Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Využití konceptu Smart City pro rozvoj města Valašského Meziříčí

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10920

Název zakázky: Využití konceptu Smart City pro rozvoj města Valašského Meziříčí

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 1. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Valašské Meziříčí

Sídlo zadavatele: Náměstí 7, 757 01 Valašské Meziříčí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Robert Stržínek, starosta, +420 571 621 341, starosta@muvalmez.cz

IČ zadavatele: 00304387

DIČ zadavatele: CZ00304387

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Daniel Šulák
  • Telefon: +420 571 674 335
  • E-mail: sulak@muvalmez.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 1. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídku lze podat osobně, nebo kurýrní službou v pracovních dnech Po, St v době od 8:00 do 11:30 hodin a od 12:00 do 17:00 hodin, Út, Čt, Pá v době od 8:00 do 11:30 hodin a od 12:00 do 13:30 hodin na podatelně zadavatele – Městský úřad Valašské Meziříčí, Soudní 1221, 757 38 Valašské Meziříčí nebo zaslat na adresu – Městský úřad Valašské Meziříčí, Oddělení právní MěÚ, Soudní 1221, 757 38 Valašské Meziříčí.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 520661,16 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V průběhu lhůty pro podání nabídek byly zjištěny vážné nesrovnalosti a chyby ve výzvě k podání nabídek. Do předmětu veřejné zakázky byla zahrnuta klíčová aktivita, kterou nelze ocenit v souladu s poskytnutím dotace. Z tohoto důvodů je nutné nesrovnalosti odstranit a výzvu přepracovat.

Datum ukončení: 12. 1. 2017

Soubory ke stažení:

Registrační číslo projektu

CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002935

Název projektu

Operační program Zaměstnanost

Místo pro podání nabídek

Nabídku lze podat osobně, nebo kurýrní službou v pracovních dnech Po, St v době od 8:00 do 11:30 hodin a od 12:00 do 17:00 hodin, Út, Čt, Pá v době od 8:00 do 11:30 hodin a od 12:00 do 13:30 hodin na podatelně zadavatele – Městský úřad Valašské Meziříčí, Soudní 1221, 757 38 Valašské Meziříčí nebo zaslat na adresu – Městský úřad Valašské Meziříčí, Oddělení právní MěÚ, Soudní 1221, 757 38 Valašské Meziříčí.

Další podmínky: Účastníci podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném: „Využití konceptu Smart City pro rozvoj města Valašského Meziříčí“ a slovy: „NEOTVÍRAT“. Na obálce či obalu bude uvedena identifikace účastníka (včetně e-mailového či telefonického kontaktu).

                                    Obálka či jiný obal musí být dostatečným způsobem zajištěn proti manipulaci.

Všechny nabídky musí být doručeny nejpozději do času stanoveného pro ukončení lhůty pro podání nabídek. Nabídka, která bude zadavateli doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se neotevírá a nehodnotí. O tom, že nabídka byla doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, vyrozumí zadavatel účastníka, který nabídku podal, do 5 pracovních dnů od identifikace této skutečnosti zveřejněním oznámení na portálu www.esfcr.cz.

 Otevírání obálek

Otevírání obálek s nabídkami proběhne dne 18. 1. 2017 od 10:15 hod. v sídle zadavatele – malá zasedací místnosti MěÚVM (budova radnice), Náměstí 7, 757 01 Valašské Meziříčí

Otevírání obálek se může účastnit jeden zástupce účastníka, jehož nabídka byla podána ve lhůtě pro podání nabídek. Otevírání nabídek se dále účastní komise jmenována zadavatelem a osoby oprávněné provádět administraci veřejné zakázky. 

 Popis (specifikace) předmětu zakázky

 

Předmětem veřejné zakázky jsou služby, týkající se zlepšení stávajícího systému plánování a rozvoje území města, a to prostřednictvím optimalizace procesů a postupů využívaných místní samosprávou, posílením a koordinací strategického plánování rozvoje a zvýšením efektivity a transparentnosti fungování tohoto procesu.

