- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávací aktivity v oblasti softskills - 2. vyhlášení
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12154
Název zakázky: Vzdělávací aktivity v oblasti softskills - 2. vyhlášení
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 3. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: OXALIS, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: K Teplinám 663, 763 15 Slušovice
- Jméno: Petr Zelík
IČ zadavatele: 49435281
- Jméno: Romana Babíčková
- Telefon: +420577127124
- E-mail: babickova@oxalis.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 3. 2018 11:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel přijímá nabídky pouze v písemné podobě poštou a to na adresu sídla zadavatele.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je vzdělávání zaměstnanců společnosti Oxalis spol. s r.o., dále do vzdělávání budou také zahrnuti zaměstnanci partnerských společností.
Jedná se o oblasti:
Efektivní komunikace
Obchodní dovednosti
Prezentační dovednosti
Motivace zaměstnanců
Kompetentní manažer
Vyjednávání a argumentace
Vnitrofiremní komunikace
Více informací je uvedeno níže v příloze č. 1 této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1512000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 03/2018 – 04/2019
Místo dodání / převzetí plnění: V pronajatých prostorech ve Středočeském kraji, Jihomoravském kraji, Zlínském kraji a Olomouckém kraji Prostory budou zvoleny po dohodě s vybraným dodavatelem.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena – 100% - nejvhodnější nabídkou je ta, která nabízí nejnižší hodnotu. Pro výpočet Nabídkové ceny bude použit vzorec. Hodnotí se cena bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel předloží jako součásti nabídky:
- Čestné prohlášení dodavatele, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
- Čestné prohlášení dodavatele, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
- Kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
- Kopii dokladu o oprávnění k podnikání (např. živnostenský list)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Dodavatel do své nabídky přiloží návrh obchodních podmínek, které budou později použity jako součást smlouvy o dílo
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a platná po celou dobu platnosti smlouvy o dílo. Nabídková cena musí být předložena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), výše DPH a nabídková cena včetně DPH.
V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady spojené s plněním zakázky a to včetně školicích materiálů, dopravného a ubytování lektorů a dalšího souvisejího plnění spojené s plněním zakázky ze strany dodavatele. Občerstvení, ubytování a dopravné účastníků zajišťuje zadavatel.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Splatnost faktur bude nejméně 21 dní. Dodavatel je povinen ke každé faktuře přiložit Potvrzení o absolvování školení a to za každého účastníka a vyplněnou a podepsanou prezenční listinu. Potřebné formuláře zajistí zadavatel.
- Navýšení ceny je možné pouze ve smyslu změny sazby Dph
- Nabídka bude předložena ve dvou výtiscích označených jako "ORIGINAL" a "KOPIE" a v elektronické podobě na CD nebo DVD chráněném proti přepisu. Elektronická podoba nabídky nemusí obsahovat podpisy tam, kde jejich užití není potřebné.
- Jednotliví účastníci jsou povinni zdržet se jakýchkoli jednání, která by mohla narušit transparentní a nediskriminační průběh zadávacího řízení, zejména pak jednání, v jehož důsledku by mohlo dojít k narušení soutěže mezi účastníky v rámci zadání zakázky.
- Zadavatel vylučuje variantní řešení nabídek
- Zadavatel neumožňuje dílčí plnění zakázek.
- Podané nabídky se nevracejí
- Zadavatel má právo ověřit údaje uvedené v nabídce
- Zadavatel neposkytne náhradu nákladů, které účastník vynaloží na účast ve výběrovém řízení
- Zadavatel si vyhrazuje právo prodloužit dobu plnění zakázky a to vždy po dohodě s vybraným dodavatelem
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek II - podepsaná.pdf (1. 3. 2018 08:13)
- Příloha 1 - Specifikace kurzů.pdf (1. 3. 2018 08:13)
- Příloha č. 2 - Odpovědi na dotazy.pdf (1. 3. 2018 08:13)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (22. 3. 2018 14:57)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (20. 4. 2018 21:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 302400.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Petr Vytásek, Glinkova 319/11, 623 00 Brno, IČ 65777328
Datum podpisu smlouvy: 26. 3. 2018
Datum ukončení: 26. 3. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.