Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání pracovníků v rámci projektu Transformace systému péče o Pražany, kteří potřebují intenzivní podporu a byli umisťováni do zařízení mimo HMP, včetně posílení kapacit péče v hl. m. Praze, č. projektu CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_008/0015662 (FÁZE II)

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13992

Název zakázky: Vzdělávání pracovníků v rámci projektu Transformace systému péče o Pražany, kteří potřebují intenzivní podporu a byli umisťováni do zařízení mimo HMP, včetně posílení kapacit péče v hl. m. Praze, č. projektu CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_008/0015662 (FÁZE II)

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 4. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: Hlavní město Praha

Sídlo zadavatele: Mariánské náměstí 2, 110 00, Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Alice Mezková, MPA
  • Telefon: +420236002340
  • E-mail: alice.mezkova@praha.eu

IČ zadavatele: 00064581

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Monika Dolejšová
  • Telefon: +420236004302
  • E-mail: monika.dolejsova@praha.eu

Lhůta pro podání nabídek: 2. 5. 2022 09:00

Místo pro podání nabídek:
Hlavní podatelna Magistrátu hlavního města Prahy, pracoviště Jungmannova 35/29, Praha 1, 110 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je akreditované vzdělávání pracovníků vybraných příspěvkových organizací hlavního města Prahy účastnících je projektu Transformace systému péče o Pražany, kteří potřebují intenzivní podporu a byli umisťováni do zařízení mimo HMP, včetně posílení kapacit péče v hl. m. Praze,  reg. č.: CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_008/0015662.

 

Zakázka je rozdělena do 10 částí:

Myšlení zaměřené na člověka a úvod do plánování zaměřeného na člověka
Plánování zaměřené na člověka
Profil na jednu stránku
Mapa
Podpora při rozhodování
Opatrovnictví, svéprávnost a alternativy k omezení
Podpora změny a motivace klientů
Snižování závislosti uživatelů na sociální službě
Recovery
Case management

 

Dodavatel může podat nabídku na jednu, na více, nebo na všechny části veřejné zakázky v rámci jedné nabídky. Každá část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně. Na každou část veřejné zakázky je možno vybrat jiného dodavatele.

 

Specifikace předmětu zakázky je uvedena v příloze č. 1 této výzvy – Popis předmětu plnění.

 

Předmět plnění bude spočívat v realizaci vzdělávacího kurzu, a to v rozsahu následujících činností:

realizace kurzu včetně veškerých aktivit souvisejících s organizačním zajištěním kurzu a jeho jednotlivých běhů,
aktivní spolupráce s pověřenými osobami zadavatele,
zajištění kompletních tištěných studijních materiálů pro účastníky kurzu,
vyhodnocení každého jednotlivého běhu kurzu dle požadavků zadavatele,
vyhotovení a předání osvědčení o úspěšném ukončení kurzu jeho účastníkům,
zpracování závěrečného (evaluačního) dotazníku pro účastníky kurzu (resp. každého jednotlivého běhu) k obsahu a formě absolvovaného kurzu a jeho předložení účastníkům kurzu k vyplnění,
předložení dokumentů a podkladů vztahujících se ke kurzu zadavateli, a to po ukončení každého běhu kurzu.

 

Zajištění prostor pro vzdělávání, občerstvení, popř. stravné účastníků vzdělávání, technického vybavení (dataprojektor, flipchart) není předmětem veřejné zakázky a bude zajištěno zadavatelem, resp. poskytovatelem sociálních služeb, v prostorách, kterého se kurz bude konat.

 

Podrobné podmínky jsou uvedeny ve Smlouvě o zajištění vzdělávacích kurzů, jejíž závazný návrh tvoří přílohu č. 2 této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 529697,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zakázka bude realizována od nabytí účinnosti smlouvy o zajištění vzdělávacích kurzů do 31. 12. 2022.

Místo dodání / převzetí plnění:
Hlavní podatelna Magistrátu hlavního města Prahy, pracoviště Jungmannova 35/29, Praha 1, 110 00

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Všechna číselně vyjádřitelná hodnotící kritéria uvede účastník výběrového řízení ve všech místech nabídky shodně.

    Každá část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně.

    Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické výhodnosti nabídky s těmito dílčími kritérii hodnocení a jejich váhami:

    Nabídková cena bez DPH – váha: 100% - číselné kritérium

    Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídnutou cenu za předmět plnění zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH.