Předmět v sobě zahrnuje tyto dílčí služby:

  • KA  1 – tvorba strategického dokumentu „Chytrý Valmez“
  • KA 2 – vzdělávání zastupitelů, zaměstnanců Městského úřadu Valašské Meziříčí a dalších stakeholderů v oblasti využití konceptu Smart City
  • KA 3 – implementace strategického dokumentu „ Chytrý Valmez

KA 1: Strategický dokument s názvem "Chytrý VALMEZ" bude zpracován v rámci modelu široké spolupráce a komunikace mezi všemi aktéry rozvoje území města (veřejná správa, podnikatelé, neziskový sektor, občané aj.). Dokument bude analyzovat podmínky a definovat přístup města Valašského Meziříčí k rozvoji svého území s využitím konceptu Smart City v jeho širším vymezení (kdy moderní technologie ve spojení s lidským a sociálním kapitálem a širší hospodářskou politikou státu dokáží úspěšně působit na rozvoj města a jeho fungování).

Samotné zpracování strategického dokumentu bude zajištěno subjektem s dostatečnými odbornými předpoklady a teoreticko-praktickými znalostmi konceptu Smart City (mimo jiné umožní zajištění přenosu nových a nezávislých myšlenek zvenčí), ovšem se silným prvkem komunitního projednávání obsahu vznikajícího dokumentu (mimo jiné umožní přizpůsobení obsahu dokumentu místnímu prostředí města Valašského Meziříčí). Bude se tedy jednat o využití kombinace dvou tradičních přístupů ke strategickému plánování regionálního rozvoje (expertní a komunitní), což dovolí aplikovat na vznikající strategický dokument výhody obou těchto metod a eliminovat jejich nevýhody.

Na začátku realizace projektu bude pro tvorbu strategického dokumentu vytvořena řídící a pracovní struktura (ve formě řídícího výboru, pracovních skupin, veřejných debat a dalších možností spolupráce a komunikace), která bude využita po celou dobu projektu pro přinášení nápadů, připomínkování zpracování dokumentu, ale i ve fázi implementace dokumentu. Fungování vytvořené řídící a pracovní struktury, fungování spolupráce a komunikace bude zajištěno odborným garantem projektu. Odborný garant projektu bude zajišťovat koordinaci veškerých činností projektu z odborného hlediska.

Zapojení širokého spektra místních aktérů rozvoje (místní samosprávy, subjektů neziskového sektoru, občanů města, podnikatelů, zástupců jiných orgánů veřejné správy s působností na území města a dalších) do přípravy strategického dokumentu "Chytrý VALMEZ" je naprosto zásadním prvkem, který je plně v souladu s teoretickými aspekty konceptu Smart City a požadavky na zapojení místní komunity do plánování rozvoje území města. Využito tak může být nabízejících se synergií v činnosti subjektů z různých sektorů, dojde také k podpoře vzniku nových partnerství na místní úrovni.

V rámci zmiňované řídící a pracovní struktury se předpokládá zřízení 1 řídícího výboru a 6 pracovních skupin, které budou kopírovat hlavní témata konceptu Smart City zahrnutá do projektu:

  1. SMART Economy - chytré hospodářství,
  2. SMART People - chytří lidé,
  3. SMART Governance - chytrá správa,
  4. SMART Mobility - chytrá mobilita,
  5. SMART Environment - chytré životní prostředí,
  6. SMART Living - chytré bydlení.

Řídící výbor bude koncipován jako kolektivní orgán sestávající z členů politické a úřednické reprezentace města a zástupců dalších zainteresovaných skupin (neziskový sektor, podnikatelský sektor, jiné orgány veřejné správy). Řídící výbor bude koordinovat veškeré činnosti směřující ke zpracování strategického dokumentu vč. dohledu nad činností pracovních skupin a jejich výstupy.

Pracovní skupiny budou vždy personálně obsazeny tak, aby bylo zajištěno různorodé a rovnoměrné zastoupení všech skupin aktérů místního rozvoje, ale i odbornost členů těchto skupin dle výše definovaných témat. Jednání pracovních skupin bude probíhat za účasti zástupců externího zpracovatele strategického dokumentu a za účasti odborného garanta projektu, kteří budou usměrňovat a moderovat průběh jejich jednání.

Zapojení širší veřejnosti (občanů města) do zpracování strategického dokumentu bude zajištěno využitím vhodné kombinace komunikačních a partnerských metod (např. veřejné debaty, ankety, komunikace pomocí sociálních sítí).

