Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání prostřednictvím Asociace CTIT

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11083

Název zakázky: Vzdělávání prostřednictvím Asociace CTIT

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Asociace pro komunikační nástroje a internet věcí, z.s.

Sídlo zadavatele: Písek, Pražské Předměstí, Pražská 483

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Fuchs
  • Telefon: +420734622331
  • E-mail: jiri.fuchs@ctit.cz

IČ zadavatele: 04968298

DIČ zadavatele: CZ04968298

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Luboš Novosad
  • Telefon: +420775437017
  • E-mail: lubos.novosad@vyberove-rizeni.info

Lhůta pro podání nabídek: 26. 4. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
EU LEGAL ADVISORY, s,r.o., Veveří 111, Brno 616 00, budova Platinium

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajistit vzdělávacích kurzy a tím tak zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků organizací, které jsou členy Zadavatele.

Předmět plnění je rozdělen na 3 dílčí části s tím, že uchazeč je oprávněn podat nabídku na kteroukoli část zakázky zvlášť, nebo i na všechny tři části. V případě, že uchazeč chce podat nabídku na více částí zakázky, podá nabídku na každou část zakázky samostatně.

  1. část zakázky – IT dovednosti. Předpokládaná hodnota 1. části zakázky – IT dovednosti činí 757 965 Kč bez DPH.
  2. část zakázky – Měkké vzdělávání. Předpokládaná hodnota 2. části zakázky – Měkké vzdělávání činí 176 300 Kč bez DPH.
  3. část zakázky – Jazykové vzdělávání – angličtina. Předpokládaná hodnota 3. části zakázky – Jazykové vzdělávání - angličtina činí 189 000 Kč bez DPH.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1123265,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Kurzy budou zahájeny nejdříve 15. pracovní den od uzavření smlouvy a budou ukončeny nejpozději 29. 4. 2019. Kurzy budou probíhat v pracovních dnech. Dodavatel bude v uvedeném období vždy vyzván k zajištění konkrétního kurzu pro 1 až 12 osob dle potřeb zadavatele, přičemž Dodavatel bude povinen v jím garantované lhůtě (předmět hodnocení) uvedený kurz pro požadovaný počet osob zajistit. Výjimkou jsou první kurzy, které budou zahájeny dle výše uvedeného odstavce.

Místo dodání / převzetí plnění:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotící kritéria (společná pro všechny 3 dílčí části zakázky):                                                                              

  • Nabídková cena v Kč včetně DPH - 80 %
  • Garantovaná doba realizace konkrétního kurzu od výzvy zadavatele (min 5 a max 15 pracovních dnů) - 20 %

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou z částí zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 1. část: Mendelova Univerzita v Brně, Brno-sever, Černá Pole, Zemědělská 1665/1, IČ: 62156489, doc. Ing. Arnošt Motyčka, CSc., Děkan Provozně ekonomické fakulty

    Datum podpisu smlouvy: 23. 5. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 2. část: ACTIVCONZULT, s.r.o, Zlín, Malenovice, Tečovská 257, IČ: 28349342, PhDr. Jiří Hřebíček, jednatel společnosti

    Datum podpisu smlouvy: 24. 5. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 3. část: PRO EDUCATION International s.r.o., Hany Meličkovej 4, 841 05 Bratislava, Provozovna: Sochorova 23, 616 00 Brno, IČ: 47372281, Ing. Jaroslav Ostrovský, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 14. 7. 2017

Datum ukončení: 14. 7. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 4. 2017
 
Aktualizováno: 18. 7. 2017