Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Výzkum sociálních služeb v SO ORP Kutná Hora

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12364

Název zakázky: Výzkum sociálních služeb v SO ORP Kutná Hora

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 6. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Město Kutná Hora

Sídlo zadavatele: Havlíčkovo náměstí 552/1, 284 01 Kutná Hora – vnitřní město

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Marián Šlesingr, DiS.
  • Telefon: +420724985362
  • E-mail: slesingr@mu.kutnahora.cz

IČ zadavatele: 00236195

DIČ zadavatele: CZ00236195

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Marián Šlesingr, DiS.
  • Telefon: +420724985362
  • E-mail: slesingr@mu.kutnahora.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 7. 2018 08:00

Místo pro podání nabídek:
V listinné podobě: Město Kutná Hora, Havlíčkovo náměstí 552/1, 284 01 Kutná Hora – vnitřní město V elektronické podobě: https://zakazky.kutnahora.cz/profile_display_2.html

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zpracování výzkumné zprávy s následujícím zadáním:

Demografická prognóza území správního obvodu obce s rozšířenou působností Kutná Hora (dále jen SO ORP KH) do roku 2028; analýza a prognóza sociálních potřeb a problémů u vybraných cílových skupin na území SO ORP KH do roku 2028; analýza vývoje a prognóza potřebnosti sociálních služeb území SO ORP KH do roku 2028; a finanční analýza sociálních služeb.

Vybrané cílové skupiny jsou:

  • Senioři, osoby starší 65 let
  • Osoby se zdravotním postižením
  • Osoby s duševním onemocněním, mentálním a kombinovaným postižením
  • Ohrožené děti, mládež a rodiny
  • Osoby sociálně vyloučené

Sociální potřeby a problémy vybraných cílových skupin jsou (definováno dle vybraných částí § 3 zákona č. 108/2006 Sb., o soc. službách, ve znění pozdějších předpisů):

  • nepříznivé sociální situace, kdy dochází k oslabení nebo ke ztrátě schopnosti z důvodu věku, nepříznivého zdravotního stavu, pro krizovou sociální situaci, životní návyky a způsob života vedoucí ke konfliktu se společností, sociálně znevýhodňující prostředí, ohrožení práv a zájmů trestnou činností jiné fyzické osoby nebo z jiných závažných důvodů řešit vzniklou situaci tak, aby toto řešení podporovalo sociální začlenění a ochranu před sociálním vyloučením,
  • zdravotní stav, který podle poznatků lékařské vědy trvá nebo má trvat déle než 1 rok, a který omezuje funkční schopnosti nutné pro zvládání základních životních potřeb,
  • potřeby a problémy osob ohrožených vyčleněním nebo vyčleněné mimo běžný život společnosti a nemožnost se do něj zapojit v důsledku nepříznivé sociální situace,
  • potřeby a problémy osob se zdravotním postižením, mentálním nebo kombinovaným postižením, jehož dopady činí nebo mohou činit osoby závislé na pomoci jiné osoby,
  • a další objevené potřeby, na které nenasedají sociální služby ve smyslu zákona č. 108/2006Sb., o soc. službách, ve znění pozdějších předpisů

 

Obsahem výzkumné zprávy budou tyto analýzy a prognózy:

1. Demografická prognóza SO ORP KH do roku 2028.

Jaké lze očekávat demografické změny ve vývoji obyvatelstva SO ORP KH?
Jak se bude vyvíjet věkové rozložení obyvatel SO ORP KH?
Jak bude region SO ORP KH ovlivňovat vnitrostátní i mezinárodní migrace?

2. Analýza a prognóza sociálních potřeb a problémů obyvatel a území SO ORP KH do roku 2028.

Jaké jsou hlavní sociální potřeby a problémy obyvatel SO ORP KH?
Jaké je rozložení obyvatel ORP KH co se týče jejich sociálních potřeb a problémů v jednotlivých obcích a městech SO ORP KH?
Jaký lze očekávat vývoj sociálních potřeb a problémů v SO ORP KH do roku 2028?
Jaká rizika a zkreslení se objevují při zjišťování sociálních potřeb a problémů obyvatel na území SO ORP KH?

