- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Využití konceptu Smart City pro rozvoj města Valašského Meziříčí
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10920
Název zakázky: Využití konceptu Smart City pro rozvoj města Valašského Meziříčí
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 1. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Valašské Meziříčí
Sídlo zadavatele: Náměstí 7, 757 01 Valašské Meziříčí
- Jméno: Bc. Robert Stržínek, starosta, +420 571 621 341, starosta@muvalmez.cz
IČ zadavatele: 00304387
DIČ zadavatele: CZ00304387
- Jméno: Ing. Daniel Šulák
- Telefon: +420 571 674 335
- E-mail: sulak@muvalmez.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 1. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídku lze podat osobně, nebo kurýrní službou v pracovních dnech Po, St v době od 8:00 do 11:30 hodin a od 12:00 do 17:00 hodin, Út, Čt, Pá v době od 8:00 do 11:30 hodin a od 12:00 do 13:30 hodin na podatelně zadavatele – Městský úřad Valašské Meziříčí, Soudní 1221, 757 38 Valašské Meziříčí nebo zaslat na adresu – Městský úřad Valašské Meziříčí, Oddělení právní MěÚ, Soudní 1221, 757 38 Valašské Meziříčí.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 520661,16 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: V průběhu lhůty pro podání nabídek byly zjištěny vážné nesrovnalosti a chyby ve výzvě k podání nabídek. Do předmětu veřejné zakázky byla zahrnuta klíčová aktivita, kterou nelze ocenit v souladu s poskytnutím dotace. Z tohoto důvodů je nutné nesrovnalosti odstranit a výzvu přepracovat.
Datum ukončení: 12. 1. 2017
Soubory ke stažení:
Registrační číslo projektu |
CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002935 |
Název projektu |
Operační program Zaměstnanost |
Místo pro podání nabídek |
Nabídku lze podat osobně, nebo kurýrní službou v pracovních dnech Po, St v době od 8:00 do 11:30 hodin a od 12:00 do 17:00 hodin, Út, Čt, Pá v době od 8:00 do 11:30 hodin a od 12:00 do 13:30 hodin na podatelně zadavatele – Městský úřad Valašské Meziříčí, Soudní 1221, 757 38 Valašské Meziříčí nebo zaslat na adresu – Městský úřad Valašské Meziříčí, Oddělení právní MěÚ, Soudní 1221, 757 38 Valašské Meziříčí. Další podmínky: Účastníci podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném: „Využití konceptu Smart City pro rozvoj města Valašského Meziříčí“ a slovy: „NEOTVÍRAT“. Na obálce či obalu bude uvedena identifikace účastníka (včetně e-mailového či telefonického kontaktu). Obálka či jiný obal musí být dostatečným způsobem zajištěn proti manipulaci. Všechny nabídky musí být doručeny nejpozději do času stanoveného pro ukončení lhůty pro podání nabídek. Nabídka, která bude zadavateli doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se neotevírá a nehodnotí. O tom, že nabídka byla doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, vyrozumí zadavatel účastníka, který nabídku podal, do 5 pracovních dnů od identifikace této skutečnosti zveřejněním oznámení na portálu www.esfcr.cz. |
Otevírání obálek |
Otevírání obálek s nabídkami proběhne dne 18. 1. 2017 od 10:15 hod. v sídle zadavatele – malá zasedací místnosti MěÚVM (budova radnice), Náměstí 7, 757 01 Valašské Meziříčí Otevírání obálek se může účastnit jeden zástupce účastníka, jehož nabídka byla podána ve lhůtě pro podání nabídek. Otevírání nabídek se dále účastní komise jmenována zadavatelem a osoby oprávněné provádět administraci veřejné zakázky. |
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem veřejné zakázky jsou služby, týkající se zlepšení stávajícího systému plánování a rozvoje území města, a to prostřednictvím optimalizace procesů a postupů využívaných místní samosprávou, posílením a koordinací strategického plánování rozvoje a zvýšením efektivity a transparentnosti fungování tohoto procesu. Předmět v sobě zahrnuje tyto dílčí služby:
