Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání měkkých a manažerských dovedností

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11265

Název zakázky: Vzdělávání měkkých a manažerských dovedností

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 6. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: NUDE Juice and Smoothie co., s.r.o.

Sídlo zadavatele: U Zahradního města 3190/2a, Praha 10, 106 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Přemysl Hejda
  • Telefon: +420775161805
  • E-mail: phejda@drinkfresh.cz

IČ zadavatele: 27202071

DIČ zadavatele: CZ27202071

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Lenka Borovanová
  • Telefon: +420606053101
  • E-mail: lenka.borovanova@fresherie.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
U Zahradního města 3190/2a, Praha 10, 106 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace níže uvedených vzdělávacích aktivit v rámci projektu “FRESH TEAM“ dle specifikace kurzů v příloze č. 1.

 

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na služby, která je zadávána dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost a nejedná se tedy o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to i přesto, že v zadávací dokumentaci nebo jejích přílohách může být uveden odkaz na relevantní ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Postup výběru dodavatele je však v souladu se zásadami a principy zákona o zadávání veřejných zakázek. Projekt zadavatele jakož i tato veřejná zakázka, která je jeho součástí, je spolufinancována ze zdrojů Evropské unie.

 

Zadávací dokumentace je pro dodavatele ucházejícího se o veřejnou zakázku závazná.

 

Zadavatel nepřipouští variantní řešení ani dílčí plnění resp. dělení zakázky na části. Účastník podá nabídku na celý předmět zakázky. Částečné plnění zadavatel neumožňuje.

 

Součástí dodávky vzdělávacích aktivit bude poskytnutí studijních materiálů, vztahujících se k uvedeným kurzům,

všem účastníkům kurzů a zajištění technického zařízení, nezbytného k realizaci výuky (pokud nebude využito technické zařízení zadavatele). Prostory, stravování a občerstvení účastníků zajišťuje zadavatel a není předmětem zakázky.

 

Cílovou skupinou jsou zaměstnanci zadavatele – pracovníci obsluhy / obsluha baru a 4 členové vedení společnosti.

 

Dodavatel zajistí na všech kurzech, školících materiálech a jím poskytovaných dokumentech (prezenční listiny, zprávy z kurzů atd.) dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky na publicitu Operačního programu zaměstnanost.

 

Dodavatel zajistí ke každému vzdělávacímu kurzu dokumentaci ke vzdělávacímu kurzu (anotaci), která obsahuje:

- název vzdělávacího kurzu,

- název vzdělávacího subjektu,

- typ kurzu – otevřený nebo uzavřený kurz,

- obsahovou strukturu vzdělávacího kurzu,

- využívané formy vzdělávání a jejich časová dotace,

- výčet případných školicích (výukových) materiálů a pomůcek,

- seznam doporučené studijní literatury,

- způsob ověření znalostí/dovedností,

- časovou dotaci kurzu,

- vzor osvědčení/certifikátu/potvrzení o absolvování.

 

Dodavatel zajistí ke každému kurzu prezenční listinu z každého jím organizovaného kurzu, která bude podepsána všemi účastníky a lektorem. Originál prezenčních listin předá zadavateli.

 

Dodavatel zajistí hodnotící dotazník od účastníků kurzu a předá ho zadavateli.

 

Dodavatel zajistí poskytnutí zpětné vazby. Z každého kurzu zpracuje lektor zprávu s vyhodnocením kurzu. Na vyžádání dodavatel poskytne zpětnou vazbu manažerovi projektu a vedení společnosti.

 

Dodavatel vystaví každému absolventovi kurzu osvědčení či certifikát o absolvování kurzu, pokud splní alespoň 70% docházky.

 

Specifikace předmětu plnění:

Předmětem zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti zadavatele na různých pozicích dle specifikace v příloze č. 1. Vzdělávání bude probíhat v 12-členných skupinách.

 

Obsah kurzů a úroveň budou vycházet z tématického názvu kurzu a cílové skupiny. Přesnou osnovu navrhne dodavatel a odsouhlasí se zadavatelem před zahájením kurzu. V průběhu realizace každého tématu kurzů bude dle potřeby ve spolupráci se zadavatelem probíhat přizpůsobení náročnosti kurzu podle úrovně poznatků školicí skupiny tak, aby byl časový rámec kurzu využit co nejefektivněji.

 

Podrobný rozpis požadovaných vzdělávacích kurzů je obsažen v příloze č. 1 k této výzvě, která je součástí zadávací dokumentace.