3. Analýza vývoje a prognóza potřebnosti sociálních služeb a území SO ORP KH do roku 2028.

Jaké druhy sociálních služeb a s jakými kapacitami budou na území SO ORP KH potřeba k uspokojení sociálních potřeb a problémů obyvatel SO ORP KH ve výhledu do roku 2028?
Jsou kapacity stávajících sociálních služeb dostatečné pro uspokojení sociálních potřeb obyvatel SO ORP KH?
Je místní a časová dostupnost stávajících sociálních služeb dostatečná pro uspokojení sociálních potřeb obyvatel SO ORP KH?
Jaké postupy je vhodné volit při dlouhodobém sledování a vyhodnocování potřebnosti sociálních služeb?

4. Finanční analýza sociálních služeb.

Jaký lze očekávat vývoj nákladů na zajištění sociálních služeb pro obyvatele SO ORP KH do roku 2028?
Jaké jsou náklady na zajištění sociálních služeb pro občany SO ORP KH?
Jaké jsou náklady na hodinu poskytované péče/pomoci/poradenství jednotlivého druhu služby?

 

Výstupem výzkumné zprávy bude prolnutí všech čtyř oblastí/analýz do odpovědi na hlavní výzkumnou otázku:

Je sít sociálních služeb v SO ORP KH správně nastavena, aby mohla efektivně řešit sociální potřeby a problémy, které přinese demografický vývoj v regionu, s výhledem do roku 2028?

Výsledek poslouží jako podklad pro tvorbu Střednědobého plánu sociálních služeb na území SO ORP Kutná Hora v letech 2021 až 2023.

Výstupem zakázky je také zpracování dvou průběžných informativních zpráv o obsahu minimálně 7 stran, informace o dílčích aktivitách a formách výzkumu (tzv. PIZ). Předložení PIZ je určeno metodikovi a koordinátorovi projektu. Dojde k setkání a zhodnocení současného stavu, na základě předávacího protokolu dojde k vzájemné shodě mezi projektovým týmem a dodavatelem. Může dojít k případné opravě či doplnění průběžné zprávy.

Dalším výstupem zakázky budou dvě průběžné zprávy v počtu minimálně 14 stran odevzdané zadavateli v polovině doby realizace zakázky a před odevzdáním výzkumné zprávy.

Hlavním výstupem veřejné zakázky je zpracovaná výzkumná zpráva (vč. tabulek, grafů) v rozsahu minimálně 100 normostran. Obsahem zprávy bude metodologická část a část výzkumná (ideálně v poměru 20:80).

Navrhovaný text závěrečné zprávy musí být objednateli předložen min. 30 dní před dokončením ke schválení, finální verze pak nejpozději do 31. 07. 2019.

V nabídce musí být předloženy všechny požadované součásti, a to ve formě stanovené touto zadávací dokumentací. Vzory dokumentů, které mají být součástí nabídky, jsou uvedeny v samostatných přílohách.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 495868,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
K zahájení plnění veřejné zakázky dojde 01. 10. 2018. Závěrečná zpráva musí být objednateli předložena min. 30 dní před dokončením ke schválení, finální verze pak nejpozději do 30. 08. 2019. Délka realizace výzkumu bude činit 11 kalendářních měsíců.

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Kutná Hora, Havlíčkovo náměstí 552/1, 284 01 Kutná Hora – vnitřní město

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotící kritéria

Základním hodnotícím kritériem pro hodnocení nabídek je ekonomická výhodnost nabídky. Zadavatel stanovuje následující dílčí hodnotící kritéria (u každého kritéria je jeho váha uvedena v procentech):

1. Nabídková cena včetně DPH
(váha kritéria: 50 %)

2. Návrh způsobu realizace veřejné zakázky
(váha kritéria: 50 %)

 

Kritérium č. 1 - Nabídková cena

Jako nejvhodnější bude dle tohoto dílčího kritéria hodnocena nabídka uchazeče, který v nabídce uvede nejnižší nabídkovou cenu. Taková nabídka získá 100 bodů. Nabídková cena bude hodnocena podle její absolutní výše v korunách českých včetně DPH (v případě neplátců DPH celková nabídková cena). Bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce:

Celkové bodové hodnocení kritéria č. 1 = (nejnižší nabídková cena / hodnocená nabídková cena) x 100

 

Kritérium č. 2 - Návrh způsobu realizace veřejné zakázky

V rámci tohoto kritéria předloží uchazeč dokument „Návrh způsobu realizace veřejné zakázky“ v rozsahu, který nepřesáhne rozsah od 5 do 12 normostran. Návrh musí být zpracován s ohledem na požadovaný předmět veřejné zakázky. Zpracovaný dokument bude podkladem pro kvalitativní hodnocení nabídky a bude posuzován dle níže uvedených subkritérií. Hodnotící komise přidělí každé nabídce počet bodů v závislosti na posouzení předloženého návrhu.

