Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávací programy pro pracovníky podporující pečující osoby v rámci projektu "Podporujeme hrdinství, které není vidět"

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10796

Název zakázky: Vzdělávací programy pro pracovníky podporující pečující osoby v rámci projektu "Podporujeme hrdinství, které není vidět"

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 8. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Novák, hejtman kraje, kontakty viz Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Marta Ulmanová, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek
  • Telefon: 595 622 299
  • E-mail: marta.ulmanova@msk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 8. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1715600,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: Centrum sociálních služeb Ostrava, o.p.s., Jahnova 867/12, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava, IČ: 28659392, Ing. Andrea Holubková

Datum ukončení: 8. 11. 2016

Registrační číslo projektu

CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001811

Název projektu

 Podporujeme hrdinství, které není vidět

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je příprava a realizace vzdělávacích programů zaměřených na specifika sociální práce s konkrétní skupinou uživatelů v rámci projektu „Podporujeme hrdinství, které není vidět“ spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR v rámci Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ“).

Bližší specifikace je uvedena v obchodních podmínkách v příloze č. 1: Rozsah a specifikace služeb.

Tato veřejná zakázka je realizována v rámci projektu " Podporujeme hrdinství, které není vidět“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001811, spolufinancovaného z Operačního programu Zaměstnanost.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

dle obchodních podmínek čl. V 

Místo dodání / převzetí plnění

dle obchodních podmínek čl. V 

Hodnotící kritéria

Hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Nabídka každého uchazeče se bude hodnotit dle následujících kritérií s ohledem na jejich váhu:

1.     Nabídková cena – váha kritéria 60%

2.    Úroveň zajištění vzdělávacích aktivit – váha kritéria 40%

Ad 1. Nabídková cena – váha kritéria 60 %

Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její celková výše v Kč bez DPH, která bude uvedena v návrhu smlouvy v čl. IV. odst. 1.

Pro toto kritérium platí, že nejvhodnější nabídka má minimální hodnotu kritéria a hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.

Ad 2. Úroveň zajištění vzdělávacích aktivit – váha kritéria 40%

Předmětem hodnocení bude konkrétní návrh služeb nutných k zajištění předmětu plnění, tj. návrh školících technik a metod, jejich přizpůsobení konkrétnímu zaměření vzdělávací aktivity a cílové skupině a v neposlední řadě komunikace s objednatelem.

Pro účely hodnocení v tomto kritériu uchazeč předloží konkrétní popis jednotlivých vzdělávacích kurzů a programů, ve kterém popíše následující subkritéria:

  • strukturovaný obsah vzdělávací aktivity s ohledem na požadavky objednatele (1-20 bodů)
  • školící techniky, metody a inovativní prvky, které bude využívat při výuce (1-20 bodů)
  • konkrétní prvky ukazující, jak bude výuka uzpůsobena cílové skupině (1-20 bodů)
  • aktivního zapojení účastníků do výuky (1-20 bodů)
  • četnost a způsob komunikace s objednatelem (1-20 bodů)

Návrhy jednotlivých subkritérií se budou hodnotit na bodové stupnici 1 – 20.

Subkritéria - maximální počet bodů obdrží uchazeč, jehož:

-        návrh bude obsahovat strukturovaný obsah vzdělávacích aktivit s ohledem na požadavky objednatele. Návrh bude konkrétní, srozumitelný, reálný, provázaný a bude obsahovat také konkrétní hodinové dotace na jednotlivá témata v rámci vzdělávacích programů. Z návrhu bude patrné, jaké znalosti si účastníci odnesou. Uchazeč může získat 1-20 bodů.

-        návrh bude obsahovat konkrétní školící techniky, metody a inovativní prvky, které bude využívat při výuce. Metody a techniky budou rovněž zaměřeny na praktické využití účastníky při práci s klienty. Uchazeč může získat 1-20 bodů.

-        návrh bude obsahovat konkrétní prvky ukazující, jak bude výuka uzpůsobena cílové skupině, jak bude odrážet skutečné potřeby cílové skupiny. Z návrhu musí být patrné, že uchazeč má s konkrétní cílovou skupinou praktické zkušenosti. Uchazeč může získat 1-20 bodů.

 -       návrh bude obsahovat, jak konkrétně budou účastníci zapojení do výuky. Účastníci budou mít prostor řešit v rámci výuky konkrétní problémy ze své praxe a budou využívat také dynamiky skupiny při hledání řešení. Uchazeč může získat 1-20 bodů.

-        návrh bude obsahovat četnost a způsob komunikace s objednavatelem. Objednavatel bude pravidelně informován o všech vzdělávacích programech. Návrh bude obsahovat konkrétní a přehledný rozpis podávaní zpětných vazeb objednateli. Uchazeč může získat 1-20 bodů. 

