnění veřejné zakázky na základě ocenění jednotlivých položek uvedených ve výkazu výměr a dalších plnění uvedených v návrhu smlouvy o dílo. Uchazeč je povinen ocenit veškeré položky uvedené ve výkazu výměr, neocenění jakékoliv položky bude mít za následek, že zadavatel bude cenu takové položky považovat za nulovou. Oceněný soupis prací a dodávek (položkový rozpočet) podepsaný osobou oprávněnou jménem či za uchazeče jednat bude součástí nabídky jako příloha návrhu smlouvy. V rámci podané nabídky ocení uchazeč jako soupis prací a dodávek (položkový rozpočet) výkaz výměr, který je součástí projektové dokumentace a tvoří přílohu této výzvy. Uchazeč ocení všechny položky výkazu výměr. Jednotkové ceny uvedené v oceněném soupisu prací a dodávek jsou cenami pevnými po celou dobu provádění stavby v případě, že nenastala žádná z podmínek pro možné překroční nabídkové ceny. V odůvodněných případech, které musí uchazeč případně osvětlit, lze některé položky výkazu výměr ocenit nulovou hodnotou, a to pro případ, že bude mít uchazeč za to, že je schopen danou část díla realizovat v rámci jiné jím oceněné položky výkazu výměr. V takovém případě se však uchazeč vystavuje nebezpečí, že jím nabízená cena bude shledána jako mimořádně nízká, pokud takový postup, bude–li to shledáno hodnotící komisí za potřebné, řádně nevysvětlí. Celkový součet cen všech položek oceněného soupisu prací a dodávek musí odpovídat celkové nabídkové ceně v návrhu smlouvy. V případě rozdílu takových číselných údajů bude nabídka vyřazena z posuzování. Zadavatel neodpovídá za správnost součtových vzorců, které se případně vyskytují v datových souborech, obsahujících výkaz výměr a vyzývá uchazeče, kteří budou podávat nabídku, aby si správnost případných součtových vzorců ve výkazu výměr ověřili.

Při posouzení a hodnocení nabídek budou za závazné považovány údaje uchazečem předloženého oceněného soupisu prací a dodávek o celkové ceně jednotlivých položek oceněného soupisu prací a dodávek. V případě, že jednotková cena pro danou položku v oceněném soupisu prací a dodávek nebude s ohledem na množství dané položky dle výkazu výměr matematicky odpovídat celkové ceně dané položky v oceněném soupisu prací a dodávek, nebude takový údaj považován za vadu nabídky a při realizaci veřejné zakázky bude co do stanovení jednotkové ceny takové položky vycházeno z kalkulace celkové ceny dané položky v oceněném soupisu prací a dodávek a jejího množství stanoveného výkazem výměr. V případě, že se v oceněném soupisu prací a dodávek, který takto uchazeč připojí k nabídce, bude u některé z položek lišit její tam deklarované množství od množství, které je u takové položky uvedeno ve výkazu výměr, tvořícím přílohu této výzvy, bude mít zadavatel za to (nevysvětlí – li uchazeč rozpor jinak), že celková cena dané položky ve skutečnosti odpovídá oceněnému množství dle výkazu výměr a bude proto případně za chybnou považovat jednotkovou cenu dané položky, uvedenou v uchazečem předloženém oceněném soupisu prací a dodávek. 

Povinností uchazeče související s položkovými rozpočty je zejména dodržet strukturu a obsahovou náplň výkazu výměr. V případě nesouladu mezi výkazem výměr a položkovými rozpočty (např. chybějící položky, přebývající položky, nesprávné označení či technické vymezení položek apod.), který by způsobil, že nabídka uchazeče nebude obsahovat vymezení prací a dodávek alespoň v podobě odpovídající soupisu všech částí a položek výkazu výměr, který je součástí této výzvy, může hodnotící komise vyřadit nabídku z dalšího posuzování.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu na plnění veřejné zakázky v případě, že nebudou zajištěny potřebné finanční zdroje, a to jak k zakázce jako celku, tak případně i jen k části plnění veřejné zakázky.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení kdykoliv do okamžiku uzavření smlouvy bez uvedení důvodu. Zrušení zadávacího řízení je rovněž možné analog. za podmínek uvedených v ZZVZ. Pokud zadavatel toto právo uplatní, nevzniká uchazečům vůči zadavateli jakýkoliv nárok. Případné zrušení zadání veřejné zakázky oznámí zadavatel stejným způsobem, jako ji vyhlásil všem zájemcům/uchazečům.

