- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzděláváme zaměstnance
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11063
Název zakázky: Vzděláváme zaměstnance
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: HR systém, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Slezská 1080, Frýdek- Místek, 738 01
- Jméno: Radomír Švec
- Telefon: +420777100400
- E-mail: svec@hrsystem.cz
IČ zadavatele: 25825321
DIČ zadavatele: CZ25825321
- Jméno: Ing. Lucie Rajdusová
- Telefon: +420733601117
- E-mail: rajdusova@hrsystem.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 4. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: HR systém, s.r.o., Slezská 1080, Frýdek – Místek, 738 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění realizace vzdělávacích aktivit v oblastech Obecné IT, měkké a manažerské dovednosti, účetní a ekonomické a právní kurzy a technické a jiné odborné vzdělávání.
Realizace všech 25 kurzů bude probíhat formou uzavřených školení připravených cílové skupině na míru. Bude se jednat o jednodenní či dvoudenní prezenční kurzy s hodinovou dotací 8 hodin pro jednodenní kurzy a 16 hodin pro dvoudenní kurz. Pro všechny kurzy platí, že na kurzu může být maximálně 12 osob.
Dodavatel zajistí na všechna školení – vhodné lektory, vzdělávací materiály pro všechna školení a pro všechny účastníky a případné další pomůcky či podklady, prezenční listiny, potvrzení o absolvování (tyto dva dokumenty dle vzoru z MPSV), zpracovanou obsahovou strukturu každého kurzu, seznam doporučené literatury pro samostudium či další rozšíření znalostí, výčet využívaných forem vzdělávání pro každý kurz společně s časovou dotací – celkovou délkou kurzu.
Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 840000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín zahájení: den uzavření smlouvy, předpoklad Květen 2017. Doba plnění květen 2017 – Září 2018. Školení budou probíhat průběžně během celé doby plnění. Termíny jednotlivých školení budou plánovány na základě komunikace zadavatel – dodavatel, vždy minimálně na měsíc dopředu, s tím že, přesný termín školení musí být upřesněn nejpozději 5 pracovních dní před nadcházejícím školení a musí být akceptován oběma stranami.
Místo dodání / převzetí plnění: Frýdek – Místek
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena 80 %
Kvalita nabízených školení 20%
Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení nejasných bodů ve výzvě. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace mohou být doručeny e-mailem na adresu rajdusova@hrsystem.cz.Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na webových stránkách poskytovatele dotace http// www.esfcr.cz.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně přílohy.zip (3. 4. 2017 15:22)
- Dotaz č. 1 k VŘ.pdf (6. 4. 2017 13:57)
- Dotaz č. 2 k VŘ.pdf (7. 4. 2017 14:10)
- Dotaz č. 3 k VŘ.pdf (12. 4. 2017 10:14)
- Dotaz č. 4 k VŘ.pdf (12. 4. 2017 10:14)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (29. 5. 2017 12:49)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Element Consulting s.r.o., Zámecké náměstí 45, Frýdek – Místek, 738 01, IČ 28606141
Datum podpisu smlouvy: 31. 5. 2017
Datum ukončení: 31. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.