 

Výuka bude probíhat prezenční formou ve skupinách dle podrobného rozpisu dle přílohy č. 1. Výuka bude realizována ve školicích prostorách poskytnutých zadavatelem.

 

Požadované kurzy jsou rozděleny do těchto tématických okruhů:

1. Sebemotivace. Sebereflexe. Life management. Rozvoj osobního potenciálu.

2. Work-life balance. Psychohygiena. Syndrom vyhoření. Zvládání zátěže.

3. Stress management. Pozitivní myšlení. Vnitřní stabilita.

4. Komunikační dovednosti. Asertivita. Argumentace. Improvizace.

5. Přesvědčivá prezentace a vystupování. Nonverbální komunikace.

6. Prodejní dovednosti. Psychologie prodeje. Ovlivňování lidí.

7. Zákaznický servis. Prozákaznická orientace. Typologie zákazníků.

8. Time management. Plánování a organizování. Koncepční myšlení.

9. Řešení kritických a konfliktních situací. Komunikace s obtížnými klienty.

10. Týmová spolupráce. Vnitrofiremní komunikace. Kooperace. Budování týmu.

 

Součástí každého kurzu je i praktický nácvik získaných znalostí a jejich testování.

Specifikace rozdělení kurzů, počtů dní a 12-členných školicích skupin je uvedena v příloze č. 1.

 

Celkem je poptáváno 80 školicích dnů po 8 hodinách ve 12-členných skupinách.

Délka vyučovací hodiny činí 60 minut.

 

Kurzy budou realizovány v období uvedeném v této zadávací dokumentaci, konkrétní termíny budou vždy dohodnuty mezi zadavatelem a dodavatelem.

 

V rámci poskytnutí školení se požaduje:

- úprava obsahové náplně vzdělávacích témat v souvislosti s aktuální potřebou cílové skupiny,

- zpracování vzdělávacích materiálů,

- zajištění pomůcek a materiálů ke školení,

- realizace školení,

- zpracování závěrečných testů (min. 10 otázek a)b)c), včetně seznamu správných odpovědí)

- vyhodnocení závěrečných testů

- hodnocení dopadu školení na cílovou skupinu.

 

Dodavatel poskytne další případné materiály, budou-li vyžadovány dle dotačního programu či kontrolních subjektů.

 

Zajištění školicí místnosti a občerstvení pro účastníky se nepožaduje. Bude zajištěno zadavatelem. Místem plnění budou prostory zajištěné zadavatelem na území města Berouna, Středočeský kraj.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1600000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané celkové období plnění je: od 31.7.2017 do 22.9.2017 – 40 školicích dní v pracovních dnech od 9.7.2018 do 31.8.2018 – 40 školicích dní v pracovních dnech Celkem 80 školicích dní. Zahájení plnění se předpokládá po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele. Přesný časový harmonogram bude odsouhlasen mezi zadavatelem a vybraným dodavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění budou prostory zajištěné zadavatelem na území města Berouna, Středočeský kraj. Po vzájemné dohodě mezi zadavatelem a dodavatelem lze pro vybraná školení využít i jiné vhodné místo.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Kritéria hodnocení nabídek a jejich váha v hodnocení

    Hodnocení nabídek bude prováděno podle základního hodnotícího kritéria - ekonomická výhodnost nabídky, v souladu s následujícími dílčími hodnotícími kritérii:

     

    1. Celková nabídková cena bez DPH – váha 70%

    2. Kvalifikace dodavatele – váha 30%

     

    Metoda hodnocení - dílčí hodnotící kritérium 1. Celková nabídková cena

    V rámci tohoto kritéria dodavatel předloží celkovou nabídkovou cenu za celý předmět plnění zakázky. Jako výhodnější bude hodnocena nabídka toho dodavatele, jehož nabízená celková nabídková cena (bez DPH) bude nejnižší z nabídkových cen nabídnutých ostatními dodavateli. Při hodnocení tohoto hodnotícího kritéria bude použita kvantitativní metoda hodnocení:

     

    Počet bodů hodnocené nabídky = 100 x hodnota nejnižší nabídky / hodnota hodnocené nabídky.

     

    Bodová hodnota nabídky takto stanovená bude násobena váhou kritéria. Celkový maximální počet bodů v rámci tohoto (dílčího) hodnotícího kritéria je tak 70 bodů.

     

    Metoda hodnocení - dílčí hodnotící kritérium 2. Kvalifikace dodavatele

    Při hodnocení tohoto dílčího hodnotícího kritéria bude hodnotící komise hodnotit předložené kvalifikační dokumenty dodavatelů. Hlavními aspekty hodnocení zde budou:

    - reference dodavatele a jejich relevantnost ve vztahu k této zakázce.