KA 1: Strategický dokument s názvem "Chytrý VALMEZ" bude zpracován v rámci modelu široké spolupráce a komunikace mezi všemi aktéry rozvoje území města (veřejná správa, podnikatelé, neziskový sektor, občané aj.). Dokument bude analyzovat podmínky a definovat přístup města Valašského Meziříčí k rozvoji svého území s využitím konceptu Smart City v jeho širším vymezení (kdy moderní technologie ve spojení s lidským a sociálním kapitálem a širší hospodářskou politikou státu dokáží úspěšně působit na rozvoj města a jeho fungování). Samotné zpracování strategického dokumentu bude zajištěno subjektem s dostatečnými odbornými předpoklady a teoreticko-praktickými znalostmi konceptu Smart City (mimo jiné umožní zajištění přenosu nových a nezávislých myšlenek zvenčí), ovšem se silným prvkem komunitního projednávání obsahu vznikajícího dokumentu (mimo jiné umožní přizpůsobení obsahu dokumentu místnímu prostředí města Valašského Meziříčí). Bude se tedy jednat o využití kombinace dvou tradičních přístupů ke strategickému plánování regionálního rozvoje (expertní a komunitní), což dovolí aplikovat na vznikající strategický dokument výhody obou těchto metod a eliminovat jejich nevýhody. Na začátku realizace projektu bude pro tvorbu strategického dokumentu vytvořena řídící a pracovní struktura (ve formě řídícího výboru, pracovních skupin, veřejných debat a dalších možností spolupráce a komunikace), která bude využita po celou dobu projektu pro přinášení nápadů, připomínkování zpracování dokumentu, ale i ve fázi implementace dokumentu. Fungování vytvořené řídící a pracovní struktury, fungování spolupráce a komunikace bude zajištěno odborným garantem projektu. Odborný garant projektu bude zajišťovat koordinaci veškerých činností projektu z odborného hlediska. Zapojení širokého spektra místních aktérů rozvoje (místní samosprávy, subjektů neziskového sektoru, občanů města, podnikatelů, zástupců jiných orgánů veřejné správy s působností na území města a dalších) do přípravy strategického dokumentu "Chytrý VALMEZ" je naprosto zásadním prvkem, který je plně v souladu s teoretickými aspekty konceptu Smart City a požadavky na zapojení místní komunity do plánování rozvoje území města. Využito tak může být nabízejících se synergií v činnosti subjektů z různých sektorů, dojde také k podpoře vzniku nových partnerství na místní úrovni. V rámci zmiňované řídící a pracovní struktury se předpokládá zřízení 1 řídícího výboru a 6 pracovních skupin, které budou kopírovat hlavní témata konceptu Smart City zahrnutá do projektu:
Řídící výbor bude koncipován jako kolektivní orgán sestávající z členů politické a úřednické reprezentace města a zástupců dalších zainteresovaných skupin (neziskový sektor, podnikatelský sektor, jiné orgány veřejné správy). Řídící výbor bude koordinovat veškeré činnosti směřující ke zpracování strategického dokumentu vč. dohledu nad činností pracovních skupin a jejich výstupy. Pracovní skupiny budou vždy personálně obsazeny tak, aby bylo zajištěno různorodé a rovnoměrné zastoupení všech skupin aktérů místního rozvoje, ale i odbornost členů těchto skupin dle výše definovaných témat. Jednání pracovních skupin bude probíhat za účasti zástupců externího zpracovatele strategického dokumentu a za účasti odborného garanta projektu, kteří budou usměrňovat a moderovat průběh jejich jednání. Zapojení širší veřejnosti (občanů města) do zpracování strategického dokumentu bude zajištěno využitím vhodné kombinace komunikačních a partnerských metod (např. veřejné debaty, ankety, komunikace pomocí sociálních sítí). Struktura strategického dokumentu "Chytrý VALMEZ" bude splňovat veškeré požadavky obecně kladené teorií i praxí na tento typ dokumentů s tím, že v případě vhodnosti bude využito také nových přístupů ke zpracování strategických dokumentů v kontextu přístupu Smart City (s možným využitím příkladů dobré praxe v této tematické oblasti zejména ze zahraničí). Rámcově tak strategický dokument „Chytrý VALMEZ“ bude obsahovat tyto části:
KA 2: Důležitou součástí správného uchopení konceptu Smart City ve Valašském Meziříčí je také vzdělávání všech relevantních aktérů. Klíčová aktivita zahrnuje workshopy zaměřené na klíčová témata konceptu Smart City. Aktivita bude probíhat během prvních 10 měsíců realizace projektu (03/2017 - 12/2017) paralelně s přípravou strategického dokumentu "Chytrý VALMEZ". Hlavním záměrem KA 2 je přiblížení teoretického konceptu Smart City místním podmínkám s ambicí vytvoření tvůrčího prostředí pro formulaci strategie a její následnou implementaci.
