Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávací aktivita Kontrolor kvality a vzdělávací aktivita Šička oděvních materiálů (Odborné vzdělávání zaměstatnců)

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12481

Název zakázky: Vzdělávací aktivita Kontrolor kvality a vzdělávací aktivita Šička oděvních materiálů (Odborné vzdělávání zaměstatnců)

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 9. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: SAMPLEWORLD, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Zruč nad Sázavou, Okružní 600, okres Kutná Hora, PSČ 28522

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Vladimír Vobecký
  • Telefon: +420327585972
  • E-mail: vobecky@sampleworld.cz

IČ zadavatele: 26202344

DIČ zadavatele: CZ26202344

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martina Čechová
  • Telefon: +420327532012
  • E-mail: cechova@sampleworld.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 9. 2018 14:00

Místo pro podání nabídek:
SAMPLEWORLD s.r.o., Okružní 600, 285 22 Zruč nad Sázavou, k rukám Martiny Čechové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění zakázky je příprava a realizace vzdělávací programů „Kontrolor kvality“ a „Šička oděvních materiálů“ dle níže uvedených bodů.

1. Kontrolor kvality, předpokládaná hodnota zakázky 150.000 Kč (bez DPH)

Školení zaměřené na zvýšení kvalifikace zaměstnanců firmy se zaměřením zapojení zaměstnanců spolupracovat při zavádění systému managementu kvality a zabezpečovat další činnosti a procesy v oblasti kvality.

Tematické okruhy:

  • Uplatňování principů managementu kvality, organizace systému managementu kvality
  • Základy měření a zkoušení, monitorování a měření produktů
  • Systémy měření, měřidel, kalibrace, konfirmace a jejich používání
  • Statistické metody – použití, uplatnění
  • Neshody – postupy (přezkum, záznam, odstranění neshody)
  • Normy v oblasti kvality
  • Aplikace výpočetní techniky, vedení a pořizování záznamů a dokumentace
  • Orientace ve výrobní dokumentaci, výrobních procesech a technologiích
  • Závěrečné ověření znalostí

Je vyžadována akreditace vzdělávací aktivity u MŠMT (akreditovaný kurz).

Je vyžadováno zajištění závěrečné zkoušky u příslušné autorizované osoby.

Počet účastníků vzdělávací aktivity: 8 v 1 běhu.

Rozsah vzdělávací aktivity: Min. 103 VH , z toho

  • 100 VH výuka - teorie
  • 3 H zkouška
  • Vysvětlivky: VH - vyučovací hodina (45 minut), H – hodina (60 minut).

Plánovaný termín realizace: Říjen 2018 – Listopad 2018

 

2. Šička oděvních materiálů, předpokládaná hodnota zakázky 170.500 Kč (bez DPH)

Školení zaměřené na zvýšení kvalifikace zaměstnanců firmy. Získání nových znalostí a dovedností a jejich přenesení a využití v praxi.

Tematické okruhy:

  • Materiály – textilní vlákna, tkaniny, příze a nitě, příprava dílů a sestavení dílů ve výrobě, galanterie
  • Obsluha šicích strojů – příprava a nastavení strojů a zařízení, kontrola správné funkce strojů, péče o stroje a zařízení (údržba, seřizování, výměna jehel, nití a příslušenství
  • Zařízení pro přípravu výroby, dokončovací práce – tvarování částí, dohotovování, přišívání, vyšívání…, úprava konečného vzhledu výrobků, oprava chyb, kontrola kvality
  • Technologie šití – šití na základních šicích strojích, vypracování detailů, speciální šicí stroje, sešívání dílů, ruční šití a jeho použití

Je vyžadována akreditace vzdělávací aktivity u MŠMT (akreditovaný kurz).

Je vyžadováno zajištění závěrečné zkoušky u příslušné autorizované osoby.

Počet účastníků vzdělávací aktivity: 11 v 1 běhu.

Rozsah vzdělávací aktivity: Min. 103 VH , z toho

  • 100 VH výuka
  • 30 VH teorie
  • 70 H praxe
  • 3 H výuka praxe
  • Vysvětlivky: VH - vyučovací hodina (45 minut), H – hodina (60 minut).

Plánovaný termín realizace: Říjen 2018 – Listopad 2018

Dílčí plnění je umožněno.