 

Návrh metodologických nástrojů (specifikace délky pobytu v terénu, popis výzkumného vzorku, způsobu vytipování lokalit a popis zdrojů, způsobu oslovování respondentů, způsobu zpracování sebraných informací a harmonogramu) – váha 30 %

V rámci tohoto subkritéria bude nejlépe hodnocena nabídka, která předloží nejvhodnější a nejrealističtější metodologické nástroje vzhledem k zaměření a cílům výzkumu.

Hlavní posuzované oblasti budou:

  • popis výzkumného vzorku
  • způsob vytipování lokalit, oslovování respondentů
  • popis zdrojů
  • popis metod sběru dat
  • popis metod analýzy dat
  • vizualizace výzkumného designu („grafický náčrt vazeb metod sběru a analýzy dat“)
  • popis rizik
  • popis zkreslení
  • časový harmonogram

Jako nejkvalitnější bude posuzován návrh, který podchytí téma do největší šíře a hloubky.

Hodnotící komise sestaví pro toto subkritérium pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné, nejvhodnější nabídce přiřadí 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění tohoto subkritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Celkové bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce:

Celkové bodové hodnocení subkritéria B = počet bodů hodnocené nabídky x 0,30

 

Návrh výstupů (koncept obsahu předkládané výzkumné zprávy) – 40%

V rámci tohoto kritéria bude zadavatel hodnotit návrh, který nejlépe popíše:

strukturu a členění obsahu výzkumné zprávy 

  • (zpráva je určena pro aktéry plánování sociálních služeb, tj. pro veřejnost, pro uživatele sociálních služeb, pro poskytovatele sociálních služeb, pro pracovníky státní správy a samosprávy, pro členy orgánů volebních samospráv; zejména má sloužit jako podklad pro zpracování Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území SO ORP KH; členění a struktura obsahu musí předcházet zjednodušení a zkreslení informací; mělo by se jednat o přístupný, přehledný a srozumitelný dokument)

grafickou přehlednost výzkumné zprávy

  • (budou hodnoceny návrhy vizualizací informací uvedených ve výzkumné zprávě, tj. grafické uspořádání textu, využívání grafů, map, diagramů a dalších grafických možností)

Hodnotící komise sestaví pro toto subkritérium pořadí nabídek od nejvhodnější
k nejméně vhodné, nejvhodnější nabídce přiřadí 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění tohoto subkritéria ve vztahu
k nejvhodnější nabídce. Celkové bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce:

Celkové bodové hodnocení subkritéria B = počet bodů hodnocené nabídky x 0,40

 

Popis vnitřního fungování zpracovatelského týmu (počet členů zpracovatelského týmu, míra časové dotace na zapojení jednotlivých členů týmu do jednotlivých fází výzkumu a doba jejich pobytu v terénu) a spolupráce se zadavatelem (spolupráce a komunikace se zadavatelem v minimálním rozsahu setkání jednou za čtrnáct dnů) – váha 20 %

V rámci tohoto kritéria bude nejlépe hodnocen návrh, který prokáže nejvyšší počet členů zpracovatelského týmu a nejvyšší míru časové dotace na jejich zapojení v jednotlivých fázích výzkumu, na dobu pobytu v terénu a na komunikaci se zadavatelem včetně předkládání průběžných výsledků v minimálním rozsahu setkání jednou za čtrnáct dní.

