Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání členských firem v rámci projektu Akademie III

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11540

Název zakázky: Vzdělávání členských firem v rámci projektu Akademie III

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 8. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Hospodářská komora hl.m. Prahy

Sídlo zadavatele: Nám. Franze Kafky 7 Praha 1, 110 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Roman Pommer
  • E-mail: pommer@hkp.cz

IČ zadavatele: 49709771

DIČ zadavatele: CZ49709771

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Svoboda Jiří
  • Telefon: +420736630334
  • E-mail: svoboda@hkp.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 9. 2017 09:30

Místo pro podání nabídek:
CÍSAŘ, ČEŠKA, SMUTNÝ s.r.o., advokátní kancelář CITY TOWER, 26. patro Hvězdova 1716/2b 140 00 Praha 4

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Stanoveným druhem zadávacího řízení je zjednodušené podlimitní řízení dle ust. § 53 zákona.

Předmětem Veřejné zakázky je zajištění služby (výuky) na dobu 3 let v rámci realizace projektu, který realizuje Hospodářská komora hl.m. Prahy s názvem „Vzdělávání členských firem v rámci projektu Akademie III“ CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_060/0005905“. Projekt je realizován z Operačního programu Zaměstnanost.

Poptávané služby se skládají z výuky Obecné IT, Měkké a manažerské dovednosti, Jazykové vzdělávání, Specializované IT školení, Účetní, ekonomické a právní kurzy, Kurz ŘP skupiny B, Kurz obsluhy manipulačního vozíku a Základní kurz svařování.

Zadavatel bude o přesném místu školení vždy informovat minimálně v předstihu 14 kalendářních dnů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3862500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.1.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
ČR

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritéria hodnocení:

Hodnocení nabídek bude provedeno v souladu s ust. § 114 a násl. zákona podle ekonomické výhodnosti nabídek, a to na základě nejnižší nabídkové ceny.

V rámci kritéria nejnižší nabídkové ceny bude zadavatel hodnotit celkovou výši nabídkové ceny dílčí části veřejné zakázky v Kč bez DPH, tj. částku uvedenou v nabídce v souladu s čl. 9 zadávací dokumentace.

 

Metoda vyhodnocení:

Nabídky, které splní podmínky zadávací dokumentace, budou seřazeny podle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH. Jako ekonomicky nejvýhodnější bude vybrána nabídka, ve které je uvedena nejnižší nabídková cena bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel je povinen v rámci kvalifikace prokázat splnění:

základní způsobilosti podle § 74 zákona
profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 a odst. 2 písm. a) zákona

technická kvalifikace podle § 79 odst. 2 písm. c) a d) zákona

 

Více v příloze výzva k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel může podat nabídky na libovolný počet dílčích částí veřejné zakázky. Na každou jednotlivou dílčí část veřejné zakázky podává dodavatel samostatnou nabídku.

 

Dodavatel, který podá nabídku v tomto zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

                                                                                                             

Nabídka bude podána písemně v českém jazyce v listinné podobě - 1x v originále a 1x v prosté kopii. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat za dodavatele. V případě, že nabídku nebude podepisovat statutární orgán dodavatele, je nutno předložit v nabídce plnou moc k zastupování dodavatele, a to v originále či úředně ověřené kopii.
 

Jednotlivé přílohy nabídky budou přehledně označeny boční popiskou či rozdělovníkem. Nabídka bude čitelně vytištěna na bílém papíře, jednotlivé strany včetně příloh budou očíslovány, svázány nebo sešity a celá nabídka bude zabezpečena proti neoprávněnému nakládání s jednotlivými listy. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

 

Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené neprůhledné obálce označené adresou dodavatele a dále názvem veřejné zakázky společně s informací, do jaké dílčí části veřejné zakázky je nabídka podávána, a to v této podobě:
 

NABÍDKA – NEOTEVÍRAT – „Vzdělávání členských firem v rámci projektu Akademie III“

(uvedení názvu konkrétní dílčí části veřejné zakázky)

 

 

Struktura nabídky:

Dodavatel předloží nabídku v následujícím členění do samostatných oddílů takto:

 

Oddíl č. 1 – Základní údaje k nabídce

Tento oddíl nabídky musí obsahovat:

Krycí list nabídky – Dodavatel použije přílohu č. 1 zadávací dokumentace.

 

Oddíl č. 2 – Prokázání kvalifikace dodavatele

Tento oddíl nabídky musí obsahovat:

Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele dle zadávací dokumentace. Dodavatel může použít přílohu č. 2 zadávací dokumentace.

