Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělání pro zaměstnance Č.V.PROTOTYP

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10915

Název zakázky: Vzdělání pro zaměstnance Č.V.PROTOTYP

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Č.V.PROTOTYP s.r.o.

Sídlo zadavatele: U Řeky 694, Hrabová, 720 00 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Vojtěch Černák, Tel.: +420 602 782 175, E-mail.: vojtech.cernak@cvprototyp.cz

IČ zadavatele: 25376675

DIČ zadavatele: CZ25376675

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Soňa Neničková
  • Telefon: +420 603 299 873
  • E-mail: sona.nenickova@cvprototyp.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 1. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
U Řeky 694, Hrabová, 720 00 Ostrava

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1150000,00 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
Viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Focus People s.r.o., se sídlem Prostřední Bludovice 781, 739 37 Horní Bludovice, IČ 02164469

    Datum podpisu smlouvy: 19. 1. 2017

Datum ukončení: 19. 1. 2017

Soubory ke stažení:

Registrační číslo projektu

CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004425

Název projektu

Vzděláváme zaměstnance Č.V.PROTOTYP

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem zakázky je zajištění realizaci 10 vzdělávacích kurzů v oblasti Měkkých a manažerských dovedností. Zadavatel požaduje realizaci kurzů jako celku. Všech kurzů se zúčastní 12 osob z manažerských pozic.

 

Specifikace a rozsah kurzů:

1) Vzdělávací program pro manažery (akreditovaný kurz)

- minimální hodinový rozsah 122 vyučovacích hodin (120 hodin výuky + 2 hodiny závěrečné zkoušky)

- 1 hodina = 45 minut

- zadavatel požaduje, aby se účastníci v rámci školení profesionalizovali v typických manažerských dovednostech souvisejících s řízením podniku jako celku a jeho jednotlivých oddělení. To znamená, že úspěšný absolvent kurzu musí umět stanovit reálnou strategii podniku a zajistit její naplňování. Musí umět řídit podřízené, delegovat na ně úkoly a kontrolovat jejich plnění. Profesionální manažer musí umět zvládat stres, řídit cash-flow podniku a zajistit efektivitu veškerých jemu podřízených procesů.

2) Aplikace vybraných metod řízení kvality v managementu podniku se zaměřením na ISO 9001, APQP a FMEA (neakreditovaný kurz)

- minimální hodinový rozsah 16 vyučovacích hodin (15 hodin výuky + 1 hodina závěrečné zkoušky)

- 1 hodina = 60 minut

- zadavatel požaduje, aby se účastníci v rámci školení naučili aplikovat vybrané kvalitářské přístupy v systému managementu podniku (nikoli výroby). Úspěšní absolventi musí znát normu ISO 9001 v její aktuální verzi, musí chápat speciální přístupy APQP a FMEA. Musí vědět, co je jejich cílem a jak toho cíle dosahovat.

3) Management změn pro profesionály (neakreditovaný kurz)

- minimální hodinový rozsah 16 vyučovacích hodin (15 hodin výuky + 1 hodina závěrečné zkoušky)

- 1 hodina = 60 minut

- cílem kurzu je naučit účastníky školení pokročilé metody řízení změn v systému managementu podniku. Úspěšní absolventi musí umět díky aplikaci získaných znalostí a zkušeností rychle definovat a měnit strategii firmy v závislosti na její aktuální situaci tak, aby nedošlo k žádným negativním dopadům na firmu nebo zaměstnance (například odchod pracovníků kvůli nedostatečné motivaci; nefunkčnost měněného oddělení apod.).

