- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání softskills
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11167
Název zakázky: Vzdělávání softskills
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: ZEMSKÝ Rohatec, s. r. o.
Sídlo zadavatele: Na Kopci 884/46, 696 01 Rohatec
- Jméno: Mojmír Dobeš
- Telefon: +420518359618
- E-mail: mojmir.dobes@zemsky.cz
IČ zadavatele: 25729331
- Jméno: Martina Kučerová
- Telefon: +420518359618
- E-mail: obchod@zemsky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 6. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel přijímá nabídky pouze v písemné podobě poštou a to na adresu sídla zadavatele.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je vzdělávání zaměstnanců společnosti ZEMSKÝ ROHATEC, s. r. o. v softskills a to v oblastech:
1.Asertivní jednání
2.Efektivní komunikace
3.Jednání a vyjednávání
4.Motivace zaměstnanců
5.Prezentační dovednosti
6.Stress a jeho odstraňování
7.Time management
8.Týmová spolupráce
Více informací je uvedeno v samostatné příloze této výzvy.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 768000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 06/2017 – 09/2018
Místo dodání / převzetí plnění: V sídle společnosti v Rohatci, u otevřených kurzů platí v prostorech dodavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku, variantní řešení není přípustné.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky a to na e-mail kontaktní osoby zakázky. Žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (18. 5. 2017 10:27)
- Odpovědi na dotazy č.1, 2.pdf (22. 5. 2017 11:01)
- Odpovědi na dotaz č. 3.pdf (24. 5. 2017 15:55)
- Odpovědi na dotazy č 4.pdf (26. 5. 2017 09:47)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (20. 6. 2017 16:01)
- Zrušení VŘ.pdf (27. 10. 2017 09:53)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Viz přiložený soubor.
Datum ukončení: 26. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.