  • Každý zájemce - dodavatel může zaslat nabídku na obě vzdělávací aktivity současně, či pouze na jednu poptávanou vzdělávací aktivitu.
  • Každá nabídka musí obsahovat všechny požadované náležitosti.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 320500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Říjen - listopad 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Zruč nad Sázavou, Okružní 600, okres Kutná Hora, PSČ 28522

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky na jednotlivé vzdělávací aktivity budou hodnoceny odděleně. Pro jednotlivé vzdělávací aktivity platí stejná pravidla pro hodnocení:

  • Nabídková cena – jediné hodnotící kritérium:
  • Bude vybrána nabídka s nejnižší cenou, která splní všechny požadavky dle dokumentace nabídky této Výzvy. Rozhoduje cena bez DPH (u dodavatelů – plátců DPH), resp. cena s DPH (u dodavatelů – neplátců DPH)
  • Cena je uvedena jako cena za kompletní plnění, tedy za vzdělávací aktivitu s požadovaným počtem hodin pro stanovaný počet účastníků dle Popisu předmětu zakázky
  • Nabídková cena bude obsahovat: Všechny náklady uchazeče na provedení vzdělávací aktivity v plném rozsahu v místě plnění zakázky, tedy areálu společnosti SAMPLEWORLD, s.r.o., vč. cestovného, nákladů na ubytování lektorů, přípravy podkladů pro realizaci vzdělávací aktivity, zajištění povinné publicity dané projektem, přípravy a dodání výukových materiálů, realizaci závěrečné zkoušky autorizovanou osobou a vydání osvědčení účastníkům.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Kopie výpisu z Obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán
  • Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku)
  • Kopie rozhodnutí o udělení Akreditace MŠMT, platná v době podání, nabídky a v době trvání zakázky, tedy platná minimálně do 31. 11. 2018
  • Doložení alespoň 3 referencí – realizace zakázky obdobného charakteru (v oblasti technického vzdělávání) s minimálním objemem 100.000 Kč bez DPH a s termínem realizace v posledních 5 letech ode dne podání nabídky
  • Doložení kvalifikace – odbornosti školitelů formou jejich profesního CV v nabídce, dokladu o formálním vzdělání související s oborem plnění zakázky
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • Nabídka musí být zhotovena v jazyce českém a dodána zadavateli zakázky písemně ve dvou vyhotoveních.
  • Každé vyhotovení nabídky musí mít číslované listy a musí být provázáno tak, aby byla znemožněna nekontrolovaná manipulace s nabídkou.
  • Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
  • Pokud bude dodavatel zasílat nabídky na obě vzdělávací aktivity, je možno odeslat obě nabídky v jedné obálce.
  • Nabídka musí být doručena ve stanovené lhůtě na adresu SAMPLEWORLD s.r.o., Okružní 600, 285 22 Zruč nad Sázavou, k rukám Martiny Čechové

Nezbytné součásti nabídky:

  • Návrh osnovy vzdělávací aktivity
  • Ukázkový manuál pro účastníky pro alespoň jeden tematický okruh
  • Složení lektorského týmu vč. profesních CV a dokladů o vzdělání jednotlivých lektorů
  • Jméno autorizované osoby pro realizaci závěrečné zkoušku

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

  • Pro každou nabídku platí, že cena je uvedena jako cena za kompletní plnění, tedy vzdělávací aktivitu pro stanovaný počet účastníků v rozsahu dle Popisu předmětu plnění.
  • Nabídková cena obsahuje všechny náklady uchazeče na provedení vzdělávací aktivity v plném rozsahu v místě plnění zakázky, tedy areálu společnosti SAMPLEWORLD, s.r.o., vč. cestovného, nákladů na ubytování, přípravy vzdělávací aktivity, přípravy výukových materiálů, realizaci závěrečné zkoušky autorizovanou osobou a vydání osvědčení účastníkům.
  • Cena bude uvedena jako konečná v členění cena bez DPH / cena vč. DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku pro každou poptávanou vzdělávací aktivitu.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 318600.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Kontrolor kvality:K.I.S.S. vzdělávání s.r.o.U Staré elektrárny 1881/4, 710 00 Ostrava - Slezská OstravaIČ 28562267

    Datum podpisu smlouvy: 24. 9. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Šička oděvních materiálů:K.I.S.S. vzdělávání s.r.o.U Staré elektrárny 1881/4, 710 00 Ostrava - Slezská OstravaIČ 28562267

    Datum podpisu smlouvy: 24. 9. 2018

Zrušené části zakázky: x

Datum ukončení: 24. 9. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 4. 9. 2018
 
Aktualizováno: 11. 10. 2018