Hodnotící komise sestaví pro toto subkritérium pořadí nabídek od nejvhodnější
k nejméně vhodné, nejvhodnější nabídce přiřadí 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění tohoto subkritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Celkové bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce:

Celkové bodové hodnocení subkritéria C = počet bodů hodnocené nabídky x 0,20

 

Výčet předchozích zkušeností členů realizačního týmu s realizací obdobných typů výzkumu a přehled pracovních zkušeností – váha 10 %

V rámci tohoto kritéria bude zadavatel hodnotit počet realizovaných výzkumů za všechny členy realizačního týmu v součtu, přičemž nejlépe bude ohodnocen ten, který doloží největší předchozí zkušenosti s obdobnými výzkumy a prací přímo na dané téma, méně pak ten, který realizoval výzkumy zaměřené na jiné oblasti výzkumů, jejichž součástí byl sběr informací v terénu. Za každý zrealizovaný relevantní výzkum získá uchazeč 3 body, za každý zrealizovaný relevantní výzkum mimo obor získá uchazeč 1 bod.

Celkové bodové hodnocení subkritéria D = počet bodů hodnocené nabídky x 0,10

Zadavatel uchazeče výslovně upozorňuje, že uvedení nepravdivých údajů povede k vyloučení uchazeče z účasti v zadávacím řízení, případně až k podání trestního oznámení.

Tabulka hodnocených výzkumů je následující:

 

 Výzkumy zaměřené na příslušné téma.Výzkumy zaměřené na jinou oblast výzkumu, jejichž součástí byl sběr informací v terénu (dále jen „výzkum mimo obor).
 Uchazeč uvede soupis názvů zpráv z výzkumů, na jejichž realizaci se člen týmu podílel a dále uvede roli v týmu.Uchazeč uvede soupis názvů zpráv z výzkumů, na jejichž realizaci se člen týmu podílel a dále uvede roli v týmu.
Příklad1. Analýza potřebnosti rozvoje sociálních služeb v Kroměříži / role metodik výzkumu

1. Analýza bariér při hledání zaměstnání na příkladu dlouhodobě nezaměstnaných v obci Litoměřice / role metodik výzkumu

Člen týmu č. 1  
Člen týmu č. 2  
Člen týmu č. 3  

 

Hodnotící komise vyhodnotí nabídky uchazečů dle výše uvedené tabulky.

Z takto získaných hodnot bude následně vybrána nejvhodnější nabídka v rámci tohoto dílčího kritéria (= nejvyšší bodový zisk v rámci kritéria).

 

Výsledné bodové hodnocení získané u jednotlivých nabídek v rámci tohoto dílčího kritéria bude dáno poměrem počtu dosažených bodů hodnocené nabídky oproti nabídce s nejvyšším bodovým ziskem v rámci tohoto dílčího kritéria. Celkové bodové hodnocení bude vypočteno dle vzorce:

                                                   bodový zisk hodnocené nabídky

Celkové bodové hodnocení = -------------------------------------------------------  x 100 x 0,10

            subkritéria D                  nejvyšší bodový zisk v rámci kritéria

 

 

Celkové bodové hodnocení kritéria č. 2 - Návrh způsobu realizace veřejné zakázky

Celkové bodové hodnocení dílčího kritéria bude vypočteno podle vzorce:

0,50 x (celkové bodové hodnocení subkritéria A hodnocené nabídky + celkové bodové hodnocení subkritéria B hodnocené nabídky + celkové bodové hodnocení subkritéria C hodnocené nabídky + celkové bodové hodnocení subkritéria D hodnocené nabídky

resp. podrobně (podrobný vzorec pro celkový výpočet kritéria č. 2):

0,50 x [(počet bodů za subkritérium A hodnocené nabídky x 0,30) + (počet bodů za subkritérium B hodnocené nabídky x 0,40) + (počet bodů za subkritérium C hodnocené nabídky x 0,20) + (počet bodů za subkritérium D hodnocené nabídky x 0,10)]

 

Celkové hodnocení nabídky

Výsledné hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle dílčích kritérií budou vynásobena příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot obou kritérií u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší bodové hodnoty. V případě rovnosti bodů nabídek na prvním místě bude mezi těmito nabídkami vybrána jako nejvhodnější nabídka s vyšším celkovým bodovým ziskem za kritérium č. 2, poté s vyšším bodovým ziskem za kritérium č. 1. V případě, že by nastala rovnost i mezi těmito hodnotami, bude nejvhodnější nabídka vybrána losem.

