- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání pracovníků společnosti WINTTER - opakované zadání
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12240
Název zakázky: Vzdělávání pracovníků společnosti WINTTER - opakované zadání
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 4. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004301 Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti WINTTER, spol. s r.o. příjemce: WINTTER, spol. s r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: WINTTER, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Bantice 76, PSČ 671 61
- Jméno: Aleš Svoboda
IČ zadavatele: 16325451
DIČ zadavatele: CZ16325451
- Jméno: Michaela Žejšková
- Telefon: +420739029630
- E-mail: michaela.zejskova@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 27. 4. 2018 09:00
Místo pro podání nabídek: Bantice 76, PSČ 671 61
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Realizace kurzů pro zadavatele v oblasti Soft Skills:
Část 3: Soft Skills: Motivace zaměstnanců – otevřený kurz
Část 7: Soft Skills: Zvyšování výkonnosti – otevřený kurz
Část 8: Soft Skills: QMS – Plán kontroly a řízení (Control Plan) – otevřený kurz
Část 9: Soft Skills: QMS – Analýza kořenových příčin – otevřený kurz
Část 10: Soft Skills: QMS – Analýza systému měření – otevřený kurz
Část 11: Soft Skills: QMS – Statistické řízení procesů – otevřený kurz
Část 12: Soft Skills: QMS – kurz 1 – Statistická regulace procesů – otevřený kurz
Část 13: Soft Skills: QMS – kurz 4 – Metody a nástroje v automotive – otevřený kurz
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 46300,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1. 5. 2018 - 31. 3. 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Celá ČR vyjma hl. m. Prahy
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Čestné prohlášení dle vzoru v příloze č. 2 o prokázání základní kvalifikace.
Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence.
Doklad o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují, tj. např. oprávnění k pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorské činnosti.
Účastník prokáže splnění technického kvalifikačního předpokladu předložením úplného seznamu osob odpovědných za poskytování služeb formou čestného prohlášení, které bude obsahovat jméno a příjmení školitele, kontakt na školitele, pracovní zkušenosti a profesní praxe vztahující se k předmětu této zakázky (období, název, dosažená pozice). Čestné prohlášení bude podepsáno osobou oprávněnou zastupovat účastníka. - Minimální požadavky jsou popsány v zadávací dokumentaci.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky se podávají v uzavřené obálce opatřené na překryvu uzávěru razítkem či podpisem účastníka, označené názvem veřejné zakázky a částí veřejné zakázky s uvedením výzvy „Neotvírat“, na které musí být uvedena adresa, na niž je možné analogicky k ustanovení § 110 odst. 2 zákona vyrozumět účastníka o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty. Účastník může podat pouze jednu nabídku. Záležitosti týkající se podání nabídek upravuje analogicky § 107 zákona.
V nabídce musejí být na krycím listu uvedeny identifikační údaje o účastníkovi a dále nabídková cena či další údaje pro účely hodnocení nabídky. Nabídka musí být zpracována ve všech částech v českém jazyce
a podepsána oprávněnou osobou.
Nabídky budou přijímány v pracovních dnech a v čase od 08.00 hodin do 15.00 hodin (resp. poslední den lhůty do 9:00) v budově sídla zadavatele. Nejpozději však do 27. 4. 2018 do 9.00 hodin. Tímto datem a hodinou končí lhůta pro podání a přijetí nabídky k hodnocení. Při převzetí bude nabídka zapsána do seznamu doručených nabídek a opatřena pořadovým číslem, datem a časovým údajem převzetí.
Účastník v nabídce výslovně uvede kontaktní adresu pro písemný styk mezi účastníkem a zadavatelem.
Účastník předloží nabídku též v elektronické podobě na CD – obsahem bude sken kompletní podepsané nabídky.
Ostatní podrobnosti stanoví ZD.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastníci stanoví nabídkovou cenu za provedení příslušné části veřejné zakázky částkou v českých korunách bez DPH, která bude členěna na jednotlivé kurzy dle příslušné části zakázky.
Nabídkovou cenou se pak rozumí cena v Kč bez DPH za celý předmět plnění každé jednotlivé části. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná v podrobnostech dle ZD.
Nabídková cena bude stanovena pro celý rozsah předmětu plnění veřejné zakázky při dodržení doby plnění podle požadavků zadavatele. Účastník odpovídá za to, že jeho nabídka, a tedy nabídková cena zahrnuje všechny náklady související s požadovanými službami tak, jak je zakázka vymezena v oznámení zadávacího řízení
a v této zadávací dokumentaci, resp. v jejích přílohách.
Nabídková cena nebude měněna v souvislosti s inflací české koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurs a stabilitu měny.
Nabídkovou cenu uvede účastník do krycího listu nabídky – Příloha č. 1 a zejména pak do příslušného návrhu smlouvy v Příloze č. 3. V případě rozporu je rozhodující nabídková cena uvedena v návrhu smlouvy dle Přílohy č. 3 zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Veškeré podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7) na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 0_ZD_Wintter_školení II.pdf (9. 4. 2018 14:21)
- 1_ZD_Wintter_příloha č. 1_Krycí list.docx (9. 4. 2018 14:21)
- 2_ZD_Wintter_příloha č. 2_ČP_KP.doc (9. 4. 2018 14:21)
- 3_ZD_Wintter_příloha č. 3_smlouva.docx (9. 4. 2018 14:21)
- Wintter_školení_Oznámení výběru.pdf (6. 5. 2018 15:44)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel neobdržel žádné nabídky.
Datum ukončení: 27. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.