Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vypracování koncepce a realizace rozvoje vzdělávání a posílení týmové spolupráce ve společnosti iMi Partner, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11175

Název zakázky: Vypracování koncepce a realizace rozvoje vzdělávání a posílení týmové spolupráce ve společnosti iMi Partner, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: iMi Partner, a.s.

Sídlo zadavatele: Dusíkova 3, 638 00 Brno

IČ zadavatele: 25308033

DIČ zadavatele: CZ25308033

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Romana Leinveberová
  • Telefon: +420545425431
  • E-mail: sekretariat@imi.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 6. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
iMi Partner, a.s., Dusíkova 3, 638 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je vypracování koncepce rozvoje vzdělávání ve společnosti iMi Partner, a.s. a jeho následná realizace. Podrobná specifikace předmětu zakázky je uvedená v Příloze č. 1 – Vymezení předmětu zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1700000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění: červen 2017 Předpokládaný termín ukončení plnění: 28. února 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
v centrále společnosti iMi Partner, Dusíkova 3, 638 00 Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel uvede v Krycím listu příloha č. 2 kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Žádosti o dodatečné informace, pokud mu budou doručeny nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel poskytne dodatečné informace nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Dodatečné informace, včetně přesného znění žádosti o dodatečné informace doručí zadavatel i všem ostatním uchazečům, kteří byli vyzváni k podání nabídky a zároveň je zveřejní na profilu zadavatele a na webových stránkách www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel požaduje splnění minimálně těchto obchodních podmínek:

a) Doba plnění od 15.6.2017

b) Harmonogram jednotlivých školení bude dohodnut dle potřeb objednatele, který je oprávněn jednostranně určit konkrétní termín konání školení s předstihem alespoň 20 dnů před jeho začátkem

c) Splatnost ceny na základě měsíčních faktur se splatností 90 dnů od vystavení faktury

d) Na závěr školení bude všem účastníkům vystaveno osvědčení o absolvování kurzu

 

Konkrétní obchodní podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy tvořící přílohu výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): FBE Praha, s.r.o., Baarova 13, Praha 4, 140 00, IČO: 62959379, Mgr. Smik David - jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 18. 7. 2017

Datum ukončení: 18. 7. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 5. 2017
 
Aktualizováno: 21. 7. 2017