     

    Popis způsobu hodnocení:

    Hodnotící komise seřadí nabídky podle celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH od nabídky s nejnižší celkovou nabídkovou cenou po nabídku s nejvyšší celkovou nabídkovou cenou a jako nejvýhodnější nabídka bude vyhodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou.
    V případě, že zadavatel obdrží nabídky se stejnou nejnižší nabídkovou cenou, bude výběr proveden losem. Losování proběhne v souladu se zásadami zadávání veřejných zakázek dle ustanovení § 6 zákona 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“). Losování se mají právo účastnit ti dodavatelé, kterých se bude losování týkat a kteří budou zadavatelem písemně vyrozuměni a vyzvání k účasti na losování, a to nejméně 2 pracovní dny před termínem konání losování.
    V případě, že se hodnocené skutečnosti budou v rámci jedné nabídky rozcházet, bude rozhodný pro hodnocení údaj uvedený v návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 1 této výzvy).

     

    Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 14).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky malého rozsahu je dodavatel, který:

    splní základní způsobilost
    splní profesní způsobilost
    splní technickou kvalifikaci

     

    Základní způsobilost

    Způsobilým je dodavatel, který:

    neměl v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
    neměl splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejném zdravotním pojištění,
    neměl splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

    Způsob prokázání plnění: Prohlášení dodavatele, z něhož jednoznačně vyplývá splnění tohoto kvalifikačního předpokladu. K prokázání splnění základní způsobilosti je dodavatel oprávněn využít formulář, který je přílohou č. 3 této výzvy.

     

    Profesní způsobilost

    Zadavatel požaduje předložení výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
    Doklad nemusí dodavatel předložit, pokud právní předpisy v zemi sídla obdobnou profesní způsobilost nevyžadují.
    Způsob prokázání splnění: Výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence.
    Dále zadavatel požaduje, aby dodavatel disponoval akreditací udělenou MPSV dle § 117 zákona 108/2006, o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů pro příslušný kurz, jehož obsah bude korespondovat s popisem uvedeným v příloze č. 1 (Popis předmětu plnění).
    Dodavatel prokáže splnění této části kvalifikace předložením osvědčení, resp. dokladu o udělení akreditace, přičemž postačí předložení prosté kopie tohoto dokladu.
    Dodavatel musí disponovat akreditací po dobu běhu výběrového řízení, tj. od podání nabídky do uzavření Smlouvy, a vybraný dodavatel rovněž v době konání kurzu dle uzavřené Smlouvy.

     

    Technická kvalifikace

    Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží: Seznam významných služeb v oblasti vzdělávání v sociální oblasti poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu, doby poskytnutí a identifikace objednatele.
    Seznam musí obsahovat minimálně následující údaje:

    Název objednatele
    Popis (s vymezením rozsahu a předmětu) významné služby,
    Doba realizace zakázky (zahájení a ukončení)
    Finanční hodnota služby
    Kontaktní osoba příslušného objednatele, u které bude možné poskytnutí významné služby ověřit

    Významnou službou se rozumí taková služba jejímž předmětem byla realizace vzdělávacích aktivit a jejíž finanční rozsah byl:

    min. 18 500,- Kč bez DPH pro podání žádosti do dílčí části č. 1.,
    min. 32 000,- Kč bez DPH pro podání žádosti do dílčích částí č. 2.,
    min. 2 600,- Kč bez DPH pro podání žádosti do dílčí části č. 3., 4., 5., 6., 7., 8.,
    min. 9 200,- Kč bez DPH pro podání žádosti do dílčí části č. 9., 10.

    Z předloženého seznamu musí vyplývat, že dodavatel v uvedeném období posledních 3 let (počítaných od konce lhůty pro podání nabídek) poskytl minimálně 3 významné služby dle požadavků stanovených výše. Účastník, který prokáže svou technickou kvalifikaci pro podání žádosti do dílčí části č. 2. je plně kvalifikován k podání žádosti do ostatních dílčích částí. Účastník, který prokáže svou technickou kvalifikaci pro podání žádosti do dílčí části č. 1. je plně kvalifikován k podání žádosti do dílčích částí VZ č. 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10. Účastník, který prokáže svou technickou kvalifikaci pro podání žádosti do dílčí části č. 9., nebo 10. je plně kvalifikován k podání žádosti do dílčích částí VZ č. 3., 4., 5., 6., 7., 8.
    K prokázání splnění technické kvalifikace je dodavatel oprávněn využít formulář, který je přílohou č. 4 této výzvy – Seznam významných služeb

 

Bližší informace viz výzva k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

 

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem nebo osobou oprávněnou jednat za dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele), v takovém případě doloží dodavatel toto oprávnění (např. plnou moc) v nabídce.

