- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání prostřednictvím Asociace CTIT
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11083
Název zakázky: Vzdělávání prostřednictvím Asociace CTIT
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Asociace pro komunikační nástroje a internet věcí, z.s.
Sídlo zadavatele: Písek, Pražské Předměstí, Pražská 483
- Jméno: Ing. Jiří Fuchs
- Telefon: +420734622331
- E-mail: jiri.fuchs@ctit.cz
IČ zadavatele: 04968298
DIČ zadavatele: CZ04968298
- Jméno: Mgr. Luboš Novosad
- Telefon: +420775437017
- E-mail: lubos.novosad@vyberove-rizeni.info
Lhůta pro podání nabídek: 26. 4. 2017 14:00
Místo pro podání nabídek: EU LEGAL ADVISORY, s,r.o., Veveří 111, Brno 616 00, budova Platinium
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajistit vzdělávacích kurzy a tím tak zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků organizací, které jsou členy Zadavatele.
Předmět plnění je rozdělen na 3 dílčí části s tím, že uchazeč je oprávněn podat nabídku na kteroukoli část zakázky zvlášť, nebo i na všechny tři části. V případě, že uchazeč chce podat nabídku na více částí zakázky, podá nabídku na každou část zakázky samostatně.
- část zakázky – IT dovednosti. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – IT dovednosti činí 757 965 Kč bez DPH.
- část zakázky – Měkké vzdělávání. Předpokládaná hodnota 2. části zakázky – Měkké vzdělávání činí 176 300 Kč bez DPH.
- část zakázky – Jazykové vzdělávání – angličtina. Předpokládaná hodnota 3. části zakázky – Jazykové vzdělávání - angličtina činí 189 000 Kč bez DPH.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1123265,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Kurzy budou zahájeny nejdříve 15. pracovní den od uzavření smlouvy a budou ukončeny nejpozději 29. 4. 2019. Kurzy budou probíhat v pracovních dnech. Dodavatel bude v uvedeném období vždy vyzván k zajištění konkrétního kurzu pro 1 až 12 osob dle potřeb zadavatele, přičemž Dodavatel bude povinen v jím garantované lhůtě (předmět hodnocení) uvedený kurz pro požadovaný počet osob zajistit. Výjimkou jsou první kurzy, které budou zahájeny dle výše uvedeného odstavce.
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotící kritéria (společná pro všechny 3 dílčí části zakázky):
- Nabídková cena v Kč včetně DPH - 80 %
- Garantovaná doba realizace konkrétního kurzu od výzvy zadavatele (min 5 a max 15 pracovních dnů) - 20 %
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou z částí zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (11. 4. 2017 16:22)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (4. 5. 2017 18:00)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 1. část: Mendelova Univerzita v Brně, Brno-sever, Černá Pole, Zemědělská 1665/1, IČ: 62156489, doc. Ing. Arnošt Motyčka, CSc., Děkan Provozně ekonomické fakulty
Datum podpisu smlouvy: 23. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 2. část: ACTIVCONZULT, s.r.o, Zlín, Malenovice, Tečovská 257, IČ: 28349342, PhDr. Jiří Hřebíček, jednatel společnosti
Datum podpisu smlouvy: 24. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 3. část: PRO EDUCATION International s.r.o., Hany Meličkovej 4, 841 05 Bratislava, Provozovna: Sochorova 23, 616 00 Brno, IČ: 47372281, Ing. Jaroslav Ostrovský, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 14. 7. 2017
Datum ukončení: 14. 7. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.