Maximální počet bodů, kterého může být dosaženo za kritérium Úroveň zajištění vzdělávacích aktivit, je 100.

Hodnotící komise sestaví pořadí nabídek od nejvhodnější (s nejvyšším celkovým součtem bodů za všech 5 podkritérií) k nejméně vhodné (tj. s nejnižším celkovým součtem bodů za všech 5 podkritérií). V případě, že žádný z uchazečů neobdrží 100 bodů, přiřadí komise nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce.

Hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle dílčích kritérií budou vynásobena příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty.

Bodové ohodnocení bude zadavatel ve všech případech zaokrouhlovat vždy na 2 desetinná místa.

 

 

 

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele[1]

  1. Uchazeč předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii živnostenského listu) a rovněž prostou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán. Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i subdodavatelé.
  2. Uchazeč, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání či jiného dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).
  3. Uchazeč předloží dle § 53 odst. 1 zákona splnění základních kvalifikačních předpokladů formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel požadované základní kvalifikační předpoklady splňuje. Vzor čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace – čestné prohlášení nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky.
  4. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon“) nebo prostou kopii certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona).
  5. Uchazeč ve své nabídce dále doloží seznam významných služeb z toho minimálně 1 významná služba na zajištění vzdělávací aktivity v oblasti sociálních služeb a jejichž součástí byla realizace vzdělávacího programu akreditovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí realizované poskytovatelem v posledních 3 letech, v němž budou uvedeny alespoň následující údaje:

a)  název objednatele,

b)  předmět významné služby a její rozsah,

c)  doba realizace významné služby,

d) kontaktní osoba objednatele, u které bude možné poskytnutí významné zakázky ověřit.

Přílohou tohoto seznamu musí být:

1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo

2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo

3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.

A dále doloží seznam lektorů, se kterými v posledních 3 letech spolupracoval v rámci vzdělávacích aktivit v sociální oblasti.

  1. Uchazeč ve své nabídce doloží doklady o odborné kvalifikaci osoby, která bude zodpovědná za úroveň vzdělávacích aktivit, tj. osoby v pozici odborného garanta. Odborným garantem se rozumí osoba odpovědná za poskytování vzdělávacích aktivit v souladu s předmětem této zakázky. Úlohou odborného garanta je ručit za odbornost vzdělávacích kurzů a programů – tedy odbornost vzdělávaného obsahu i odbornost lektorů.

 

Osoba odborného garanta musí splňovat následující požadavky:

  • VŠ / VOŠ vzdělání v oblasti odpovídající předmětu plnění smlouvy (zejména sociální služby, pedagogika, zdravotnictví),
  • profesní zkušenosti v oblasti, která se vždy vztahuje k odbornému zaměření dané části veřejné zakázky – min. 3 roky.

Poskytovatel doloží výše uvedené požadavky tím, že předloží doklad o dosaženém vzdělání odborného garanta, podepsaný profesní životopis odborného garanta.

Poskytovatel je povinen uvést odborného garanta pro každý vzdělávací program zvlášť s tím, že musí být splněny následující podmínky:

  • jedna osoba může zastávat pozici odborného garanta pouze pro jeden vzdělávací program
  • jedna osoba může být odborný garant a zároveň lektor v jednom vzdělávacím programu,
  • jedna osoba může být odborný garant v jednom vzdělávacím programu a zároveň může být lektorem pro vzdělávací aktivitu v jiném vzdělávacím programu

Pro všechny vzdělávací programy platí:

V případě, že se uchazeč uchází o vzdělávací programy:

  1. Vzdělávací program pro osobní asistenty a pracovníky odlehčovacích služeb
  2. Vzdělávací program pro poradce rané péče pro zvýšení kompetencí při práci v rodinách
  3. Vzdělávání managementu sociálních služeb zaměřených na podporu pečujících osob
  4. Vzdělávací program pro pracovníky pečovatelských služeb

Zadavatel nepožaduje v rámci nabídky předložení Rozhodnutí o udělení akreditace vzdělávacího programu (podání Žádosti o udělení akreditace vzdělávacího programu a získání Rozhodnutí o udělení akreditace vzdělávacího programu je součástí předmětu plnění smlouvy.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Uchazeč předloží písemný návrh smlouvy respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách podepsaný osobou oprávněnou podepisovat za uchazeče, a to stanoveným způsobem.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně, a to v členění uvedeném v obchodních podmínkách v čl. IV. odst. 1. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám veřejné zakázky. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Platební podmínky jsou podrobně popsány v Obchodních podmínkách.

Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 
 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 8. 2016
 
Aktualizováno: 30. 11. 2016