4) Hodnotící pohovory pro pokročilé se zaměřením na poskytování zpětné vazby (neakreditovaný kurz)

- minimální hodinový rozsah 16 vyučovacích hodin (15 hodin výuky + 1 hodina závěrečné zkoušky)

- 1 hodina = 60 minut

- v rámci školení se účastníci musí naučit poskytovat zpětnou vazbu svým podřízeným. Účastníci by měli po školení dokonale chápat dopady zpětné vazby na výkon a motivaci hodnoceného pracovníka. Speciální část je potřeba věnovat přípravě na hodnotící pohovory, které je nezbytné vést motivačně i když je poskytována negativní zpětná vazba. Z tohoto důvodu je důležité, aby si manažer dokázal představit reakci hodnoceného pracovníka a uměl jí přizpůsobit celkový způsob vedení pohovoru.

5) Vedení přijímacích pohovorů s cílem obsadit manažerské pozice (neakreditovaný kurz)

- minimální hodinový rozsah 16 vyučovacích hodin (15 hodin výuky + 1 hodina závěrečné zkoušky)

- 1 hodina = 60 minut

- v rámci tohoto kurzu zadavatel požaduje, aby se účastníci naučili obsazovat manažerské pozice pracovníky zvenčí (tj. volnou silou z trhu práce), s jejichž prací nemají žádné zkušenosti. Jedná se o specifickou činnost, kdy manažer musí v rámci krátké doby poznat, co v uchazeči na manažerskou pozici je, co umí, co dokáže, kde jsou jeho limity. Jedině tak pozná, zda je kvalifikačně vhodný do manažerského týmu firmy. Cílem kurzu tedy je, aby se účastníci naučili uvedené charakteristiky poznat. Aby se naučili ptát a získávat relevantní informace. Speciální část budeme chtít věnovat odstranění předsudků z prvního dojmu.

6) KPI ukazatele, jejich tvorba a monitoring (neakreditovaný kurz)

- minimální hodinový rozsah 16 vyučovacích hodin (15 hodin výuky + 1 hodina závěrečné zkoušky)

- 1 hodina = 60 minut

- v rámci školení zadavatel požaduje, aby se účastníci naučili chápat, co je to KPI, jak se používají, jak se vytváří a jak monitorují. Důležité je, aby účastníci kurzu uměli nastavit motivační KPI, jejichž plnění budou zaměstnanci schopni ze své pozice ovlivnit. Zároveň je potřeba umět stanovit KPI v souladu se strategií firmy, aby jejich plnění vedlo také k naplnění strategie (včetně finančních cílů).

7) Snižování nákladů (neakreditovaný kurz)

- minimální hodinový rozsah 16 vyučovacích hodin (15 hodin výuky + 1 hodina závěrečné zkoušky)

- 1 hodina = 60 minut

- v rámci školení zadavatel požaduje, aby se účastníci seznámili se zdroji úspor (náklady ve výsledovce nebo v reportingu apod.), aby se naučili optimalizovat přiměřenost výrobních prostředků a počty pracovníků na jednotlivých procesech či směnách. Úspěšní absolventi musí dále umět aplikovat užitečné metody manažerské práce (metoda úzkých míst, ABC analýza aj.), které vedou k eliminaci zbytečných nákladů.

8) Zvyšování výkonnosti z manažerské pozice (neakreditovaný kurz)

- minimální hodinový rozsah 16 vyučovacích hodin (15 hodin výuky + 1 hodina závěrečné zkoušky)

- 1 hodina = 60 minut

- účastníci se musí naučit zjistit, co motivuje jednotlivé pracovníky v jejich práci. Musí se naučit rozvíjet své lidi tak, aby mohli predikovat jejich výsledky a v souladu s tím stanovovat strategické cíle firmy. Zadavatel požaduje, aby se účastníci naučili přizpůsobit zaměstnancům jejich pracovní prostředí tak, aby byli maximálně výkonní.

9) Aplikaci asertivity v managementu podniku (neakreditovaný kurz)

- minimální hodinový rozsah 16 vyučovacích hodin (15 hodin výuky + 1 hodina závěrečné zkoušky)

- 1 hodina = 60 minut

- zadavatel požaduje, aby se účastníci školení naučili s využitím empatie porozumět očekáváním, postojům i potřebám zaměstnanců a dále aby uměli zaměstnance ovlivnit a přesvědčit k maximálním výkonům. To znamená, že zadavatel požaduje, aby úspěšní absolventi kurzu uměli nenuceně přesvědčovat zaměstnance, upoutat jejich pozornost a vyvolat v nich zájem. Úspěšný absolvent si zároveň musí umět vytvořit akční plán, jehož cílem je pomocí asertivity prosadit plnění stanovených strategických cílů.