V souladu s výše popsaným postupem a vzorci bude celkové hodnocení nabídky vypočteno podle vzorce:

Celkový počet bodů = 0,50 x kritérium č. 1 + 0,50 x kritérium č. 2

resp. podrobně:

Celkový počet bodů = 0,50 x (nejnižší nabídková cena / hodnocená nabídková cena x 100) + 0,50 x počet bodů hodnocené nabídky za kritérium č. 2

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kvalifikaci splňuje uchazeč, který prokáže splnění kvalifikace specifikované níže.

Základní způsobilost

Splnění základní způsobilosti prokazuje uchazeč čestným prohlášením (vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 2 této výzvy).

Základní způsobilost splňuje uchazeč:

  • nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny nebo trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině; trestný čin obchodování s lidmi; trestné činy proti majetku – podvod, úvěrový podvod, dotační podvod, podílnictví, podílnictví z nedbalosti, legalizace výnosů z trestné činnosti, legalizace výnosů z trestné činnosti z nedbalosti; trestné činy hospodářské – zneužití informace a postavení v obchodním styku, sjednání výhody při zadání veřejné zakázky, při veřejné soutěži a veřejné dražbě, pletichy při zadání veřejné zakázky a při veřejné soutěže, pletichy při veřejné dražbě, poškození finančních zájmů Evropské unie; trestné činy obecně nebezpečné; trestné činy proti ČR, cizímu státu a mezinárodní organizaci; trestné činy proti pořádku ve věcech veřejných – trestné činy proti výkonu pravomoci orgánu veřejné moci a úřední osoby, trestné činy úředních osob, úplatkářství, jiná rušení činnosti orgánu veřejné moci; nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele;
  • nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;
  • nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;
  • nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;
  • není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele;

 

Profesní způsobilost

Prokázání profesní způsobilosti splní uchazeč předložením čestného prohlášení (vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 2 této výzvy), z jehož obsahu bude zřejmé, že níže uvedenou profesní způsobilost požadovanou zadavatelem splňuje a zároveň předložením:

  • výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence (např. živnostenský rejstřík), pokud je v ní zapsán,
  • dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci
  • (v případě, že nabídku podává uchazeč, který je oprávněn realizovat předmět veřejné zakázky na základě jiných právních předpisů, je postačující i doklad o registraci subjektu, případně doklad obdobného charakteru, z něhož je toto oprávnění zřejmé),
  • tj. uchazeč v nabídce předkládá nejen čestné prohlášení (příloha č. 2 této výzvy), ale i výše uvedené doklady. Doklady dle písm. a) a b) výše postačí, když uchazeč předloží v prosté kopii. 

 

Technická kvalifikace

Prokázání technické kvalifikace splní uchazeč předložením čestného prohlášení (vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 2 této výzvy), z jehož obsahu bude zřejmé, že níže uvedenou technickou kvalifikaci požadovanou zadavatelem splňuje – uchazeč je povinen vyplnit čl. III čestného prohlášení (tj. uchazeč v nabídce nepředkládá níže uvedené doklady, ale prohlašuje, že tuto technickou kvalifikaci splňuje).

Zadavatel požaduje prokázat následující technickou kvalifikaci:

a) zakázka obdobného charakteru,
b) osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci členů realizačního týmu.

Ad a) Zakázka obdobného charakteru

Uchazeč v čestném prohlášení uvede seznam zakázek obdobného charakteru vyplněním tabulky uvedené v příloze č. 2 této výzvy.

Uchazeč splňuje technickou kvalifikaci, pokud v posledních 5 letech (počítáno zpětně od konce lhůty pro podání nabídek) realizoval alespoň 1 zakázku obdobného charakteru, jako je předmět této veřejné zakázky, tj. analýzu sociálních služeb v hodnotě (finančním objemu) alespoň 200.000 Kč včetně DPH.

V seznamu zakázek obdobného charakteru uvedeném v čl. III. čestného prohlášení uchazeč uvede u každé zakázky předmět plnění, dobu realizace, identifikační údaje objednatele a cenu zakázky.

Zadavatel může v rámci součinnosti před uzavřením smlouvy požadovat po vybraném uchazeči předložení následujících dokladů (uchazeči nejsou povinni tyto doklady předkládat v nabídce):

osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle předchozího bodu od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.