Bude se jednat o následující tematické workshopy: a) Smart City - základní východiska, část I. (podrobné vysvětlení konceptu, iniciace zájmu o řešenou problematiku mezi stakeholdery, praktické ukázky řešení), b) Smart City - základní východiska, část II. (podrobné vysvětlení konceptu, iniciace zájmu o řešenou problematiku mezi stakeholdery, praktické ukázky řešení), c) Smart City - inspirace od úspěšných (zejm. uvedení příkladů dobré praxe, mezi lektory těchto workshopů budou zastoupeni reprezentanti municipalit se zkušeností s využitím konceptu Smart City), d) Smart City - možnosti financování implementační fáze (detailní představení možných prostředků pro financování chytrých řešení, a to se zaměřením na externí zdroje - zejména ESI fondy), e) Smart City - jak komunikovat (využití sociálních sítí a dalších moderních komunikačních nástrojů pro zvyšování povědomí o konceptu Smart City v kontextu plánování a realizování rozvojových aktivit na municipální úrovni). Rozsah každého workshopu bude minimálně 8 hodin (hodinou se rozumí hodina v délce 60 minut) a pro všechny účastníky workshopů budou ke každému tématu zpracovány výstupy jednotlivých workshopů do studijních podkladů. S ohledem na větší interakci účastníků vzdělávání s lektorem (resp. lektory) budou jednotlivé workshopy určeny pro 20 osob. V průběhů 10 měsíců proběhne celkem 5 workshopů. Workshopy budou zakončeny řádným hodnocením nabytých vědomostí (formální ověření znalostí).
KA 3: Fáze implementace bezprostředně navazuje na předchozí klíčové aktivity. V rámci této části dojde k převedení konkrétních cílů a aktivit formulovaných v akčním plánu strategického dokumentu "Chytrý VALMEZ" do praxe. Klíčová aktivita bude probíhat během období 01/2018 - 12/2018. Součástí KA 3 bude pokračující fungování řídící a pracovní struktury (ve formě řídícího výboru, pracovních skupin, veřejných debat a dalších možností spolupráce a komunikace) vytvořené v souvislosti s využitím konceptu "Chytrý VALMEZ". Výstupem aktivity budou konkrétní projektové záměry (ať už ve fázi projektové přípravy nebo skutečné realizace) naplňující v praxi cíle strategického dokumentu "Chytrý VALMEZ".
Další práva a povinnosti plnění veřejné zakázky vyplývají ze závazného návrhu smlouvy, která je přílohou této výzvy. Návrh smlouvy je pro účastníka závazný, zadavatel její změnu nepřipouští. Účastník do této smlouvy pouze doplní své identifikační údaje a nabídkovou cenu.
|
|
Dostupnost výzvy k podání nabídek včetně všech příloh |
Výzva k podání nabídek je včetně všech příloh zveřejněna na webových stránkách zadavatele a na portálu www.esfcr.cz. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
předpokládaný termín zahájení: 1. 3 .2017 předpokládaný termín dokončení: 31. 12. 2018 |
Místo plnění |
Město Valašské Meziříčí |
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti. Ekonomickou výhodností nabídek se pro účely této veřejné zakázky rozumí nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou seřazeny od nejnižší po nejvyšší.
|
|
|
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
1. Zadavatel požaduje splnění základní způsobilosti. Způsobilým není dodavatel, který:
Způsob prokázání: Dodavatel prokazuje splnění základních způsobilosti předložením čestného prohlášení o splnění základních způsobilosti, které je přílohou této výzvy. Čestné prohlášení nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka. Zadavatel si vyhrazuje právo požádat o předložení dokladů dle § 75 ZZVZ.
Zadavatel požaduje tyto významné služby:
5. 1.požadované vzdělání: ukončené vysokoškolské vzdělání |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Dodavatel může podat pouze jednu nabídku, a to na celý předmět veřejné zakázky. Dodavatel, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyloučí. Podává-li nabídku více dodavatelů společně, jsou povinni ve své nabídce uvést adresu pro doručování písemností zadavatele. Odesláním písemnosti na tuto adresu se má za to, že ji zadavatel odeslal všem účastníkům společné nabídky. Zadavatel má však právo odeslat písemnost i každému účastníku společné nabídky samostatně. Nabídky se podávají písemně, a to v listinné podobě. Nabídky musí být v listinné podobě podány v jednom vyhotovení v originále. Účastník podává nabídku ve lhůtě pro podání nabídek. Nabídka účastníka nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce včetně CD/DVD nosiče. Nabídka bude předložena v následujícím členění:
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Účastník je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v Kč v členění celková cena bez DPH, DPH, celková cena včetně DPH. Další požadavky týkající se ceny předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Kontaktní osoba zadavatele pro vysvětlení zadávacích podmínek: Mgr. Janka Gorduličová, referent Oddělení právního MěÚ Valašské Meziříčí tel. +420 571 674 247 e-mail: gordulicova@muvalmez.cz Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na svých webových stránkách, rovněž tak na portálu www.esfcr.cz. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Platební podmínky:
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení výběrového řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.