10) Aplikaci psychologie v managementu podniku (neakreditovaný kurz)

- minimální hodinový rozsah 16 vyučovacích hodin (15 hodin výuky + 1 hodina závěrečné zkoušky)

- 1 hodina = 60 minut

- zadavatel požaduje, aby úspěšní absolventi kurzu znali své emoce a věděli, jak s nimi pracovat. Jak vyzdvihnout ty pozitivní a potlačit negativní. To samé musí umět manažeři provádět i ve vztahu k lidem, s nimiž pracují. Dále musí účastníci v rámci školení získat schopnost efektivně řídit sebe i druhé s ohledem na jejich emocionální vybavení. Úspěšný absolvent musí umět pružně a bez emocí řešit problémové situací.

 

Kurzy musí probíhat prezenčně.

Školící agentura musí účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz poskytnout výukové materiály.

U kurzů budou dodrženy minimální počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.

Získané znalosti budou ověřeny lektorem závěrečnou zkouškou.

Součástí plnění je mj. vydání osvědčení o úspěšném absolvování kurzu.

Zadavatel požaduje po dodavateli podání nabídky na zakázku jako celek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Předpokládaná hodnota zakázky byla stanovena na základě průzkumu trhu provedeného v rámci roku 2016.

 

Celková cena zakázky nesmí překročit 1 150 000 Kč bez DPH.

 

Zadavatel stanoví cenu jako maximální, nepřekročitelnou. Překročení ceny povede k vyřazení nabídky.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

2/2017 – 11/2018

Místo dodání / převzetí plnění

U Řeky 694, Hrabová, 720 00 Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

  • Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby;

d) systematičnost nabízených služeb;

e) efektivní způsob realizace zakázky.

Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Lépe bude hodnocen dodavatel, který bude reagovat na potřeby aktuální cílové skupiny. Dále bude lépe hodnocen dodavatel, který zajistí efektivnější proces zahrnující způsob organizace zakázky včetně akceptace plnění a komunikace se zadavatelem a účastníky vzdělávání.

 

Pro hodnocení budou využity následující metody:

hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota (Nabídková cena bez DPH )

100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

hodnota (např. cena) z hodnocené nabídky

 

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.

 

počet bodů, které hodnocená nabídka x váha kritéria vyjádřená v % v daném kritériu získala

 

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

1.Základní způsobilost:

Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zákona o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 75 zákona o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.

2.Profesní způsobilost:

Způsobilý je uchazeč, který předloží:

  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci;
  • Akreditace pro kurz „manažer“ v rozsahu minimálně 120 hodin;

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

 

Dodavatel předloží seznam lektorů a k jednotlivým uvedeným kurzům následující dokumenty jednotlivých lektorů:

2) Aplikace vybraných metod řízení kvality v managementu podniku se zaměřením na ISO 9001, APQP a FMEA (neakreditovaný kurz)

- certifikát lektora FMEA

- certifikát lektora APQP

- certifikát lektora ISO 9001/2015, případně novější

3) Management změn pro profesionály (neakreditovaný kurz)

- certifikát lektora Change management

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy.

Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
  • Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
  • Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
  • Platební podmínky
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
  • Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
  • Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
  • Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).

Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební podmínky:

  • Úhrada bude prováděna na měsíční bázi podle již počtu realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 15 denní splatností.
  • Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)

Další obchodní podmínky:

  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Požadavky na formu nabídky:

  • Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Zadavatel nepřipouští plnění veřejné zakázky prostřednictvím subdodavatelů.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 12. 2016
 
Aktualizováno: 30. 1. 2017