Ad b) Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci členů realizačního týmu

Uchazeč v čestném prohlášení uvede seznam členů týmu vyplněním tabulky III. 2 uvedené v příloze č. 2 této výzvy.

Uchazeč splňuje tuto technickou kvalifikaci, pokud osvědčí vzdělání a odbornou kvalifikaci minimálně 3 členů týmu, kteří se budou účastnit realizace veřejné zakázky, v následujícím minimálním složení a za splnění následujících podmínek:

1 člen týmu

vysokoškolské vzdělání minimálně magisterského stupně,
alespoň 3 roky praxe v oblasti provádění nebo řízení sociálně vědního výzkumu,
alespoň 3 roky praxe se zpracováváním analýz, studií či jiných dokumentů.

 

2 členové týmu (níže uvedené požadavky musí splňovat každý z nich samostatně)

vysokoškolské vzdělání minimálně bakalářského stupně,
alespoň 1 rok praxe v oblasti provádění sociálně-vědního terénního výzkumu (zadavatel upozorňuje, že studium v doktorském studijním programu a terénní výzkumy v rámci studia lze do praxe započítat).

 

V seznamu členů týmu uvedeném v čl. III.2 čestného prohlášení uchazeč uvede:

jména a příjmení členů týmu,
nejvyšší dosažené vzdělání,
relevantní praxe (subjekt, u kterého byla realizována, obsah a délka).

 

Zadavatel může v rámci součinnosti před uzavřením smlouvy požadovat po vybraném uchazeči předložení následujících dokladů (uchazeči nejsou povinni tyto doklady předkládat v nabídce):

  • doklady o vzdělání,
  • podepsané strukturované profesní životopisy členů týmu, z jejichž obsahu bude zřejmé splnění uvedených podmínek.

Členové týmu uvedení v nabídce uchazeče se musí aktivně podílet na plnění veřejné zakázky. V případě potřeby změny člena týmu oproti osobám uvedeným v nabídce uchazeče je tato možná pouze se souhlasem zadavatele. Zadavatel tento souhlas neudělí v případě, že by po takové změně tým kumulativně nesplňoval veškeré požadavky zadavatele na tým uvedené v tomto článku.

 

Prokazování splnění kvalifikace

Splnění kvalifikace prokazuje uchazeč předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že kvalifikace požadovaná zadavatelem splňuje. Vzor tohoto čestného prohlášení je uveden v příloze č. 2. Tento vzor není pro uchazeče závazný, uchazeč je oprávněn předložit čestné prohlášení prokazující splnění kvalifikace i v jiné podobě.

Zadavatel je oprávněn (nikoliv povinen) vyzvat vybraného uchazeče, se kterým má být uzavřena smlouva, aby před jejím uzavřením předložil zadavateli originály nebo kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace v rozsahu obdobně dle § 104 zákona.

 

Postup zadavatele při posouzení kvalifikace

Zadavatel posoudí prokázání splnění kvalifikace dodavatele z hlediska stanovených požadavků.

Zadavatel může požadovat po uchazeči, aby písemně objasnil předložené informace či doklady nebo předložil další informace či doklady prokazující splnění kvalifikace. Uchazeč je povinen splnit tuto povinnost v přiměřené lhůtě stanovené zadavatelem.

Zvláštní způsoby prokázání kvalifikace 

Uchazeči zapsaní v seznamu kvalifikovaných dodavatelů (§ 226 a násl. zákona) mohou prokázat splnění základní způsobilosti dle § 74 zákona a profesní způsobilosti podle § 77 písm. zákona v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění této profesní způsobilosti pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění profesní způsobilosti pro plnění veřejné zakázky, výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne starším než 3 měsíce. Obdobně může uchazeč prokázat splnění základní a profesní způsobilosti certifikátem systému certifikovaných dodavatelů (§ 233 a násl. zákona) za podmínek stanovených zákonem ne starším než 3 měsíce.

 

Prokazování kvalifikace v případě podání společné nabídky

Má-li být předmět veřejné zakázky plněn několika dodavateli společně, bude zadavatel postupovat obdobně dle § 74 a § 77 zákona. Uchazeč v takovém případě ve své nabídce předloží čestné prohlášení (dle přílohy č. 2) všech dodavatelů podávajících společnou nabídku, že splňují kvalifikaci.

