- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vytvoření nové metody pro měření „Prostředí“ vyhodnocení a interpretace dat
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10806
Název zakázky: Vytvoření nové metody pro měření „Prostředí“ vyhodnocení a interpretace dat
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 8. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR
Sídlo zadavatele: Václavské náměstí 21, 110 00 Praha 1
- Jméno: Jan Wiesner, prezident KZPS ČR
IČ zadavatele: 49627325
DIČ zadavatele: ---
- Jméno: Dr. Jan Zikeš
- Telefon: 222 324 985, 775 157 750
- E-mail: zikes@kzps.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 9. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Místem pro předání nabídek je Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů České republiky, Václavské náměstí 21, 110 00 Praha 1, 5. patro, kancelář č. 522, přičemž rozhodující je datum a čas přijetí nabídky zadavatelem, nikoliv datum odeslání nabídky uchazečem. Osobní předání nabídky je třeba předem oznámit Dr. Janu Zikešovi, Tel.: 222 324 985, mob.: 775 157 750, e-mail: zikes@kzps.cz; předání možné jen v pracovní dny v době od 10:00 – 15:00.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 752000,00 bez DPH
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: cut-e czech s.r.o., Praha 5, U Homolky 125/7, 150 00, IČ: 27898245
Datum ukončení: 27. 10. 2016
Související dokumenty:
- Výzva k podání nabídek (sken)
- Zadávací dokumentace
- Příloha č. 1 - Technická specifikace
- Příloha č. 2 - Krycí list nabídky
- Příloha č. 3 - Vzor čestného prohlášení
- Příloha č. 4 - Návrh smlouvy
- Příloha č. 5 - Vzor technické reference
- Dodatečná informace č. 1
- Dodatečná informace č. 2
- Dodatečná informace č. 3
- Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky
- Oznámení o uzavření smlouvy
Registrační číslo projektu |
CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_002/0001783 |
Název projektu |
Společným postupem sociálních partnerů k přípravě odvětví na změny důchodového systému – etapa II |
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem této zakázky je zajištění těchto služeb: příprava dotazníků pro 28 vybraných pracovních pozic (metodické zpracování a SW platforma pro on-line sběr dat), interpretace a vyhodnocení dat, zpracování zpráv a konzultační činnost v průběhu realizace zakázky následovně: I. fáze: 1.definice oblastí a sestavení dotazníků (garance obsahu pro dané odvětví ve spolupráci se členy realizačního týmu projektu Zadavatele) 2.zajištění tvorby otázek a struktury celého dotazníkového řešení 3.stanovení min. validního počtu respondentů – dodavatel 4.pracovní diskuse vedoucí k vytvoření dotazníků (dodavatel za součinnosti členů realizačního týmu projektu Zadavatele) 5.dokončení znění dotazníků - dodavatel 6.definice struktury respondentů (možnost až 6 skupin) – dodavatel/ revize a odsouhlasení člen RT/KZPS ČR 7.implementace hotových dotazníků do SW možnost volby mezi 5 a 6 bodovou hodnotící škálou II. fáze: 8.sběr dat v podnicích/organizacích – zajistí členové RT projektu 9.zajištění zpětné vazby o počtu vyplněných dotazníků pro členy RT – dodavatel 10.vyhodnocení získaných dat u každé pozice 11.interpretace dat, zpracování zpráv 12.konzultační činnost (dále jen „služba“). Předpokládaný rozsah předmětu plnění (model): a) dotazníky pro provedení průzkumu u každé z 28 pracovních pozic b) předpokládaný rozsah dotazníků – 30 – 50 otázek (zpracován min. pro 3 oblasti prostředí pracovní, firemní, odvětvové, národní např. legislativní) pro každou z pracovních pozic c) předpokládaný počet respondentů: 60-100 pro každou z pracovních pozic.
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu ve své nabídce na výše popsaný modelový příklad.
Blíže specifikuje požadavky na znění, rozsah a skupiny příprava v I. fázi realizace zakázky, může tedy dojít k úpravě na základě této přípravy.
Vytvoření metody pro měření prostředí je blíže specifikováno v příloze č. 1 této ZD.
Přílohy: A.Zadávací dokumentace, jejímiž přílohami dále jsou: 1. Technická specifikace služby 2. Krycí list nabídky 3. Vzor čestného prohlášení pro splnění základních kvalifikačních předpokladů 4. Obchodní a platební podmínky – návrh smlouvy o dílo 5. Vzor čestného prohlášení pro splnění technických kvalifikačních předpokladů |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Zadavatel požaduje zahájit plnění bezprostředně po uzavření smlouvy s termínem dokončení (splnění předmětu zakázky): I. fáze –do 4 měsíců od podpisu smlouvy, nejpozději však do 31.12.2016. II. fáze –do 31. 12. 2017. |
Místo dodání / převzetí plnění |
Místem plnění je Česká republika. |
Hodnotící kritéria s uvedením váhy kritéria |
|
Podrobný popis kritérií včetně postupu hodnocení je uveden v Zadávací dokumentaci, bod 8. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů jsou podrobně popsány v Zadávací dokumentaci – bod 5). |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Požadavky na Obsah nabídky, členění a způsob plnění nabídky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci – bod 6). |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Požadavky na zpracování nabídkové ceny jsou popsány v Zadávací dokumentaci bod 7.2. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Požadavky na písemnou formu a strukturu nabídky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci – bod 6.1., 6.2. a 6.3. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Požadavky na uvedení kontaktní osoby dodavatele upravuje bod 6.3. c) Zadávací dokumentace. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Postup pro poskytování dodatečných informací upravuje bod 10.5 a 10.6. Zadávací dokumentace. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Další požadavky na zpracování nabídky upravuje Zadávací dokumentace. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.