Nabídky, kopie nabídek ani jednotlivé součásti hodnocených nabídek uchazečů nebo vyloučených uchazečů nebudou vráceny.

Zadavatel i uchazeči jsou povinni zacházet se všemi informacemi, které jim budou poskytnuty, jako s důvěrnými (s výjimkou informací, které byly veřejně publikované).

Podáním nabídky uchazeč souhlasí se zadávacími podmínkami této veřejné zakázky.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu zadávacího řízení změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky zadání zakázky, a to písemně a všem zájemcům shodně.

Dodavatelé jsou vázáni svými nabídkami po dobu 60 dnů; tato lhůta začne běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro podání nabídek.

Zadavatel si vyhrazuje právo jednat s vybraným uchazečem o podmínkách plnění veřejné zakázky a o finální podobě smlouvy, které nejsou upraveny touto výzvou. Vyloučeny jsou však takové úpravy, které by měly povahu podstatné změny.

Technický dozor u téže stavby nesmí provádět dodavatel ani osoba s ním propojená.

Obchodní a platební podmínky jsou podrobně specifikovány v závazném vzoru návrhu smlouvy o dílo (viz příloha č. 2 výzvy).

Návrh smlouvy o dílo bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Pokud jedná jménem či za uchazeče zmocněnec, musí být za návrhem smlouvy doložena platná plná moc v originále nebo ověřené kopii.

Text závazného vzoru návrhu smlouvy o dílo je závazný, uchazeč uvede obchodní podmínky totožné, jako ve vzoru návrhu smlouvy dle přílohy č. 2 výzvy s tím, že doplní údaje v položkách určených ve vzoru návrhu smlouvy o dílo k doplnění v souladu s nabídkou. V případě, že se uchazečem předložená smlouva, která bude tvořit součást jeho nabídky, bude obsahově lišit od závazného vzoru, který je přílohou této výzvy, přičemž v důsledku takové odlišnosti se zhorší smluvní podmínky návrhu smlouvy oproti závaznému vzoru v neprospěch zadavatele (tuto otázku je oprávněn posoudit zadavatel), může hodnotící komise takovou nabídku vyřadit. Zadavatel si vyhrazuje právo vyzvat uchazeče k případnému odstranění drobných chyb a nepřesností závazného návrhu smlouvy o dílo v případě, že se takové odstranění nebude týkat podstatných aspektů smlouvy o dílo, tedy zejména nebude mít vliv na nabídkovou cenu a jiné podstatné náležitosti závazného návrhu smlouvy o dílo.

Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit, pokud to výslovně neupravuje tato výzva, výjimkou jsou změny sazby DPH a zákonných poplatků.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k realizaci předmětu veřejné zakázky vymezeného v této výzvě.

Zadavatel umožňuje, aby uchazeč realizoval část zakázky za pomoci subdodavatelů.
V případě, že část zakázky bude plněna formou subdodávky (prostřednictvím třetí osoby), musí uchazeč ve své nabídce uvést, jaká část plnění veřejné zakázky bude zadána třetím osobám, a které osoby to budou (u subdodavatele je uchazeč povinen uvést jeho identifikační). Tím není dotčena výlučná odpovědnost uchazeče za poskytování řádného plnění. Úprava či doplnění seznamu subdodavatelů v průběhu plnění veřejné zakázky je možné pouze na základě písemné dohody obou smluvních stran. Seznam subdodavatelů spolu s objemem jimi zajišťovaných prací (rozpis činností a procentuální vyčíslení) uvede uchazeč jako samostatnou část své nabídky.

Uchazeč je povinen plnit veřejnou zakázku tak, aby celkový souhrn vlastností provedeného díla dával schopnost uspokojovat stanovené potřeby zlepšení technických parametrů budovy a komfortu pracovního prostředí, tj. hospodárnosti, uživatelnosti, bezpečnosti, ochrany životního prostředí atd.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 5518848.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Obchodní firma : SUPRELA s.r.o.Sídlo: Bělehradská 1334/35, 120 00 Praha 2Identifikační číslo: 28242661Právní forma:společnost s ručením omezenýmOsoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Jakub Labuda

    Datum podpisu smlouvy: 21. 12. 2017

Zrušené části zakázky: Není relevantní, ZŘ nebylo zrušeno

Datum ukončení: 21. 12. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 5. 12. 2017
 
Aktualizováno: 22. 12. 2017