 

Důsledek nesplnění kvalifikace

Neprokáže-li uchazeč splnění kvalifikace v plném rozsahu, bude vyloučen z účasti v zadávacím řízení. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zpracování nabídky

Nabídky musí být zpracovány a podány v souladu s požadavky zadavatele uvedenými v této zadávací dokumentaci.

Nabídky včetně veškeré dokumentace vztahující se k předmětu veřejné zakázky budou zpracovány v českém jazyce.

Nabídky nebudou obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Uchazeč podává všechny součásti nabídky (krycí list, čestné prohlášení k prokázání kvalifikace, podklady pro hodnocení, smlouva apod.).

Předkládá-li uchazeč ve své nabídce prohlášení, návrh smlouvy či jiný dokument, který má být uchazečem dle této výzvy podepsán, musí být takový dokument opatřen podpisem. Zadavatel uzná jak podpis uznávaným elektronickým podpisem, tak i ručně podepsané (naskenované) dokumenty.

 

Obsah nabídky

Uchazeč použije pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech těchto pokynů pro zpracování nabídky:

 

1. Krycí list nabídky vypracovaný dle přílohy č. 1 této výzvy;

2. Kvalifikace:

Uchazeč předloží tyto doklady k prokázání splnění kvalifikace:

- čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti a splnění kvalifikace dle přílohy č. 2 této výzvy

- výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence

- příslušné oprávnění k podnikání

 

3. Návrh smlouvy o dílo

V této části nabídky uchazeč předloží Návrh smlouvy o dílo, který bude podepsán oprávněnou osobou uchazeče jednat za nebo jménem uchazeče a případně otiskem razítka uchazeče. Do návrhu smlouvy o dílo budou uchazečem doplněny identifikační údaje, nabídková cena. Návrh smlouvy o dílo je přílohou č. 3 této Výzvy.

 

4. Vlastní cenová nabídka

Uchazeč předloží cenovou nabídku, která nepřekročí předpokládanou hodnotu zakázky v Kč bez DPH uvedenou v této výzvě.

 

5. Návrh způsobu realizace veřejné zakázky
 

6. Ostatní doklady a dokumenty (např. plná moc).
 

7. CD

 

Dodavatel předloží scan celé nabídky „ORIGINÁL“ ve formátu PDF na CD. CD bude označeno názvem veřejné zakázky a jménem dodavatele.

 

Podání nabídky

Nabídky se podávají v elektronické nebo listinné podobě.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč je povinen předložit ve své nabídce celkovou nabídkovou cenu za plnění předmětu veřejné zakázky doplněním její celkové výše do čl. III odst. 1 návrhu smlouvy, který je uveden v příloze č. 3 této výzvy.

Nabídková cena bude uvedena jako celková nabídková cena za realizaci předmětu veřejné zakázky v rozsahu požadovaném zadavatelem v této výzvě.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky podle podmínek stanovených zadavatelem v této výzvě. Nabídková cena je cena konečná
a nepřekročitelná.

Celková nabídková cena bude zároveň uvedena ve stejné výši na krycím listu nabídky, jehož vzor tvoří přílohu č. 1.