Struktura strategického dokumentu "Chytrý VALMEZ" bude splňovat veškeré požadavky obecně kladené teorií i praxí na tento typ dokumentů s tím, že v případě vhodnosti bude využito také nových přístupů ke zpracování strategických dokumentů v kontextu přístupu Smart City (s možným využitím příkladů dobré praxe v této tematické oblasti zejména ze zahraničí). Rámcově tak strategický dokument „Chytrý VALMEZ“ bude obsahovat tyto části:

  • analytická část,
  • SWOT analýza jako syntetické shrnutí hlavních závěrů analytické části (příp. je možné využití jiné vhodné shrnující metody),
  • návrhová část - vize, cíle a opatření vedoucí k jejich naplnění,
  • akční plán aktivit,
  • návrh systému implementace.

KA 2: Důležitou součástí správného uchopení konceptu Smart City ve Valašském Meziříčí je také vzdělávání všech relevantních aktérů. Klíčová aktivita zahrnuje workshopy zaměřené na klíčová témata konceptu Smart City. Aktivita bude probíhat během prvních 10 měsíců realizace projektu (03/2017 - 12/2017) paralelně s přípravou strategického dokumentu "Chytrý VALMEZ". Hlavním záměrem KA 2 je přiblížení teoretického konceptu Smart City místním podmínkám s ambicí vytvoření tvůrčího prostředí pro formulaci strategie a její následnou implementaci.

 

Bude se jednat o následující tematické workshopy:

a) Smart City - základní východiska, část I. (podrobné vysvětlení konceptu, iniciace zájmu o řešenou

problematiku mezi stakeholdery, praktické ukázky řešení),

b) Smart City - základní východiska, část II. (podrobné vysvětlení konceptu, iniciace zájmu o řešenou

problematiku mezi stakeholdery, praktické ukázky řešení),

c) Smart City - inspirace od úspěšných (zejm. uvedení příkladů dobré praxe, mezi lektory těchto workshopů budou zastoupeni reprezentanti municipalit se zkušeností s využitím konceptu Smart City),

d) Smart City - možnosti financování implementační fáze (detailní představení možných prostředků pro financování chytrých řešení, a to se zaměřením na externí zdroje - zejména ESI fondy),

e) Smart City - jak komunikovat (využití sociálních sítí a dalších moderních komunikačních nástrojů pro zvyšování povědomí o konceptu Smart City v kontextu plánování a realizování rozvojových aktivit na municipální úrovni).

Rozsah každého workshopu bude minimálně 8 hodin (hodinou se rozumí hodina v délce 60 minut) a pro všechny účastníky workshopů budou ke každému tématu zpracovány výstupy jednotlivých workshopů do studijních podkladů. S ohledem na větší interakci účastníků vzdělávání s lektorem (resp. lektory) budou jednotlivé workshopy určeny pro 20 osob. V průběhů 10 měsíců proběhne celkem 5 workshopů. Workshopy budou zakončeny řádným hodnocením nabytých vědomostí (formální ověření znalostí).

 

KA 3: Fáze implementace bezprostředně navazuje na předchozí klíčové aktivity. V rámci této části dojde k převedení konkrétních cílů a aktivit formulovaných v akčním plánu strategického dokumentu "Chytrý VALMEZ" do praxe. Klíčová aktivita bude probíhat během období 01/2018 - 12/2018.

Součástí KA 3 bude pokračující fungování řídící a pracovní struktury (ve formě řídícího výboru, pracovních skupin, veřejných debat a dalších možností spolupráce a komunikace) vytvořené v souvislosti s využitím konceptu "Chytrý VALMEZ".

Výstupem aktivity budou konkrétní projektové záměry (ať už ve fázi projektové přípravy nebo skutečné realizace) naplňující v praxi cíle strategického dokumentu "Chytrý VALMEZ".

 

Další práva a povinnosti plnění veřejné zakázky vyplývají ze závazného návrhu smlouvy, která je přílohou této výzvy. Návrh smlouvy je pro účastníka závazný, zadavatel její změnu nepřipouští. Účastník do této smlouvy pouze doplní své identifikační údaje a nabídkovou cenu.

 

Dostupnost výzvy k podání nabídek včetně všech příloh

Výzva k podání nabídek je včetně všech příloh zveřejněna na webových stránkách zadavatele a na portálu www.esfcr.cz.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

předpokládaný termín zahájení: 1. 3 .2017

předpokládaný termín dokončení: 31. 12. 2018

Místo plnění

Město Valašské Meziříčí

 

Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti.

