Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávací aktivity v oblasti softskills - 2. vyhlášení

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12154

Název zakázky: Vzdělávací aktivity v oblasti softskills - 2. vyhlášení

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 3. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: OXALIS, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: K Teplinám 663, 763 15 Slušovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Zelík

IČ zadavatele: 49435281

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Romana Babíčková
  • Telefon: +420577127124
  • E-mail: babickova@oxalis.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 3. 2018 11:00

Místo pro podání nabídek:
Zadavatel přijímá nabídky pouze v písemné podobě poštou a to na adresu sídla zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je vzdělávání zaměstnanců společnosti Oxalis spol. s r.o., dále do vzdělávání budou také zahrnuti zaměstnanci partnerských společností.

Jedná se o oblasti:

Efektivní komunikace
Obchodní dovednosti
Prezentační dovednosti
Motivace zaměstnanců
Kompetentní manažer
Vyjednávání a argumentace
Vnitrofiremní komunikace

Více informací je uvedeno níže v příloze č. 1 této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1512000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
03/2018 – 04/2019

Místo dodání / převzetí plnění:
V pronajatých prostorech ve Středočeském kraji, Jihomoravském kraji, Zlínském kraji a Olomouckém kraji Prostory budou zvoleny po dohodě s vybraným dodavatelem.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena – 100% - nejvhodnější nabídkou je ta, která nabízí nejnižší hodnotu. Pro výpočet Nabídkové ceny bude použit vzorec. Hodnotí se cena bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel předloží jako součásti nabídky:

 

  • Čestné prohlášení dodavatele, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
  • Čestné prohlášení dodavatele, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
  • Kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
  • Kopii dokladu o oprávnění k podnikání (např. živnostenský list)

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel do své nabídky přiloží návrh obchodních podmínek, které budou později použity jako součást smlouvy o dílo

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a platná po celou dobu platnosti smlouvy o dílo. Nabídková cena musí být předložena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), výše DPH a nabídková cena včetně DPH.

 

V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady spojené s plněním zakázky a to včetně školicích materiálů, dopravného a ubytování lektorů a dalšího souvisejího plnění spojené s plněním zakázky ze strany dodavatele. Občerstvení, ubytování a dopravné účastníků zajišťuje zadavatel.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Splatnost faktur bude nejméně 21 dní. Dodavatel je povinen ke každé faktuře přiložit Potvrzení o absolvování školení a to za každého účastníka a vyplněnou a podepsanou prezenční listinu. Potřebné formuláře zajistí zadavatel.
  • Navýšení ceny je možné pouze ve smyslu změny sazby Dph
  • Nabídka bude předložena ve dvou výtiscích označených jako "ORIGINAL" a "KOPIE" a v elektronické podobě na CD nebo DVD chráněném proti přepisu. Elektronická podoba nabídky nemusí obsahovat podpisy tam, kde jejich užití není potřebné.
  • Jednotliví účastníci jsou povinni zdržet se jakýchkoli jednání, která by mohla narušit transparentní a nediskriminační průběh zadávacího řízení, zejména pak jednání, v jehož důsledku by mohlo dojít k narušení soutěže mezi účastníky v rámci zadání zakázky.
  • Zadavatel vylučuje variantní řešení nabídek
  • Zadavatel neumožňuje dílčí plnění zakázek.
  • Podané nabídky se nevracejí
  • Zadavatel má právo ověřit údaje uvedené v nabídce
  • Zadavatel neposkytne náhradu nákladů, které účastník vynaloží na účast ve výběrovém řízení
  • Zadavatel si vyhrazuje právo prodloužit dobu plnění zakázky a to vždy po dohodě s vybraným dodavatelem

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 302400.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Petr Vytásek, Glinkova 319/11, 623 00 Brno, IČ 65777328

    Datum podpisu smlouvy: 26. 3. 2018

Datum ukončení: 26. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 3. 2018
 
Aktualizováno: 23. 4. 2018