Celková nabídková cena včetně DPH za předmět veřejné zakázky nesmí být vyšší než nejvyšší možná nabídková cena této veřejné zakázky včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Podání nabídek v listinné podobě Nabídky v listinné podobě lze podávat poštou nebo v pracovních dnech do podatelny zadavatele tak, aby nabídka byla doručena zadavateli do konce lhůty pro podání nabídek. Adresa pro podávání nabídek: Město Kutná Hora, Havlíčkovo náměstí 552/1284 01 Kutná Hora – vnitřní město Provozní doba podatelny: Pondělí: 7:30 – 16:30 Úterý: 7:30 – 14:30 Středa: 7:30 – 16:30 Čtvrtek: 7:30 – 14:30 Pátek: 7:30 – 11:30 a 12:00 -14:00 Nabídka v listinné podobě musí být podána v řádně uzavřené obálce, na které musí být uvedena adresa uchazeče. Obálka musí být dále označena nápisem: „Neotevírat – veřejná zakázka Výzkum sociálních služeb v SO ORP Kutná Hora“.V případě podání nabídky v listinné podobě uchazeč předloží nabídku ve 2 vyhotoveních. 1 vyhotovení nabídky bude označeno jako „Originál“ a druhé vyhotovení jako „Kopie“. Podání nabídek v elektronické podobě Nabídky v elektronické podobě lze podávat výhradně prostřednictvím systému E-ZAK Města Kutná Hora na adrese https://zakazky.kutnahora.cz/profile_display_2.html. Jiný způsob elektronického podání nabídky není přípustný. Nabídka podaná elektronicky jiným způsobem nebude posuzována ani hodnocena. Uchazeč předloží všechny doklady jako naskenované kopie v čitelné podobě. Elektronické nabídky musí být v elektronickém nástroji nahrány v plném znění vždy jako samostatné soubory, u nichž uchazeč zřetelně označí, které veřejné zakázky se týká. Nabídka zaslaná v elektronické podobě musí být opatřena elektronickým podpisem.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč v nabídce výslovně uvede kontaktní adresu pro písemný styk mezi uchazečem a zadavatelem. Pokud podává nabídku více uchazečů společně (společná nabídka), uvedou v nabídce kromě kontaktní adresy dle předchozí věty též osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto uchazeče při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Varianty nabídky, resp. více nabídek jednoho uchazeče, nejsou přípustné.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Žádost o dodatečné informace je možné doručit nejpozději 4 pracovní dny před koncem lhůty pro podání nabídek, a to pomocí elektronické komunikace v rámci profilu zadavatele E-ZAK, v listinné podobě do sídla zadavatele,). Pro podání dotazů k zadávací dokumentaci zadavatel stanoví výhradně písemnou formu (zadavatel nebude odpovídat na telefonické dotazy ani dotazy podané jiným způsobem, než je uvedeno v předchozí větě).Odpověď na včas podanou žádost o dodatečné informace bude do 2 pracovních dnů od jejího obdržení odeslána tazateli a všechny dodatečné informace budou uveřejněny na profilu zadavatele. Zadavatel není povinen obesílat všechny oslovené a známé uchazeče či zájemce všemi dodatečnými informacemi, tito jsou povinni sledovat profil zadavatele.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Uchazeč je vázán podmínkami této výzvy včetně jejích příloh.

Obchodní i platební podmínky jsou zpracované v podobě vzoru smlouvy, který je přílohou č. 3 této výzvy.

Uchazeč je povinen v nabídce předložit návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, a to plně v souladu se zápisem v obchodním rejstříku nebo jiné obdobné evidenci (dále jen „obchodní rejstřík“), tj. všemi osobami a formou uvedenou v obchodním rejstříku.

Pokud návrh nepodepisují osoby uvedené v obchodním rejstříku, žádá zadavatel o přiložení dokladu, z něhož vyplývá oprávnění jednající osoby jednat za uchazeče (např. plná moc, jmenovací listina osoby oprávněné jednat jménem uchazeče z titulu své funkce), aby bylo zřejmé, že návrh smlouvy je podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Návrh smlouvy musí být zpracován výhradně s pomocí vzoru, který je uveden v příloze č. 3 této výzvy. Vzor smlouvy nesmí být uchazeči měněn, vyjma údajů, u nichž vyplývá z jejich obsahu povinnost doplnění (uchazeč vyplní žlutě označené části). V případě nabídky podávané společně několika dodavateli je uchazeč oprávněn upravit návrh smlouvy nad rámec předchozí věty pouze s ohledem na tuto skutečnost.

Uchazeč je vázán svou nabídkou po dobu 90 dnů ode dne uplynutí lhůty pro podání nabídek, přičemž tato doba se prodlužuje o dobu, ve které má vybraný uchazeč poskytnout součinnost před uzavřením smlouvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 450000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SPF Group, s.r.o., se sídlem Bozděchova 99/6, 400 01 Ústí nad Labem, IČ 25492781

    Datum podpisu smlouvy: 3. 9. 2018

Datum ukončení: 3. 9. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 6. 2018
 
Aktualizováno: 11. 9. 2018