Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání manažerů společnosti Armex Energy

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11147

Název zakázky: Vzdělávání manažerů společnosti Armex Energy

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: ARMEX ENERGY, a.s

Sídlo zadavatele: Folknářská 1246/21, Děčín II-Nové Město, 405 02 Děčín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Kristýna Korecová, Veřejné zakázky s.r.o.
  • Telefon: +420222261468
  • E-mail: korecova@zakazkyverejne.cz

IČ zadavatele: 27266141

DIČ zadavatele: CZ27266141

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kristýna Korecová, Veřejné zakázky s.r.o.
  • Telefon: +420222261468
  • E-mail: korecova@zakazkyverejne.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 5. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
na adresu poradce – tj. Veřejné zakázky s.r.o., Revoluční 724/7, Praha 1 – Staré Město

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců společnosti ARMEX ENERGY, a.s. a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti. Specifickým cílem je zvýšit úroveň měkkých a manažerských dovedností u řídících pracovníků žadatele.

Klíčové aktivity:

  • Strategie firmy a strategické řízení
  • Práce s firemní kulturou
  • Úspěšná změna firemní kultury
  • Úspěšné řízení informací
  • Vedení lidí
  • Tvorba a vedení týmu
  • Řešení konfliktů.

Více viz Zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 996240,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zadavatel požaduje zahájení plnění zakázky ihned po podpisu smlouvy. Celková doba plnění musí být ukončena nejdéle do 12/ 2018. Více viz Zadávací dokumentace.

Místo dodání / převzetí plnění:
Folknářská 1246/21, Děčín II-Nové Město, 405 02 Děčín

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotícím kritériem je splnění podmínek zadávací dokumentace a dále ekonomická výhodnost nabídky pro každou jednotlivou část, a to v členění dle níže uvedených dílčích kritérií:

Dílčí hodnotící kritéria                                 Váha (v %)

  • Nabídková cen bez DPH                            40,00
  • Kvalita projektového týmu                       30,00
  • Návrh postupu realizace zakázky              30,00 

Více viz Zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kritéria základní způsobilosti splňuje dodavatel, který splňuje veškeré zákonné požadavky dané § 74 odst. 1 zákona. Dodavatel prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů způsobem podle § 75 odst. 1 zákona. Při podání nabídky však postačí k prokázání základní způsobilosti předložit pouze čestné prohlášení, o tom, že požadovanou kvalifikaci splňuje (Zadavatel doporučuje použít vzor v Příloze č. 1 zadávací dokumentace). Dodavateli tedy žádný z dokumentů podle § 75 odst. 1 zákona nemusí přímo v rámci své nabídky předkládat (nicméně mohou tak uči-nit). Vybraný dodavatel však bude povinen tyto dokumenty předložit před podpisem smlouvy, a to aspoň v podobě kopie.

Dodavatel dále prokazuje splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením dokladů dle § 77 zákona:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku).
Více viz Zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Zadávací dokumentace

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění zakázky pro každou jednotlivou část v souladu se Zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná.

Více viz Zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky jsou dodavatelé povinni podat písemně v listinné podobě (1x originál, 1x kopie a 1x elektronicky kompletní nabídka na CD/DVD/USB)Nabídka dodavatele bude podána na adresu poradce – tj. Veřejné zakázky s.r.o., Revoluční 724/7, Praha 1 – Staré Město, v řádně uzavřené obálce, opatřené na přelepu razítkem a na přední straně označené názvem veřejné zakázky, částí veřejné zakázky a nápisem „NEOTVÍRAT!“.Nabídku dodavatele lze podat osobně na adresu sídla zadavatele, poradce – tj. Veřejné zakázky s.r.o., Revoluční 724/7, Praha 1 – Staré Město, v případě zaslání nabídky poštou musí dodavatel zajistit, aby nabídka byla doručena poradci zadavatele na uvedenou adresu sídla poradce zadavatele nejpozději do výše uvedeného termínu.Více viz Zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatelé jsou oprávněni po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace.Písemná (e-mailová) žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynu-tím lhůty pro podání nabídek. Žádosti o poskytnutí vysvětlení zadávací dokumentace mohou dodavatelé v písemné formě zasílat prostřednictvím emailové adresy korecová@zakazkyverejne.cz k rukám poradce zadavatele – společnosti Veřejné zakázky s.r.o. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.Více viz Zadávací dokumentace.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadávací dokumentace včetně všech příloh je uveřejněna na profilu zadavatele:

Na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): M.C.TRITON, spol. s r. o., se sídlem Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6, IČO: 49622005

    Datum podpisu smlouvy: 14. 9. 2017

Datum ukončení: 14. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 5. 2017
 
Aktualizováno: 18. 9. 2017