 

Oddíl č. 3 – Další podklady, které mají být součástí nabídky

Tento oddíl nabídky musí obsahovat:

Doklady dle čl. 7 zadávací dokumentace.

Oddíl č. 4 –Stanovení nabídkové ceny

Stanovení nabídkové ceny – doplněná tabulka musí být podepsána osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Dodavatel použije přílohu č. 3 zadávací dokumentace. 

 

Oddíl č. 5 – Návrh smlouvy

Tento oddíl nabídky musí obsahovat:

Návrh smlouvy, včetně příloh, které mají být doplněny dodavatelem, vyplněný a podepsaný v souladu s čl. 8 zadávací dokumentace. Dodavatel použije přílohu č. 7 zadávací dokumentace. 

 

Varianty nabídek:

Variantní nabídky nejsou přípustné.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu pro dílčí část veřejné zakázky, na kterou je nabídka dodavatele podávána, a to dle pokynů uvedených v této zadávací dokumentaci.

 

Nabídková cena bude dodavatelem stanovena v Kč bez DPH vyplněním příslušných cen do tabulky obsažené v příloze č. 3 této zadávací dokumentace. Dodavatel vyplní veškerá a pouze ta pole tabulky, která odpovídají dílčí částí veřejné zakázky, na kterou je nabídka dodavatele podávána. Nabídková celková cena za danou dílčí část veřejné zakázky je rovna součinu předpokládaného počtu jednotek a příslušné ceny za jednotku (bez DPH) stanovené dodavatelem. Při stanovení nabídkové ceny je dodavatel vázán maximálními cenami uvedenými v příloze č. 4, tedy nabídková cena (ani dílčí ceny) nesmí být vyšší než limity uvedené v příloze č. 4.

 

Dodavatel uvede nabídkovou cenu, kterou stanovil postupem uvedeným v předchozím odstavci v návrhu smlouvy, v příloze č. 3 zadávací dokumentace, kterou přiloží rovněž do nabídky, a v příslušných buňkách tabulky obsažené na krycím listě nabídky (příloha č. 1 této zadávací dokumentace).

 

Nabídková cena bude ve  smlouvě a v příslušném řádku tabulky na krycím listě nabídky uvedena v Kč v následujícím členění:

Nabídková cena bez DPH
Samostatně DPH
Nabídková cena včetně DPH

 

Dodavatel uvede nabídkovou cenu v požadovaném členění. Rozhodující pro hodnocení nabídek je výše nabídkové ceny v Kč bez DPH.

 

Zadavatel stanovuje, že v případě rozporu nabídkové ceny na krycím listě nabídky a nabídkové ceny uvedené v návrhu smlouvy má vždy přednost, resp. platí, cena uvedená v návrhu smlouvy.

 

Nabídková cena bude dodavatelem stanovena jako závazná, nejvýše přípustná, nepřekročitelná a aktuální pro realizaci konkrétní dílčí části veřejné zakázky v daném místě a čase. Zadavatel připouští překročení výše nabídkové ceny pouze v případě změny právních předpisů upravujících DPH, která bude vypočtena dle příslušných právních předpisů ČR platných k datu podání nabídky. V případě novelizace právních předpisů o DPH v době po podání nabídky bude DPH k ceně za část díla nerealizovanou k datu účinnosti případné novely přepočtena dle nově platných právních předpisů.

 

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré dodavatelem poskytované slevy, náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu veřejné zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu veřejné zakázky, resp. dílčí veřejné zakázky. Nabídková cena bude rovněž zahrnovat pojištění, garance, daně, cla, poplatky, inflační vlivy a jakékoli další výdaje nutné pro realizaci (dílčí části) veřejné zakázky.

 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené neprůhledné obálce označené adresou dodavatele a dále názvem veřejné zakázky společně s informací, do jaké dílčí části veřejné zakázky je nabídka podávána, a to v této podobě:NABÍDKA – NEOTEVÍRAT – „Vzdělávání členských firem v rámci projektu Akademie III“ (uvedení názvu konkrétní dílčí části veřejné zakázky)

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do jednoho dílčího plnění.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 2895285.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CASTEAM, s.r.o. Ič:27208257Jednořadá 1051/53, Praha6

    Datum podpisu smlouvy: 18. 12. 2017

Datum ukončení: 18. 12. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 8. 2017
 
Aktualizováno: 22. 12. 2017