Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzděláváme zaměstnance

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11063

Název zakázky: Vzděláváme zaměstnance

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: HR systém, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Slezská 1080, Frýdek- Místek, 738 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Radomír Švec
  • Telefon: +420777100400
  • E-mail: svec@hrsystem.cz

IČ zadavatele: 25825321

DIČ zadavatele: CZ25825321

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lucie Rajdusová
  • Telefon: +420733601117
  • E-mail: rajdusova@hrsystem.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 4. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
HR systém, s.r.o., Slezská 1080, Frýdek – Místek, 738 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění realizace vzdělávacích aktivit v oblastech Obecné IT, měkké a manažerské dovednosti, účetní a ekonomické a právní kurzy a technické a jiné odborné vzdělávání.

Realizace všech 25 kurzů bude probíhat formou uzavřených školení připravených cílové skupině na míru. Bude se jednat o jednodenní či dvoudenní prezenční kurzy s hodinovou dotací 8 hodin pro jednodenní kurzy a 16 hodin pro dvoudenní kurz. Pro všechny kurzy platí, že na kurzu může být maximálně 12 osob.

Dodavatel zajistí na všechna školení – vhodné lektory, vzdělávací materiály pro všechna školení a pro všechny účastníky a případné další pomůcky či podklady, prezenční listiny, potvrzení o absolvování (tyto dva dokumenty dle vzoru z MPSV), zpracovanou obsahovou strukturu každého kurzu, seznam doporučené literatury pro samostudium či další rozšíření znalostí, výčet využívaných forem vzdělávání pro každý kurz společně s časovou dotací – celkovou délkou kurzu.

Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 840000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení: den uzavření smlouvy, předpoklad Květen 2017. Doba plnění květen 2017 – Září 2018. Školení budou probíhat průběžně během celé doby plnění. Termíny jednotlivých školení budou plánovány na základě komunikace zadavatel – dodavatel, vždy minimálně na měsíc dopředu, s tím že, přesný termín školení musí být upřesněn nejpozději 5 pracovních dní před nadcházejícím školení a musí být akceptován oběma stranami.

Místo dodání / převzetí plnění:
Frýdek – Místek

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena 80 %
  • Kvalita nabízených školení 20%

Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení nejasných bodů ve výzvě. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace mohou být doručeny e-mailem na adresu rajdusova@hrsystem.cz.Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na webových stránkách poskytovatele dotace http// www.esfcr.cz.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Element Consulting s.r.o., Zámecké náměstí 45, Frýdek – Místek, 738 01, IČ 28606141

    Datum podpisu smlouvy: 31. 5. 2017

Datum ukončení: 31. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 5. 4. 2017
 
Aktualizováno: 1. 6. 2017