    - odborná kvalifikace, zkušenosti a celkový profesní profil dodavatele ve vztahu k zakázce.

     

    V rámci hodnocení dle tohoto hodnotícího kritéria budou hodnocené nabídky posouzeny hodnotící komisí z hlediska profesního profilu dodavatele prezentovaného v nabídce, a poskytnutých referencí. Pro hodnocení se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním budou hodnotící komisí přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou.

    Bodová hodnota nabídky stanovená v rámci tohoto dílčího kritéria bude násobena vahou kritéria. Takto bude vypočtena redukovaná bodová hodnota kritéria pro každou nabídku. Celkový maximální počet bodů v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria je 100x váhové kritérium 30% = 30 bodů.

    Metoda celkového vyhodnocení - sestavení výsledného pořadí nabídek:

    Součet redukovaných bodových hodnot ze všech dílčích hodnotících kritérií určí výslednou bodovou hodnotu nabídky. Celkové pořadí nabídek je dáno absolutní hodnotou bodového ohodnocení nabídky tak, že nejvýhodnější je nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů.

     

    Výsledky veškerých početních operací v rámci hodnocení nabídek budou zaokrouhleny na setiny bodu podle matematických pravidel zaokrouhlování. V oznámení o výsledku hodnocení nabídek budou bodová hodnocení prezentována s přesností na půl bodu, nebude-li kvůli těsnosti výsledků nezbytné uvedení bodového hodnocení s

    přesností na setiny bodu.

     

    V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním dílčím hodnotícím kritériu (celková nabídková cena).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

    1. Základní způsobilost

    2. Profesní způsobilost

    3. Technická kvalifikace

     

    1. Základní způsobilost

    Základní způsobilost splňuje dodavatel, který nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Tyto skutečnosti dodavatel prokáže podepsaným čestným prohlášením. (dle vzoru – příloha č. 4)

     

    2. Profesní způsobilost

    Profesní způsobilost prokazuje dodavatel dokladem oprávnění k podnikání (živnostenské oprávnění, případně jiný obdobný doklad).

     

    3. Technická kvalifikace

    Splnění podmínky technické kvalifikace dodavatel prokáže předložením:

    Seznamu obdobných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení. Počet předložených referencí je ponechán na úsudku dodavatele, kvalita referencí je však předmětem hodnocení kvalifikace dodavatele. Dodavatel uvede název realizované zakázky, včetně uvedení ceny a doby (roku) jejich poskytnutí a identifikace objednatele, a bližší popis, není-li patrný z názvu plněné zakázky.

     

    Doložení dokladů o splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace postačí v kopii – na vyžádání musí být dodavatel schopen doložit originály nebo ověřené kopie předkládaných dokumentů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

 

Nabídka musí být jednoznačná a bez pochybností. Za početní nesrovnalosti a vzájemně si odporující údaje je zodpovědný účastník.

 

Formální požadavky na nabídku

Zadavatel požaduje, aby jednotlivé listy nabídky byly pevně spojeny nerozebíratelným způsobem a řádně očíslovány a nabídka byla strukturována v následujícím pořadí:

 

Krycí list nabídky dle přílohy č. 2 k této výzvě

 

Rozpis nabídkové ceny

minimálně v rozsahu jednotkové ceny za každý vzdělávací den v každém okruhu kurzů - doporučená tabulka ke krycímu listu. Je-li struktura kalkulace ceny dodavatele odlišná, nahradí uvedenou tabulku vlastní kalkulací.

 

Doklady k prokázání splnění kvalifikace

- čestné prohlášení (vzor – příloha č. 4 k této výzvě)

- doklad oprávnění k podnikání

- seznam poskytnutých služeb (reference)

- další podklady k posouzení kvalifikace dodavatele (bodované dílčí hodnotící kritérium 2.)

 

 Doplněný návrh smlouvy dle přílohy č. 5. k této výzvě

Zadavatel jako součást výzvy předkládá návrh smlouvy o realizaci zakázky (příloha č. 5), který je pro dodavatele závazný. Dodavatel doplní do návrhu smlouvy identifikační a kontaktní údaje, nabídkovou cenu, a smlouvu opatří podpisem oprávněnou osobou.

Poddodavatelé:

Zadavatel připouští možnost zajištění části nebo částí zakázky prostřednictvím poddodavatelů. Pokud bude část zakázky realizována prostřednictvím poddodavatelů, je účastník povinen tyto části zakázky specifikovat a uvést identifikační údaje každého poddodavatele, včetně informace o tom, jaké části budou tomuto poddodavateli předány a to nejpozději před zahájením realizace řešené části zakázky.