Ekonomickou výhodností nabídek se pro účely této veřejné zakázky rozumí nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH. 

Způsob hodnocení nabídek

 Nabídky budou seřazeny od nejnižší po nejvyšší.

 

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

 

1. Zadavatel požaduje splnění základní způsobilosti. Způsobilým není dodavatel, který:

  1. byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží; u právnické osoby musí tento předpoklad splňovat právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu (je-li členem statutárního orgánu právnická osoba musí podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele); popř. též vedoucí pobočky závodu;
  2. má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;
  3. má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;
  4. má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;
  5. je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Způsob prokázání:

Dodavatel prokazuje splnění základních způsobilosti předložením čestného prohlášení o splnění základních způsobilosti, které je přílohou této výzvy. Čestné prohlášení nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka. Zadavatel si vyhrazuje právo požádat o předložení dokladů dle § 75 ZZVZ.

  1. Výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán ne starší 90 dnů ke dni podání nabídky (komory).

 

  1. Doklad o oprávnění k podnikání: předložením živnostenského oprávnění či výpisu ze živnostenského rejstříku v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.

 

  1. Seznam 3 realizovaných významných služeb obdobného charakteru, které povahou korespondují s předmětem zakázky, poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby poskytnutí a identifikace objednatele.

Zadavatel požaduje tyto významné služby:

  • 2 služby v oblasti vzdělávání zaměřené na vzdělávání v oblasti samosprávy s minimálním rozsahem 50 tis. bez DPH u každé z nich

 

  • 1 služba v oblasti tvorby strategického plánování se zaměřením na obce a města s minimálním rozsahem 130 tis. bez DPH

5.

1.požadované vzdělání: ukončené vysokoškolské vzdělání

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Dodavatel může podat pouze jednu nabídku, a to na celý předmět veřejné zakázky.

Dodavatel, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.

Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyloučí.

Podává-li nabídku více dodavatelů společně, jsou povinni ve své nabídce uvést adresu pro doručování písemností zadavatele. Odesláním písemnosti na tuto adresu se má za to, že ji zadavatel odeslal všem účastníkům společné nabídky. Zadavatel má však právo odeslat písemnost i každému účastníku společné nabídky samostatně.

Nabídky se podávají písemně, a to v listinné podobě. Nabídky musí být v listinné podobě podány v jednom vyhotovení v originále. Účastník podává nabídku ve lhůtě pro podání nabídek. Nabídka účastníka nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce včetně CD/DVD nosiče.

Nabídka bude předložena v následujícím členění:

  1. krycí list nabídky s identifikačními údaji účastníka, nabídkovou cenou a podpisem oprávněné osoby (osob) účastníka (náležitosti viz příloha)
  2. plná moc, pokud nabídku podepisuje zmocněná osoba
  3. návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou dodavatele (vzor viz příloha). Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
  4. doklady, jimiž účastník prokazuje splnění kvalifikace:
    1. čestné prohlášení o základní způsobilosti (vzor viz příloha),
    2. výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm účastník zapsán,
    3. doklad o oprávnění k podnikání
    4. seznam realizovaných služeb
    5. osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Účastník je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v Kč v členění celková cena bez DPH, DPH, celková cena včetně DPH.

Další požadavky týkající se ceny předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky.

Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.

 Kontaktní osoba zadavatele pro vysvětlení zadávacích podmínek:

Mgr. Janka Gorduličová, referent Oddělení právního MěÚ Valašské Meziříčí

tel. +420 571 674 247

e-mail: gordulicova@muvalmez.cz

Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na svých webových stránkách, rovněž tak na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební podmínky:

  • Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (inflační doložka nebo změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)
  • Předmět plnění bude hrazen poskytovateli postupně po provedení každé jednotlivé klíčové aktivity, podrobněji uvedeno v závazném návrhu smlouvy, která je přílohou této výzvy.
  • Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti a další platební podmínky vyplývají ze závazného návrhu smlouvy, která je přílohou této výzvy.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
  • Zadavatel nehradí účastníkům náklady vzniklé z účasti v řízení.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení výběrového řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 4. 1. 2017
 
Aktualizováno: 12. 1. 2017