Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vytvoření výukových simulačních videí a filmu

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12068

Název zakázky: Vytvoření výukových simulačních videí a filmu

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 1. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Zdravotnická záchranná služba Jihomoravského kraje, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Kamenice 798/1d, 625 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Milan Klusák, MBA
  • Telefon: +420545113101
  • E-mail: info@zzsjmk.cz

IČ zadavatele: 00346292

DIČ zadavatele: CZ00346292

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: MUDr. Barbora Zuchová
  • Telefon: +420774102117
  • E-mail: zuchova.barbora@zzsjmk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 2. 2018 14:00

Místo pro podání nabídek:
ZZS JmK, p.o., Kamenice 798/1d, 625 00 Brno, podatelna

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této zakázky je natočení a zpracování výukových videomateriálů v rozsahu jednoho výukového filmu a padesáti simulačních videí dle podrobnější specifikace, která je přílohou č. 1 zadávací dokumentace.

  • Vzdělávací film - 30 minutový výukový film - představení složek IZS.
  • Vytvoření simulačních videí - 50 simulačních scén o délce 4 minut - podklad pro testovací aplikaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 569000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dílo musí být provedeno nejpozději do 30. 9. 2018.

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele v Brně, ul. Kamenice 798/1d, 625 00

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kvalifikovaným pro plnění této veřejné zakázky je dodavatel, který splní:

  1. základní způsobilost obdobně jako podle § 74 zákona,
  2. profesní způsobilost obdobně jako podle § 77 odst. 1 a odst. 2 zákona,
  3. technickou kvalifikaci jako podle § 79 odst. 2 písm. b) zákona.

Základní způsobilost obdobně jako dle § 74 zákona je dodavatel povinen prokázat předložením čestného prohlášení. Dodavatel může pro čestné prohlášení využít vzor, který je přílohou č. 3 této výzvy.

Profesní způsobilost obdobně jako dle § 77 odst. 1 a odst. 2 zákona je dodavatel povinen prokázat předložením následujících dokladů:

  1. Výpisem z obchodního rejstříku či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
  2. Dokladem o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují, tj. doklad prokazující živnostenské oprávnění.

Doklady prokazující základní a profesní způsobilost nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů. Účastníci jsou oprávněni prokázat splnění základní a profesní způsobilosti též předložením výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona).

Zadavatel v souladu s ustanovením § 79 odst. 2 písm. b) zákona požaduje prokázání technických kvalifikačních předpokladů předložením seznamu nejméně 3 významných dodávek vzdělávacích dokumentů ve Full HD kvalitě, z nichž nejméně 2 byly se zdravotnickou tématikou, přičemž alespoň jeden z dokumentů nebo jeho část musí být zpracován animovanou grafikou. Zdravotnickou tématikou se rozumí např. poskytování první pomoci, záchrana na horách, záchrana tonoucího apod. Účastník zohlední pouze dodávky za posledních 5 let před zahájením tohoto zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednavatele a referenčního kontaktu na objednavatele.

 

 

 

 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Účastník v nabídce předloží ukázku jedné z významných dodávek, jimiž prokazuje technickou kvalifikaci dle čl. 5.6 této výzvy v minimální délce 5 minut. Tuto ukázku předloží účastník na datovém nosiči společně s nabídkou.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel ve své nabídce zpracuje na krycím listu, jehož formulář je přílohou č. 4 k této výzvě, a v závazném návrhu smlouvy, který tvoří přílohu č. 2 této výzvy, cenu plnění veřejné zakázky. Dodavatel je povinen do nabídkové ceny zahrnout všechny případné náklady či poplatky a další výdaje, které mu při realizaci veřejné zakázky dle této výzvy vzniknou nebo mohou vzniknout.

Součástí ceny bude rovněž DPH (u plátců DPH) dle platné legislativy. Za správnost stanovení sazby DPH nese odpovědnost účastník/dodavatel.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána 1x v listinné podobě a 1x v elektronické podobě na CD či DVD v řádně uzavřené obálce, opatřené kontaktní adresou účastníka a označením „NEOTEVÍRAT! Nabídka k veřejné zakázce Vytvoření výukových simulačních videí a filmu“. Na uzavření je uvedeno razítko nebo podpis dodavatele jako pečeť. Návrh smlouvy musí být ze strany účastníka podepsán statutárním orgánem nebo osobou prokazatelně oprávněnou zastupovat účastníka.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce na krycím listu uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být podána v českém jazyce a ceny v ní uvedené vyjádřeny v Kč.

Nabídka bude předložena ve struktuře:

  • krycí list nabídky,
  • obsah nabídky,
  • doklady prokazující splnění kvalifikace,
  • řádně doplněný návrh smlouvy včetně příloh,
  • ostatní dokumenty,
  • údaj o celkovém počtu listů nabídky.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 280000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Televizní Tvorba Brno - Davels s.r.o., Stamicova 288/3, 623 00 Brno, IČ 44015135, Jan Ondráček, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 2. 5. 2018

Datum ukončení: 2. 5. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 1. 2018
 
Aktualizováno: 9. 5. 2018