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude stanovena v české měně (CZK).

Nabídková cena bude zpracována v členění na:

- nabídkovou cenu bez DPH,

- výše DPH,

- nabídkovou cenu včetně DPH.

 

Způsob výpočtu ceny:

-  z rozpisu musí být jasná cena za každý jednotlivý školicí den pro každý tématický okruh kurzů - bez DPH a včetně DPH

-  celková cenová nabídka se musí rovnat součtu cen za školicí dny

 

Nejvyšší možná přípustná cena za služby, tj. za všechny uváděné kurzy činí 1.600.000,- Kč bez DPH.

 

Nabídka, která bude obsahovat celkovou nabídkovou cenu převyšující limitní částku, bude zadavatelem vyloučena.

 

Nabídková cena je „cena nejvýše přípustná“ a zahrnuje veškeré náklady nutné a uznatelné k realizaci předmětu zakázky.

Platnost nabídkové ceny bude do konce realizace zakázky.

 

Cena zahrnuje:

- přípravu a realizaci výuky,

- školící materiály pro účastníky,

- elektronickou verzi školících materiálů,

- náklady na zajištění lektora,

- technické pomůcky pro školení,

- výstupy a zpětnou vazbu pro zadavatele,

- osvědčení/certifikát o absolvování kurzu,

 

Nabídkovou cenu lze překročit pouze v případě změny sazby DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v jednom vyhotovení v listinné podobě v uzavřené obálce označené názvem zakázky „Vzdělávání měkkých a manažerských dovedností“ a nápisem „NEOTEVÍRAT“. Na obálce musí být identifikace dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem (oprávněnou osobou).Nabídka, včetně dokladů a informací k prokázání splnění kvalifikace musí být předložena v českém jazyce.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost (pošta, e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Kontaktní osoba zadavatele: Mgr. Lenka Borovanová, lenka.borovanova@fresherie.cz.Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

Odměna za poskytování služeb bude uhrazena zadavatelem dle skutečného plnění po realizaci kurzu a doložení všech výstupů z kurzu, dle prohlášení o nabídkové ceně, zpracovaného v souladu s předmětem veřejné zakázky a na základě faktur vystavených dodavatelem za uskutečněné aktivity.

 

Splatnost faktur bude 60 dní od data jejich vystavení. Na faktuře bude vždy uveden název projektu a registrační číslo projektu, název kurzu, počet účastníků a počet dní realizace. Pokud faktura nebude mít veškeré náležitosti daňového dokladu a další požadované údaje, je zadavatel oprávněn je vrátit dodavateli k doplnění. Tím bude ukončen termín splatnosti a bude běžet znovu od začátku. Platby budou probíhat výhradně v CZK a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně.

 

Navýšení ceny se připouští pouze v částce DPH v případě navýšení zákonné sazby.

 

Další podmínky:

Vybraný dodavatel bez zbytečného odkladu poskytne zadavateli veškeré doklady související s realizací projektu a plněním monitorovacích ukazatelů, které si vyžádá zadavatel, případně kontrolní orgány.

 

Dodavatel bude označovat veškeré materiály, související s dodávkou, dle Manuálu pro publicitu OPZ - dostupné na www.esfcr.cz.

 

Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci (analogicky s § 107 odst. 5 zákona).

 

Plnění zakázky musí být v souladu s platnými právními předpisy a případnými technickými předpisy. Nabídka účastníka musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě.

 

Zadávací lhůta (lhůta, po kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané účastníky ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.

 

Zadavatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez udání důvodů. Dodavatel je oprávněn

rozsah poptávaného vzdělávání snížit. Návrh smlouvy (příloha č. 5) může být přiměřeným způsobem upraven, nesmí však zvýhodnit vybraného dodavatele.

 

Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou účastníci na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje. Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník.

 

Součinnost v případě kontroly:

Dodavatel bere na vědomí, že bude-li vybrán k plnění zakázky, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný dodavatel plnit část zakázky, nebo který poskytne vybranému dodavateli k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem.

 

Vybraný dodavatel umožní osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost aktuální ke dni vyhlášení tohoto výběrového řízení. Na toto zadávací řízení se přímo neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 768000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): S-COMP Centre CZ, s.r.o. IČ 26170621

    Datum podpisu smlouvy: 24. 7. 2017

Datum ukončení: 24. 7. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 6. 2017
 
Aktualizováno: 25. 7. 2017