Závazný návrh smlouvy je přílohou č. 1 této výzvy. Dodavatel je povinen doplnit příslušné údaje z nabídky do návrhu smlouvy, přičemž není oprávněn činit jiné změny či doplnění textu návrhu smlouvy s výjimkou údajů výslovně vyhrazených pro doplnění ze strany dodavatele. Dodavatel je dále povinen doplnit do návrhu smlouvy v části identifikující smluvní strany své identifikační údaje. Identifikační údaje musí být vyplněny v souladu se skutečným stavem a vymezení dodavatele musí být dostatečně určité.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky. Její vzor je přílohou č. 7 Výzvy k podání nabídek s názvem Nabízená cena. Uvede cenu za jednotlivé části zakázky a celkovou cenu za realizaci předmětu zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH ve vztahu k plnění zakázky.


Struktura nabídkové ceny bude uvedena v návrhu smlouvy o zajištění vzdělávacích kurzů (příloha č. 2 této výzvy).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky tj. Vzdělávání pracovníků v rámci projektu Transformace systému péče o Pražany, kteří potřebují intenzivní podporu a byli umisťováni do zařízení mimo HMP, včetně posílení kapacit péče v hl. m. Praze, č. projektu CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_008/0015662 (FÁZE II) a nápisem „Neotevírat“, na níž je uveden jméno, kontaktní adresa uchazeče a jeho IČO.Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánuNabídka bude podána v 1 (jednom) zabezpečeném originálu (přelep s razítkem, sešití v kroužkovém pořadači apod.)Rovněž bude úplná nabídka podána v elektronické podobě na CD nebo USB v rámci jednoho dokumentu formátu PDF. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:•Krycí list s identifikačními údaji dodavatele a uvedením celkové nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč, podpis dodavatele či osoby oprávněné jednat za dodavatele (vzor přílohou č. 6)•Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele přiložené formou prosté kopie.•Podepsaný návrh smlouvy o zajištění vzdělávacích kurzů (přílohou č. 2)•Zpracovaná nabízená cena dle požadavku na způsob zpracování nabídkové ceny (vzor přílohou č. 7).•Případné přílohy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

U kurzů s rozsahem větším než 8 vyučovacích hodin může být složeno z více na sebe navazujících kurzů, součet, kterých rozsahem a obsahem bude odpovídat požadovaným kritériím. Rozsah každého z dílčích kurzů musí činit minimálně 8 vyučovacích hodin.  Nabídka bude kromě potvrzení o udělení akreditace Ministerstvem práce a sociálních věcí obsahovat obsah kurzu.

 

Dodavatel, se kterým bude uzavřena smlouva, bude povinen zajistit po celou dobu plnění

veřejné zakázky následující podmínky společensky odpovědného veřejného zadávání:

plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů; zejména pak plnění povinností vztahující se k zaměstnávání osob se zdravotním postižením, které upravuje § 81 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti;
sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky);
řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů;
snížení negativního dopadu jeho činnosti při plnění veřejné zakázky na životní prostředí, zejména pak

využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici;
tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru; motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku;
předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může-li je během plnění veřejné zakázky způsobit;
předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady;

implementaci nového nebo značně zlepšeného produktu, služby nebo postupu souvisejícího s předmětem veřejné zakázky, bude-li to vzhledem ke smyslu zakázky možné.

Za tímto účelem dodavatel předloží v nabídce čestné prohlášení o zajištění společensky

odpovědného plnění veřejné zakázky v rozsahu uvedeném ve formuláři nabídky, který tvoří přílohu č. 9 výzvy. Uvedené čestné prohlášení bude součástí nabídky dodavatele.

 

Platební a obchodní podmínky:

Viz návrh smlouvy, který je přílohou č. 2 této výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Pravidly pro zadávání veřejných zakázek v podmínkách HMP schválená usnesením Rady hlavního města Prahy č. 301 ze dne 22. 2. 2021.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 361287.21

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): bfz o.p.s.Sídlo: Provaznická 425/16, 350 02 Cheb, IČO: 27966119

    Datum podpisu smlouvy: 26. 7. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Mgr. Markéta Vaculová, MBASídlo: Ivana Sekaniny 1806/3, Ostrava, IČO: 70028737

    Datum podpisu smlouvy: 25. 7. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Rytmus - od klienta k občanovi, z.ú.Sídlo: Londýnská 309/81, Vinohrady (Praha 2), 120 00 Praha, IČO: 61383783

    Datum podpisu smlouvy: 17. 8. 2022

Zrušené části zakázky: viz rozhodnutí o zrušení VŘ - pro části 9, 10

Datum ukončení: 17. 8. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 4. 2022
 
Aktualizováno: 22. 8. 2022